Snapshot by the Sea

Campania „10 pentru sesiune” s-a întors și în vară, la multiplu de 10 grade și cu un vibe de vacanță, pe care sigur îl simți și tu.

Sesiune foto, Sesiune de comunicări, sau sesiune de examene, toate pot fi de 10. Peste 10 cursuri citite în 10 ore și zeci de momente de glorie în care realizezi că: „hmm, materia asta nu este atât de grea”.

Dar după sesiune, când spui cuvântul vară, cu siguranță îți imaginezi marea. Cu toții avem amintiri la care ne gândim cu drag, din vacanțele petrecute alături de familie sau prieteni.

5 ASERiști povestesc despre momentul lor memorabil petrecut în briza mării, ce poate fi funny, sentimental sau Wow. Marea, la fel ca vara, este diferită pentru fiecare.

Ana Pogonariu (Pogo):

„Eram prin luna august în Vama Veche cu niște prieteni, așteptasem mult timp “vacanța” aia. Țin minte că era un concert pe plajă și începuse furtuna afară. Pentru noi a fost și mai fun că începusem să dansam prin ploaie. A plouat cam 15 minute torențial, cu vânt și fulgere.

Later that day, cu câteva ore după răsărit, eram la Expirat…încă dansam. Am avut un moment de “strălucire” și am zis să merg până la cort să îmi iau bateria externă.

Când am intrat în camping realizasem că fusese furtuna. Am ajuns la cort și well, n-am ajuns la cort…..”cortul” era la fel de plat ca pământul pe care era așezat.

Așadar, m-am întors înapoi la Expirat.”

Sebastian Cîrstian (Sebi):

„Am fost anul trecut la mare, și am plecat direct de la munca. Asta înseamnă că nu aveam la mine nicio haina de schimb și nici bani. Și trebuia sa stau un weekend. A trebuit să mă usuc cu uscătorul de par după duș, pentru că nu aveam prosop. Și aveam doar 20 de lei bani de cheltuit. 10 i-am dat pe un inel :))))). A fost foarte interesant să stai un weekend la mare mâncând doar câteva Sandwich-uri și niște chipsuri.”

Raluca Peicea (Rallu):

„Trebuia să o luăm pe sora unei prietene din tabăra de la mare și ne-am zis să transformăm asta într-o zi de relaxare&fun. Am plecat dimineața și ne-am întors seara, cu toate că a doua zi mergeam la muncă, dar mi-am zis că puțină distracție nu strică niciodată. Am ajuns de dimineață, am stat la o cafenea la malul mării și ne-am dus direct pe plajă. Am râs, am înotat, am povestit. Pentru că mai aveam destul timp până la trenul de întoarcere, am văzut pe plajă acele skijet-uri care te trag pe mare cu salteaua. Ne-am dus toate și ne-am dat în 2 ture, pentru mine era prima oară când încercam asta. Am râs toate foarte mult, mai ales că cel care era pe skijet a încercat să ne dea cât mai tare pentru că știa că nu ne mai dădusem. Ne-am mai plimbat prin stațiune și apoi am mers în gară, unde aproape rămâneam fără bilete ( se stricase programul, nimic ciudat). Am ajuns seara înapoi în București, obosite, cu pielea roșie de la soare, dar a fost ziua aceea de care aveam nevoie pentru a uita pe moment de toate responsabilitățile. Pentru noi atunci, a fost o zi funny, iar acum a rămas ca o amintire memorabilă.”

Andreea Popa (Andreea):

„Cred că cea mai memorabilă poveste a fost de „1 mai în Vamă”, cu ASERiștii. Deși era super frig și aveam 5-6 straturi de haine pe noi, în momentul în care am ajuns la Expirat, am uitat de frig și de oboseală. Efectiv eram toți acolo și eram împreună, parcă ne știam de o viață. Cred că eram cel mai numeros grup de acolo și dansam pe melodii fie că ne plăceau sau nu.

Aveai oameni faini lângă tine și parcă dintr-o dată nu-ți mai păsa. Să nu mai zic că ne-am întâlnit și cu alți ASERisti, care nu au venit cu grupul nostru. Am rămas acolo până a răsărit soarele, și ne-am întins cu toții pe plajă. La un moment dat, s-a lăsat o liniște profundă care cumva simt că ne-a dat energia să mai râdem și să glumim, încă vreo 2 ore după. E greu să exprimi printr-o poveste ce a fost acolo, dar pentru mine a fost memorabilă seara aceea de la mare.”

Amalia Tofan (Amalia):

“Am trăit cea mai tare senzație din viața vara trecută, când am făcut pentru prima oară baie în mare la răsărit. Să fii în apă când pe cer încă sunt stele și să ieși când soarele e sus, e un sentiment de nedescris. Totuși pentru cine vrea să încerce, recomand să-și aducă multe paturi și haine groase pentru ieșirea din apă, eu m-am ales cu amigdalită.”

Fie că vara ta va fi fun sau relaxantă, asigură-te că vei avea parte de momentul tău memorabil de care să îți amintești cu drag, sau râzând cu prietenii.

Fă-ți timp și pentru un snapshot cu marea, pentru că vibe-ul de vară, nu ar exista fără ea.

Concursurile din campanie sunt însoțite de premii ce îți pot face vara specială, participă și poți adauga experiența în propriul tău album de vacanță.

Vara ta ce povești are? Nu uita să imortalizezi cel mai WOW moment din vara aceasta și să-l adaugi în colecția amintirilor tale memorabile.