Inov’up: primul eveniment studențesc despre inovație și intraprenoriat

Inovație. Intraprenoriat. Acestea au fost cuvintele care se citeau pe buzele celor 100 de participanți, joi după-amiază, la start-ul primului eveniment din seria ASER Events, Inov’up. Încă de la ora 15 s-a format o coadă uriașă de studenți entuziaști, dornici să ia ecusoanele și brățările colorate de la ASERiști. Încă de când pășeai în sală, se simțea vibe-ul jocului inovației, prin stand-urile „game-ificate” ale partenerilor evenimentului.

Level 1: Primul speaker care a dat start-ul evenimentului a fost Magda Ropotan, Innovation & Intrapreneurship Coach, care a introdus publicul în lumea inovației și a intraprenoriatului. Într-un mod interactiv, a explicat ce înseamnă inovația, cum se practică intraprenoriatul într-o companie și a răspuns curiozităților participanților.

După o pauză bine meritată, în care participanții au explorat stand-urile companiilor prezente la eveniment, sala a început să ia amploare în diferite colțuri, studenții ducându-se acolo unde le era indicată culoarea: Verde, Roșu, Negru, Albastru. S-a dat start-ul bibliotecii vii! Fiecare echipă, îndrumată de către un ASERist, a parcurs etapele jocului inovației și al intraprenoriatului în fiecare companie în parte.

Level 2:  La Banca Transilvania, puteai să explorezi fiecare corner în parte, de la zona de sharing, până la zona de mentoring și simulatorul de interviu. Coca Cola HBC a prezentat inovația din companie și care sunt pașii pe care îi urmează pentru a atinge succesul, în contextul comunicării și al promovării. La corner-ul celor de la Ernst & Young, Insurwave și transportul maritim au fost cuvintele cheie, prin intermediul cărora participanții descopereau etapele inovației, iar la Procter & Gamble, o sumedenie de întrebări au răsunat, toate legate despre intraprenoriat și despre strategiile companiei pe piață.

Level 3: Evenimentul nu se putea încheia fără ca Fady Chreih, CEO Regina Maria, să pună în discuție, într-un mod cool și fun, ideea de inovație în companie și cum se leagă aceasta de succesul în business. Fady a inspirat și a promovat creativitatea, fiind cheia unei inovații care să te lase fără cuvinte.

Aceștia au fost pașii pe care fiecare dintre participant i-a urmat pentru a trece cu brio peste jocul inovației. Cu fiecare level în parte, erai mai aproape de răspunsurile la întrebările care răsunau la început, înainte să se dea start evenimentului Inov’up: Oare ce înseamnă intraprenoriatul? Dar cum se leagă de ideea de inovație?

Iată care au fost părerile participanților și ale echipei Inov’up, la finalul evenimentului:

Daniela Țuluca, Copywriting Executive ASER: Inov’up a fost o experiență! Participanții au venit și au plecat cu același vibe cool, dar cu mai mult know-how, iar felicitările au însemnat mult pentru echipa de organizare.

Andreea Iaurum, participant: Evenimentul Inov’up a reprezentat pentru mine o experiență de neuitat, prin care am învățat lucruri noi și am cunoscut oameni minunați. În viitor, sigur nu o să lipsesc de la evenimentele organizate de ASER!

Ioana Tudor, PR & Guest Agenda Executive ASER: La început, Inov’up a însemnat pentru mine o mare provocare. Atât faptul că a ieșit totul minunat, cât și feedback-ul bun transmis de participanți, nu mă face decât să mă simt foarte mândră de echipa mea!

Inov’up a dat start-ul unei călătorii inedite pentru ASER Events, care își face debutul în acest an. Următoarele evenimente, pe temele Artificial Intelligence & Machine Learning și Vlogging, se lasă așteptate, iar tu poți să faci parte din aceste experiențe, în curând.

Ești gata pentru o serie de neuitat marca ASER?

 

EESTEC Olympics is here!

EESTEC te provoacă la un nou maraton de 24 de ore de programare făcut de studenți pentru studenți! Ediția a 9-a a concursului de tradiție EESTEC Olympics aduce din nou cele mai mari premii la un maraton de programare din Politehnică.

Concursul principal va avea loc între 16 și 17 martie și împreună cu Bitdefender, B/Programmer și Google, EESTEC oferă premii în valoare de peste 4000 de euro. Alături de acesta am pregătit și 4 Side challenge-uri de 6 sau 12 ore cu premii în valoare de peste 1000 de euro fiecare, organizate în parteneriat cu BCR, Enevo, Ortec și UiPath. Este greu să te hotărăști la ce concurs să participi? Ia cu tine 2 colegi și înscrieți-vă la toate!

Aplică până pe 3 martie pe www.eestec.ro/olympics, vino la testele de preselecție între 4 și 9 martie și arată că poți concura cu cei mai buni.

Ești așteptat și la Stand and Fun Day pe 14 martie, unde vei putea afla mai multe detalii despre ce presupune acest maraton.

 

 

Top 3 evenimente în 2019

Pentru că perioada stresantă din anul studențesc a trecut, ce zici să aruncăm o privire la ce mai fac ASERiștii. Încărcați cu energie, cu zâmbete calde și plini de entuziasm, #ASERpeople ți-au pregătit surprize noi anul acesta. Dacă până acum ai fost obișnuit cu proiectele noastre de tradiție, Akademics și Ingenius, în perioada următoare, vei ramâne surprins de seria de evenimente ce abordează următoarele subiecte: Inovație și Intraprenoriat, Artificial Intelligence&Machine Learning și Vlogging.

 

Anul acesta ASER este despre și mai multă descoperire și explorare, iar noi îți oferim încă trei contexte la care să iei parte alături de noi. Căutăm, propunem idei, discutăm, creăm, descoperim, călătorim și inovăm. Fie că ești deja pasionat, vrei să afli lucruri noi sau fie că vrei să te specializezi într-unul dintre domenii, evenimentele ce vor avea loc în perioada următoare sunt o oportunitate de neuitat pentru a evolua și a-ți extinde orizontul.

 

De ce să te întâlnești cu noi la aceste evenimente?

  • vei avea parte de niște experiențe inedite prin structurile evenimentelor care se bazează pe dinamism
  • vei lua contact cu medii și domenii noi, vei ieși din zona de confort și vei avea parte de contexte de socializare
  • vei descoperi atât domenii care sunt în plină ascensiune, dar și care sunt cunoscute de tine
  • dacă ești un explorator de cultură și curiozitatea te-a adus aici, vei avea oportunitatea de a te întâlni direct cu specialiștii din fiecare domeniu pentru a afla cât mai multe
  • dacă ești familiarizat sau specializat într-unul dintre domenii, vei avea ocazia de a-ți aprofunda cunoștințele
  • vei lua contact direct cu multe companii partenere și vei beneficia de oportunități de angajare

 

De vreme ce ești un pasionat al mediului de business, ASER te provoacă să iei parte la primul eveniment, pe tema Inovație și Intraprenoriat. Dacă ești o fire creativă, cu o imaginație bogată, dornic să aduci un plus de valoare în jurul tău, dar și încrezător în sine, acesta este locul potrivit pentru tine. Mai multe detalii vei afla în perioada următoare, așa că stai cu ochii pe noi.

 

Interesat de tehnologie, inteligență artificială și de partea digitalizată care a acaparat o mare parte din ceea ce ne înconjoară? Dacă da, atunci te așteptăm în primăvară la cel de-al doilea eveniment ce va avea drept temă Artificial Intelligence & Machine Learning. Pătrunde într-o lume a roboților, computerizată, plină de cifre și de descoperiri inedite și pășește alături de noi spre propria ta versiune 3.0.

 

Nu te grăbi prea mult, pentru că ultimul eveniment te va surprinde cum nu te aștepți. Subiecte de actualitate, diversitate și originalitate și, nu în ultimul rând, YouTube. Evenimentul cu tema Vlogging va închide seria din acest an, așa că dacă îți place să împărtășești idei cu alți oameni, dacă ești creativ, original, dacă vrei să începi un business în domeniul acesta sau pur și simplu urmărești alți vloggeri, te așteptăm să ne distrăm împreună și să conturăm o experiență de neuitat.

 

Ce zici, ne vedem la #ASERevents?

Back to Origins

Odată cu campania 10 pentru Sesiune, întrebări nenumărate au umplut gândurile ASER-iștilor și nu numai. „Oare cine a venit cu această idee?”, „Chiar se poate să ai o sesiune de 10?”, „O să am timp și de altceva în perioada examenelor?”.

 

Răspunsurile au venit repede și nu de la orișicine, ci chiar de la una dintre fondatoarele campaniei, Edith Alibec. Un scurt interviu ne-a răspuns tuturor nelămuririlor, după cum urmează:

 

Cum a pornit ideea pentru campania „10 pentru Sesiune”?

Este cert cumva că fiecare pauză de la învățat se concretiza în câteva minute de scrollat pe Facebook, pentru că asta făceam și noi, asta făceau și prietenii și colegii noștri. Ne-am gândit cum am putea fructifica toată această atenție asupra Facebook-ului în ceva benefic pentru ASER. Așadar, citate motivaționale, poze care să-l scoată pe student din acea stare epuizantă au umplut pagina asociației. Am creat un quiz, „Ce fel de student ești în sesiune?”, care a primit o atenție imensă. 12.000 de accesări organice, ceea ce era enorm la vremea respectivă, noi neinvestind bani în promo-uri. Referitor la nume, acea primă campanie se învârtea în jurul acestui număr: 10 citate, 10 poze.

 

Cum era sesiunea ta? Aveai timp și de altceva?

Eu am terminat FABIZ – germană, iar sesiunea mea, cel puțin, era încărcată, în sensul în care învățam doar în sesiune, cu două, trei zile înainte de examen, în restul anului fiind ocupată cu ASER. Îmi făceam ce era obligatoriu, dar nu mai mult. În timpul sesiunii ne ajutam reciproc, cei din asociație. Toată lumea avea examene, dar în zile diferite, așa că rugam pe cineva care nu era prins în sesiune, cât timp eu învățam și invers.

 

Ce recomanzi pentru o sesiune de 10?

Nu știu dacă recomandarea mea este una general aplicabilă, dar la mine a funcționat. Am intrat prima la facultate, iar în ceilalți ani m-am menținut pe poziția a doua sau a treia. Am căutat mereu să-mi fac ce era musai pentru facultate, proiecte, teme, iar în rest, așa cum am mai zis, învățam înainte de examen. Dar acel învățat era cu orele, nopți nedormite, efectiv recuperam toată materia. Nu este chiar ceva ce aș recomanda, pentru că dacă ar fi sa fiu acum iar în sesiune, maturitatea îmi spune că n-aș face la fel.

 

Mulți studenți sunt panicați atunci când vine vorba de restanțe. Tu ai avut?

Nu am avut restanțe, dar nici nu mi s-a părut că ASE-ul este despre restanțe. Nu este așa de grea ca și facultate, decât dacă nu te preocupă deloc, deloc.

 

Cum sesiunea e pe sfârșite, noi sperăm că rimele, stickerele și concursurile campaniei te-au ajutat să treci mai ușor peste această perioadă.

 

Regulament Concurs LIDL

ASER și LIDL au găsit o metodă de a le face studenților sesiunea mai plăcută. La ce s-au gândit? Studenții trebuie să intre pe pagina de Facebook ASER România în perioada 8-11 februarie 2019, să dea like paginii de Facebook LIDL România și la postarea care dă startul concursului, să răspundă printr-un  comentariu la întrebarea „Ce melodie te face să te simți royal?” urmat de tag-ul unui prieten.

Odată înscris va avea șansa să câștige o invitație dublă cu acces general în festival+camping la una din cele mai tari experiențe din această vară, si anume: Electric Castle.

Câștigătorul va fi ales prin tragere la sorți dintre participanții înscriși în concurs.

Care sunt condițiile de participare?

  1.  ​Să fie student la una dintre universitățile din București;
  2.  ​Să aibă vârsta cuprinsă între 18 și 25 ani;
  3.  ​Să dețină un cont de Facebook valid;
  4.  ​Să dea like paginii de Facebook LIDL România și la postarea concursului tag unui prieten urmat de răspunsul la întrebarea menționată în paragraful anterior.

Care sunt regulile?

Este simplu! Participanții trebuie să dea like paginii oficiale LIDL România, și să eticheteze un prieten urmat de răspunsul la întrebarea „Ce melodie te face să te simți royal” la postarea care anunță concursul.

Fiecare participant va avea dreptul la un singur comentariu, în care va da tag unui singur prieten.

Când se extrage câștigătorul?

Dupa înscrierea în concurs, studenții se pregătesc in continuare pentru examene și pe 12 februarie la ora 10:00 pe pagina de Facebook ASER se va  afla câștigătorul invitatiei.

Cum îți revendici premiul?

După ce o să anunțăm câștigătorul premiului,acesta va fi contactat pe Facebook.

Premiul va ajunge  în mâna câștigătorului in luna martie când se va elibera de către agenția parteneră Lidl.

Dacă câștigătorul nu poate fi contactat, nu acceptă premiul sau nu trimite datele necesare furnizării acestuia în maximum 2 zile de la contactare de către un reprezentat al concursului, premiul va fi acordat următorului menționat, respectându-se aceeași procedura de validare.

LIDL România România și ASER România își rezervă dreptul de a modifica regulile de concurs sau de a anula desfășurarea concursului în orice moment și are dreptul de a investiga orice suspiciuni de înșelăciune sau fraudă în legătură cu înscrierea și participarea la concurs înainte de a desemna un câștigător.

 

Nerespectarea prezentului regulament, utilizarea unui limbaj neadecvat în comunicarea despre acest concurs sau orice încercare de fraudare, duce la eliminarea imediată din concurs a aplicantei/aplicantului.

Regulament concurs – La Therme cu P&G

ASER și P&G au găsit o metodă de a le face studenților o sesiune mai plăcută. La ce s-au gândit? Studenții trebuie să intre pe pagina de Facebook ASER România în perioada 2-5 februarie 2019, să dea like paginii de Facebook P&G Careers România și la postarea care dă startul concursului, să eticheteze un prieten căruia ar vrea să ii ofere o zi de neuitat.

Premiile ce vor putea fi câștigate sunt vouchere pentru o zi la Therme oferite de partenerii noștri.

Câștigătorul va fi ales prin tragere la sorți dintre participanții înscriși în concurs.

Care sunt condițiile de participare?

  1.   Să fie student la una dintre universitățile din București;
  2.   Să aibă vârsta cuprinsă între 18 și 25 ani;
  3.   Să dețină un cont de Facebook valid;
  4.   Să dea like paginii de Facebook P&G Careers și la postarea concursului tag prietenului care ar vrea să-i fie alături.

Care sunt regulile?

Este simplu! Participanții trebuie să dea like paginii oficiale P&G Careers, și să eticheteze un prieten la postarea de pe pagina de Facebook ASER România care anunță concursul.

Când se extrage câștigătorul?

După înscrierea în concurs, studenții se pregătesc în continuare pentru examene și pe 6 februarie la ora 10:00 pe pagina de Facebook ASER se va  afla câștigătorii voucher-ilor.

Cum se revendică premiul?

După ce o să anunțăm câștigătorul premiului,acesta va fi contactat pe Facebook și va fi îndrumat să intre în posesia lui.

 

Dacă câștigătorul nu poate fi contactat, nu acceptă premiul sau nu trimite datele necesare furnizării acestuia în maximum 2 zile de la contactare de către un reprezentat al concursului, premiul va fi acordat următorului menționat, respectându-se aceeași procedura de validare.

 

Limitări

P&G Careers România și ASER România își rezervă dreptul de a modifica regulile de concurs sau de a anula desfășurarea concursului în orice moment și are dreptul de a investiga orice suspiciuni de înșelăciune sau fraudă în legătură cu înscrierea și participarea la concurs înainte de a desemna un câștigător.

Nerespectarea prezentului regulament, utilizarea unui limbaj neadecvat în comunicarea despre acest concurs sau orice încercare de fraudare, duce la eliminarea imediată din concurs a aplicantei/aplicantului.

Regulament concurs – Swipe la plictiseală cu Unicredit

REGULAMENT CONCURS UniCredit

 

ASER și UniCredit au găsit o metodă de a le face studenților sesiunea mai plăcută. La ce s-au gândit? Studenții trebuie să intre pe pagina de Facebook ASER România în perioada 28-31 ianuarie 2019, să dea like paginii de FacebookASER Româniași la postarea care dă startul concursului, să răspundă printr-un  comentariu la întrebarea „Ce contează pentru tine?” urmat de tag-ul unui prieten.

Odată înscris va avea șansa să câștige unul din cele două abonamente Premium Netflix, valabile un an de zile.

 

Câștigătorul va fi ales prin tragere la sorți dintre participanții înscriși în concurs.

 

Care sunt condițiile de participare?

  1.   Să fie student la una dintre universitățile din București;
  2.   Să aibă vârsta cuprinsă între 18 și 25 ani;
  3.   Să dețină un cont de Facebook valid;
  4.   Să dea like paginii de Facebook ASER Româniași la postarea concursului tag unui prieten urmat de răspunsul la întrebarea menționată în paragraful anterior.

 

Care sunt regulile?

Este simplu! Participanții trebuie să dea like paginii oficiale ASER România, și să eticheteze un prieten urmat de răspunsul la întrebarea „Ce contează pentru tine” la postarea care anunță concursul.

Fiecare participant va avea dreptul la un singur comentariu, în care va da tag unui singur prieten.

 

Când se extrage câștigătorul?

Dupa înscrierea în concurs, studenții se pregătesc in continuare pentru examene și pe 1 februarie la ora 10:00 pe pagina de Facebook ASER se va  afla câștigătorii abonamentelor Netflix.

 

Cum îți revendici premiul?

După ce o să anunțăm câștigătorul premiului,acesta va fi contactat pe Facebook. În săptămâna 4-8 februarie vor fi invitați la sediul UniCredit să își revendice premiul, urmată de o poză pentru a imortaliza momentul.

 

Dacă câștigătorul nu poate fi contactat, nu acceptă premiul sau nu trimite datele necesare furnizării acestuia în maximum 2 zile de la contactare de către un reprezentat al concursului, premiul va fi acordat următorului menționat, respectându-se aceeași procedura de validare.

 

Limitări

UniCredit România și ASER România își rezervă dreptul de a modifica regulile de concurs sau de a anula desfășurarea concursului în orice moment și are dreptul de a investiga orice suspiciuni de înșelăciune sau fraudă în legătură cu înscrierea și participarea la concurs înainte de a desemna un câștigător.

 

Nerespectarea prezentului regulament, utilizarea unui limbaj neadecvat în comunicarea despre acest concurs sau orice încercare de fraudare, duce la eliminarea imediată din concurs a aplicantei/aplicantului.

 

Regulament concurs EY – „Up in the sky with EY”

ASER și EY au găsit o metodă de a le face studenților o sesiune mai plăcută. La ce s-au gândit? Studenții trebuie să intre pe pagina de Facebook ASER România în perioada 22-25 ianuarie 2019, să dea like paginii de Facebook EY Careers România și la postarea care dă startul concursului, să eticheteze un prieten căruia ar vrea să ii ofere o experiență la înălțime.

Premiul câștigat va fi o plimbare cu balonul oferită de partenerii noștri.

Câștigătorul va fi ales prin tragere la sorți dintre participanții înscriși în concurs.

Care sunt condițiile de participare?

  1. Să fie student la una dintre universitățile din București;
  2. Să aibă vârsta cuprinsă între 18 și 25 ani;
  3. Să dețină un cont de Facebook valid;
  4. Să dea like paginii de Facebook EY Careers și la postarea concursului tag prietenului care ar vrea să-i fie alături în această experiență.

Care sunt regulile?

Este simplu! Participanții trebuie să dea like paginii oficiale EY Careers, și să eticheteze un prieten la postarea de pe pagina de Facebook ASER România care anunță concursul.

Când se extrage câștigătorul?

Dupa înscrierea în concurs, studenții se pregătesc in continuare pentru examene și pe 26 ianuarie la ora 12:00 pe pagina de Facebook ASER se va  afla câștigătorul plimbării cu balonul.

Cum îți revendici premiul?

După ce o să anunțăm câștigătorul premiului,acesta va fi contactat pe Facebook și va fi îndrumat să intre în posesia lui.

Dacă câștigătorul nu poate fi contactat, nu acceptă premiul sau nu trimite datele necesare furnizării acestuia în maximum 2 zile de la contactare de către un reprezentat al concursului, premiul va fi acordat următorului menționat, respectându-se aceeași procedura de validare.

Limitări

EY Careers România și ASER România își rezervă dreptul de a modifica regulile de concurs sau de a anula desfășurarea concursului în orice moment și are dreptul de a investiga orice suspiciuni de înșelăciune sau fraudă în legătură cu înscrierea și participarea la concurs înainte de a desemna un câștigător.

Nerespectarea prezentului regulament, utilizarea unui limbaj neadecvat în comunicarea despre acest concurs sau orice încercare de fraudare, duce la eliminarea imediată din concurs a aplicantei/aplicantului.

Fă din iarnă un festival la ASER Winter Fair!

Iarna reprezintă acea perioadă a anului în care iți dorești să stai la fereastră și să te uiți la jocul fulgilor de nea care acaparează tot orașul cu emoția sărbătorilor. Este vacanță, îți dorești un mic răgaz înainte de stresiune și te deconectezi de la task-urile cotidiene, gustând din delicioasele bucate de sărbători, alături de prieteni și familie. Cu siguranță te gândești și la căldura verii, îți este dor de mare, de festivaluri și ești nostalgic pentru că mai este mult până la vacanța așteptată de toată lumea… .

 

💡Dar cum ar fi să trăiești experiența de festival și în perioada sărbătorilor de iarnă?💡

 

Festivalul ASER te invită pe scena grandioasă a târgului digital de sărbători de iarnă, ❄️ASER Winter Fair❄️. Poarta s-a deschis, line-up-ul este stabilit, iar tu poți să explorezi căsuțele care te vor înconjura cu magia sărbătorilor în această perioadă feerică a anului. Ca să nu ratezi vreo etapă a experienței tale sau să te pierzi prin mulțime la ASER Winter Fair, îți oferim o hartă care te va purta spre cele mai inedite locuri pe care ai putea să le vizitezi în vacanța de iarnă:

Christmas Flavours 🍭 ☕

Vei simți mirosul specific bucatelor de sărbători încă de la intrarea în târg. Misterul cu care este învăluită această căsuță îți va aduce aminte de spiritul crăciunului autentic, ca pe vremea bunicilor, și te va introduce în lumea magică a Crăciunului prin aburii dansatori ai vinului fiert și prin gusturile irezistibile ale scorțișoarei și portocalei. Turta dulce poți să o iei la pachet și să o savurezi înainte de examenele din sesiune, ca să te încarci cu multă energie și să ai încredere în forțele proprii.

Casa de fericire 😃 🤗

Fericirea este cheia succesului și a unui stil de viață armonios. Mai ales în perioada sărbătorilor de iarnă, fericirea este un sentiment aparte, care te ghidează pe toată durata iernii. De la momentul desfacerii cadourilor în dimineața de Crăciun, până la momentul ciocnirii paharelor de șampanie la miezul nopții de Anul Nou, fericirea este cea care te apropie de spiritul sărbătorilor de iarnă și te apropie de oamenii dragi. Trecând pe la această căsuță, vei putea să iei și doza optimă de fericire pentru anul care vine, dar, totodată, să o oferi și persoanelor dragi ție. Ce poate fi mai frumos decât să dăruiești fericire în luna cadourilor… .

Fabrica de „Mulțumesc” 🙏

Această oprire îți va aduce aminte de cea mai puternică unealtă pe care o deține omul… . Fie că este „Thank you!”, „Muchas gracias!” sau, pur și simplu, „Mulțumesc!”, acest cuvânt unește oamenii și ne oferă oportunitatea să fim recunoscători față de persoanele dragi din viața noastră. Mai ales la sfârșit de an, este important să ne arătăm gratitudinea față de cei care ne-au fost alături și ne-au ghidat în povestea frumoasă, dar și cu obstacole, a anului ce a trecut. Fabrica de „Mulțumesc” îți va oferi metoda perfectă prin care să aduci un zâmbet pe buze spiridușilor din viața ta, și anume să rostești formula magică: Mulțumesc!

Caruselul cu emoții 🎠

Ultima oprire din acest târg, înainte să ieși pe poarta ce te călăuzește spre anul care vine, este și cea care se ivește în zare încă de când ai pășit în lumea magică a ASER Winter Fair. Vei fi copleșit de sclipirea pe care acest carusel o are, însă, misterul constă în faptul că te va încălzi prin emoțiile pe care le degajă. Vei fi purtat spre euforia Crăciunului, ca mai apoi să fii cuprins de bucuria și fericirea cu care vei rămâne mult timp de acum înainte. Îți va aduce aminte de inocența copilăriei, când nu aveai griji și Crăciunul era cel mai așteptat moment al anului, datorită magiei cu care împodobeai bradul și a nopții de ajun când îl așteptai pe Moș Crăciun. Spre finalul călătoriei în acest carusel, vei fi cuprins de nostalgie, aducându-ți aminte de bucuria sărbătorilor de iarnă petrecute când erai un copil. Înainte să te îndrepți spre poarta de la ieșirea din târg, vei fi cuprins de speranță și încredere pentru anul care vine.

 

Așadar, căsuțele te așteaptă să le descoperi, iar tu ai ocazia de a trăi una dintre cele mai emoționante și așteptate experiențe ale iernii. Intrarea este liberă: tot ce trebuie să faci este să intri pe pagina de Facebook ASER și Instagram și să ni te alături în caruselul târgului nostru digital, ❄️ASER Winter Fair❄️.

 

În ce vibe te îmbraci pentru o iarnă de neuitat?

 

Milenialii – o iniţiativă dedicată unei generaţii întregi

„Milenialii” a pornit de la o serie de vloguri realizate de gram din dorința de a descoperi cum se raportează generaţia de acum la viitor, dincolo de ochii online-ului. Vlogul acestuia adună laolaltă perspectivele mai multor tineri cu privire la generația din care ei înșiși fac parte. În urma primului vlog a reieșit că tinerii resimt lipsa unor modele relevante, că ei nu se mai regăsesc pe scena societății și se retrag tot mai mult în umbra telefonului mobil, unde construiesc un întreg univers. Ce se întâmplă, însă, în offline, acolo unde se așteaptă dinamism, activitate și implicare? Ei bine, din acest punct a luat naștere „Milenialii”, care își propune să aducă în lumina reflectoarelor potențialul pe care îl au tinerii pentru a crea lucruri.

 

Necesitatea unei schimbări se resimte peste tot în România și nu de puține ori se aud voci care aclamă energic trezirea la viață a tinerei generații, atât de conectată azi la Social Media și digital. Pe cât de conectată, pe atât de dornică să inițieze inovații utile pentru societate, pentru viitor, cu alte cuvinte dornică să construiască de azi proiecte care să crească și să se dezvolte. Pentru că iniţiativa se poate antrena, “Milenialii” îşi propune să creeze o echipă de iniţiatori, care să propună idei, să formeze echipe şi să lucreze la lucrurile care schimbă puţin câte puţin. O echipă cu tineri care cred în puterea vocii lor și nu le este teamă să îndrăznească. O iniţiativă formată dintr-un vlog, o reţea de iniţiatori şi o platformă online ce reunește poveștile tinerilor români care au adus impact în diferite domenii și care reprezintă, prin inițiativele lor, modele demne de urmat pentru comunitate și pentru alte grupuri de tineri, ambasadori ai generaţiei din care fac parte.

 

“Pentru ca schimbarea să aibă loc, inițiativa trebuie să existe. Și cum tinerii nu se regăsesc în modelele promovate în online și presă, e bine ca, din când în când, să arătăm că în România există persoane cu inițiativă și care lucrează la dezvoltarea unei societăți care să merite această generație. Pentru că, da, inițiativă este cuvântul cheie pentru progres. Inițiativa face diferența în societate și pune lucrurile în mișcare” este mesajul pe care îl transmite gram, ca sumar al ideii de la care a pornit totul și ca îndemn pentru toți tinerii interesați să investească în ei și în viitorul lor.

 

Alături de echipa pe care a format-o, acesta își dorește ca proiectul „Milenialii” să fie doar începutul unui lung parcurs despre inovație și implicare civică, ce va fi dezvoltat în continuare prin noi idei.

Articolele ce conțin îndemnuri ale tinerilor se regăsesc pe site-ul proiectului www.milenialii.ro, iar informații despre acțiunile viitoare sunt oferite pe pagina de Facebook gram sau pe profilul de Instagram gram.

 

E timpul să crezi în generaţia ta!

Să-i fii tu vocea.

 

Echipa Milenialii:

Editori: Isabela Neague, Valentina Lupu, Raluca Gheorghe, Anamaria Holotă, Georgiana Nuţu, Roxana Pop, Laura Ionaşcu, Larisa Bălan şi Diana Bărbuţă Gava.

Filmmaker: Ionuţ Gighileanu.

Iniţiator: gram.