The calendar with memories

Iarna este perioada în care ești înconjurat de cât mai multe zâmbete, cât mai multă bunătate și cât mai multă energie pozitivă.

 

Atunci când te simți pierdut și nu te regăsești, ai nevoie de magia lucrurilor simple, care reușesc să te binedispună. Un Advent Calendar este, așa cum credem noi, ceva atât de simplu, dar care aduce atât de multă bucurie.

 

Acum, cu un joc de imaginație, să ne prefacem că îl deschizi și sunt toate activitățile care, la un moment dat creau fericire. Îți vei aduce aminte de jocurile copilăriei, de tradițiile respectate de majoritatea familiilor, de tot ce reprezentau sărbătorile de iarnă în copilăria noastră.

 

Împodobirea bradului

 

Ceva ce a început pentru toată lumea încă din perioada copilăriei, a ajuns să fie un simbol pentru întreaga perioadă de iarnă. Luna decembrie este, astfel, caracterizată de tradiția împodobirii bradului. Ce altceva te-ar putea ajuta să redescoperi magia lucrurilor simple care, cândva aduceau bucurie pentru întreagă iarnă?

Halfway there

 

Cina în familie

 

Deși poate la vârste mai mici nu apreciam îndeajuns de mult, pentru studenți, cina în familie devine momentul principal al sărbătorilor de iarnă. Reuniunea cu familia și discuțiile devin un moment de film, prin care îti aduci aminte de vremurile mai simple, ale copilăriei. Ceva atât de simplu și comun reușește să aducă,  astfel, zâmbete pe buzele tuturor.

 

Jocurile cu zăpadă

 

Momentele când ieșeam afară să ne bucurăm de zăpadă prin diverse jocuri și activități rămân reprezentative sezonulul de iarnă în sufletul și mintea noastră. Ce alt sentiment mai magic decât să vezi cum doar din nea reușești să faci un om de zăpadă, un îngeraș, să porți o “bătălie” împreună cu prietenii sau familia, aducând zâmbete în jurul tău?

 

Ai deschis încet, încet, Advent Calendarul și te bucuri, poate îți reamintești de activitățile cumva simple, dar care aduceau atât de multă fericire. Ești pregătit să trăiești fiecare clipă a iernii, ca sezon, ca ceva ce reușește, în ciuda frigului, să aducă căldură în suflet.

 

Ce părere ai? Ești pregatit să afli ce urmează mâine în Advent Calendar-ul tău?

Până atunci dă scroll pe pagina de Instagram și Facebook ASER să vezi ce alte activități simple ne aduc și vă aduc fericire chiar și atunci când zăpada e prea rece și vântul prea puternic.

Well done!

 

Mentally I’m here…

 

Click! Pentru că sfârșitul verii este aproape, iar telefonul deja nu mai are memorie de la atâtea poze făcute în ultimele trei luni, este momentul să ne amintim de cele mai crazy experiențe. În fiecare an, perioada verii este cea care ne oferă șansa de a călători, de a ne relaxa, de a trăi experiențe inedite alături de prieteni. 

Astfel, câțiva ASERiști ne-au vorbit despre cea mai frumoasă amintire de vara aceasta:

We’re all in this together!

”Cred că cel mai frumos moment din vara aceasta a fost când am mers cu prietenii mei din liceu la munte și am putut sta împreuna după foarte mult timp, ținând cont că lucrurile se răciseră între noi și nu mai eram ca la început. Iar în acele 4 zile ne-am simțit uniți din nou și ne-am distrat cum nu ne mai distraserăm de foarte mult timp. ”

 

 

The Call of the Mountains

”Cel mai frumos” este absolut hiperbolic, pentru că nu pot oferi acest titlu unui singur moment. Cu toate astea, o experiență unică și pe care aș revizita-o nu doar în amintiri este un simplu traseu montan, cu buggy-uri, pe teren accidentat. În esență, nu pare o poveste palpitantă, dar intensitatea cu care s-au desfășurat lucrurile este aparte. Cu fiecare ocazie, induceam adrenalina în rândul camaradului meu de călătorie, eu fiind în poziția de șofer. Vorbele frumoase, mascate de o ușoară ironie, nu ezitau să apară în urma oricărui petic de noroi luat din plin, curbelor executate cu un minim de rațiune și vitezei inconștiente în pante primejdioase. Cu toate acestea, la finalul acestui drum anevoios, am avut ocazia de a cunoaște o altă latură a acestui camarad, care în ciuda circumstanțelor, a putut să-mi tolereze teribilismul. În concluzie, lecțiile valoroase vin din cele mai simple momente, în cele mai simple momente.”

 

Fly High!

”Cum poți sa decizi care e cel mai frumos moment? Cred că fiecare a fost în felul lui acolo când a trebuit, completând piesă cu piesă un puzzle. Totuși recunosc că am o pasiune pentru călătorit, fiecare loc, e povestea în sine. Îmi place să privesc cum zbor printre nori și totuși să realizez cât de mică și mare pare lumea în același timp. Mă asigur să mereu loc la geam și până la destinație, mă alint cu Nietzsche sau Nichita. La destinație nu știu dacă descoper un alt loc, sau o altă latură de-a personalității mele care se contopește cu locul respectiv”

 

 

În fiecare an, vara ne aduce experienței alături de oamenii din viața noastră, iar noi, în ASER, ne dorim să imortalizăm aceste momente speciale pentru a ni le aminti până vara viitoare. 

 

Cu toate că mai sunt doar câteva zile de vară, ASER îți pregătește noi surprize în curând, așadar rămâi cu ochii pe paginile noastre de Facebook și Instagram pentru a afla mai multe!

 

Giveaway PWC

ASER și PwC România îți oferă tool-urile necesare pentru a descoperi inovațiile din tehnologie. Punem la bătaie un goodie bag, conținând o pereche de căști wireless, un pahar reutilizabil, un încărcător wireless, un pix, o agendă mare, o agendă mică și un rucsac.

 

Studenții trebuie să intre pe pagina de Instagram ASER în perioada 13-15 mai, să dea follow paginilor ASER și PwC România, să dea like postării de prezentare a giveaway-ului, să răspundă in comentariile postării la intrebarea “Cum considerați că soluțiile SAP îmbunătățesc eficiența și productivitatea în organizații?”, să fie înscriși la eveniment și să fie prezenți în ambele zile pentru a se înregistra la giveaway.

 

Câștigătorii vor fi aleşi prin tragere la sorți dintre participanții înscriși în concurs.

Care sunt condițiile de participare?

  • Să fii student la una dintre universitățile din București;
  • Să ai vârsta cuprinsă între 18 și 25 de ani;
  • Să dai follow la paginile de Instagram ASER și PwC România;
  • Să dai like postarii de prezentare a giveaway-ului;
  • Să răspunzi în comentarii la întrebarea “Cum considerați că soluțiile SAP îmbunătățesc eficiența și productivitatea în organizații?”;
  • Să te înscrii la eveniment;
  • Să fii prezent la eveniment in ambele zile.

 

Când se vor alege câștigătorii?

Extragerea câștigătorului va avea loc pe data de 18 mai, ora 19:00, in cadrul evenimentului TechStorm. 

Cum îți revendici premiul?

După ce anunțăm câștigătorii premiului, aceștia vor fi contactați și  îndrumați pentru a intra în posesia lor.

Dacă un câștigător nu poate fi contactat, nu acceptă premiul sau nu trimite datele necesare furnizării acestuia în maximum 2 zile de la contactare de către un reprezentat al concursului, premiul va fi acordat următorului menționat, respectându-se aceeași procedură de validare.

 

Limitări:

PwC România și ASER România își rezervă dreptul de a modifica regulile de concurs sau de a anula desfășurarea concursului în orice moment și are dreptul de a investiga orice suspiciuni de înșelăciune sau fraudă în legătură cu înscrierea și participarea la concurs înainte de a desemna un câștigător.

Nerespectarea prezentului regulament, utilizarea unui limbaj neadecvat în comunicarea despre acest concurs sau orice încercare de fraudare, duce la eliminarea imediată din concurs a aplicantei/aplicantului.

Giveaway SAGA

ASER și SAGA Festival îți oferă momente de neuitat și multă distracție. Punem la bataie un bilet la ediția anului 2022 a festivalului SAGA!

Studenții trebuie să intre pe pagina de Facebook ASER în perioada 10-15 mai, să dea follow paginilor ASER si SAGA, să fie însciși la eveniment și sa fie prezenți în ambele zile pentru a se înregistra la giveaway.

Câștigătorii vor fi aleşi prin tragere la sorți dintre participanții înscriși în concurs.

 

Care sunt condițiile de participare?

  • Să fii student la una dintre universitățile din București;
  • Să ai vârsta cuprinsă între 18 și 25 de ani;
  • Să dai like la paginile de Facebook ASER și SAGA;
  • Să te înscrii la eveniment;
  • Să fii prezent la eveniment in ambele zile.

 

Când se vor alege câștigătorii?

Extragerea câștigătorului va avea loc pe data de 18 mai, ora 19:00, in cadrul evenimentului TechStorm. 

 

Cum îți revendici premiul?

După ce anunțăm câștigătorii premiului, aceștia vor fi contactați și  îndrumați pentru a intra în posesia lor.

Dacă un câștigător nu poate fi contactat, nu acceptă premiul sau nu trimite datele necesare furnizării acestuia în maximum 2 zile de la contactare de către un reprezentat al concursului, premiul va fi acordat următorului menționat, respectându-se aceeași procedură de validare.

 

Limitări:

SAGA Festival și ASER România își rezervă dreptul de a modifica regulile de concurs sau de a anula desfășurarea concursului în orice moment și are dreptul de a investiga orice suspiciuni de înșelăciune sau fraudă în legătură cu înscrierea și participarea la concurs înainte de a desemna un câștigător.

Nerespectarea prezentului regulament, utilizarea unui limbaj neadecvat în comunicarea despre acest concurs sau orice încercare de fraudare, duce la eliminarea imediată din concurs a aplicantei/aplicantului.

Techstorm: călătorie prin universul tehnologiei

Tehnologia a devenit parte din viața noastră de zi cu zi și treptat devine integrată în tot mai multe activități ale noastre. Este o realitate faptul că tehnologia ne ușurează extrem de multe procese, motiv pentru care în mediul de business se folosește pentru a eficientiza munca și pentru a crește randamentul companiilor. 

Anul acesta, în perioada 17-18 Mai, coboară la stația Techstorm alături de ASER. Te inivităm la cea de-a doua ediție a acestui eveniment dedicat tehnologiei utilizată în domeniul de afaceri! 

 

Folosește-te de harta de pe telefon pentru a te ghida în universul tehnologiei alături de noi!

Coborâm treptele până ajungem la linia 1, unde oprește metroul, care se îndreaptă către prima destinație: ”Impactul tehnologiei în domeniul de business”. Până la următoarea stație, vei putea afla cum a afectat tehnologia viața angajaților și de ce preferă reîntoarcerea la muncă în offline.

La următorul peron se pregătesc să urce alături de tine speakerii din cadrul meselor rotunde. Dacă ai fost curios legat de cum afectează tehnologia mediul de business, ce impact are asupra culturii unei companii sau care sunt riscurile automatizării, atunci ești în vagonul potrivit! Îi vei putea întreba pe speakerii invitați orice legat de aceste subiecte și nu numai. Și dacă până acum nu ai avut astfel de curiozități, fii pe fază, căci cu siguranță vei afla informații interesante.

Și înainte de următoarea oprire, te invităm să te înscrii la concursul pe bază de CV, pentru a avea ocazia de a câștiga premii. Continuăm drumul din prima zi și ne apropiem de ultima stație, și anume ”Experiența consumatorului”. Vei putea afla răspunsul la întrebările ”ce este experiența consumatorului, care este scopul ei și cum se realizează” prin interviul ținut de speaker.

După ce am explorat împreună prima zi din cadrul evenimentul Techstorm, coborâm din primul metrou și ne îndreptăm către linia 2, unde ne așteaptă a doua zi a evenimentului. Stațiile în care vom opri pentru a descoperi noi informații sunt: blockchain, crypto, fintech.

 

De la bancnote la aplicații

Am avansat de la plata în bani de hârtie, la cea realizată cu cardul și acum, în prezent, ne descurcăm doar cu un telefon pentru a finaliza majoritatea plăților. Prin intermediul aplicațiilor băncilor și al metodelor de plată cu telefonul, tehnologia s-a integrat perfect în viața noastră. Si acesta a fost doar un exemplu despre modul în care domeniul bancar utilizează tehnologia pentru a-și îmbunătăți serviciile. Există multe alte exemple, iar despre acestea poți afla participând la Techstorm. 

 

Halfway there

Ce este cryptomoneda?

Cu siguranță ai auzit până acum de cryptomonedă, dar ce este aceasta? În prima stație din cea de-a doua zi am aflat despre plăți online, iar crypto poate fi privit ca nivelul următorul când este vorba de cumpărături virtuale. Continuă alături de noi pentru a învăța și înțelege mai bine conceptul de cryptomonedă și cum poate fi aceasta utilizată.

Sperăm că ți-au plăcut primele două opriri, pentru că urmează să ne îndreptăm către a treia și ultima stație din cadrul acestui eveniment dedicat tehnologiei. Bine ai venit, noua destinație: Blockchain! Nu putem discuta de cryptomonede fără a atinge și subiectul blockchain. Ce este această tehnologie considerată una din cele mai sigure? Cum funcționează și de ce oamenii optează pentru ea? Techstorm este locul ideal pentru a afla răspunsul la aceste întrebări!

 

De ce Techstorm?

Am călătorit împreună prin toate topicurile ce urmează să fie abordate în cadrul evenimentului. Această inițiativă dedicată tehnologiei în business este locul ideal unde poți afla informații de actualitate despre subiecte, precum crypto și blockchain. De asemenea, ai oportunitatea de a înțelege mai bine cum este utilizată tehnologia în corporații, dar și avantajele și dezavantajele pe care aceasta le aduce. Te așteptăm cu mare drag să descoperim împreună aceste lucruri, în data de 17-18 Mai în cadrul evenimentului Techstorm.

 

Călătoria noastră virtuală a ajuns la ultima stație, dar aventura abia începe! Primul pas pentru a lua parte la traseul descris mai sus este completarea acestui formular. De asemenea, pentru mai multe detalii legate de eveniment și ASER, poți urmări paginile noastre de Facebook și Instagram

Te așteptăm la peron, următoarea destinație: Techstorm!

Well done!

Tips & Tricks pentru un CV reușit

Studenția reprezintă perioada ideală pentru a te dezvolta pe plan profesional și pentru a-ți stabili viitorii pași în carieră. Este momentul să experimentezi, să încerci lucruri noi și să îți depășești limitele, iar găsirea unui job reprezintă o oportunitate foarte bună de a face acest lucru. Vei învăța astfel să devii mai responsabil, îți vei putea pune cunoștințele în practică și, totodată, îți vei îmbunătăți abilitățile.

Unul dintre cele mai importante aspecte care te vor ajuta să obții jobul dorit este CV-ul. Acesta îi permite angajatorului să afle mai multe despre tine și să-și dea seama dacă ești persoana potrivită. De aceea, este esențial ca CV-ul să fie realizat cât mai bine cu putință. Un CV reușit are un impact puternic asupra recruiterului și îți oferă mai multe șanse de a fi chemat la interviu și chiar de a obține jobul respectiv. 

În continuare, îți vom prezenta câteva modalități prin care poți scrie CV-ul perfect, care, cu siguranță, le va capta atenția angajatorilor. 

 

Concentrează-te pe punctele tale forte!

 

Un CV perfect trebuie să-ți pună în evidență calitățile, lucrurile la care te pricepi cel mai bine și, de asemenea, să sublinieze evoluția pe care ai avut-o de-a lungul timpului. Descrie-te într-un mod cât mai atractiv (dar, totodată, realist) și nu uita că prima impresie pe care persoana care citește CV-ul și-o formează despre tine este foarte importantă, și poate chiar decisivă. 

În primul rând, ai grijă să menționezi atât hard skill-urile pe care le ai, cât și soft skill-urile, pentru că ambele sunt importante și sunt luate în calcul de angajator. Hard skill-urile, precum competențele digitale, cunoașterea limbilor străine, abilitățile de analiză și calcul etc, îi semnalează angajatorului faptul că ești potrivit pentru jobul respectiv și că îți poți duce sarcinile la bun sfârșit, obținând rezultate bune. Soft skill-urile, printre care se numără abilitățile de comunicare, lucrul în echipă, managementul riscului, managementul stresului etc, arată faptul că ești capabil să te integrezi în companie, să relaționezi eficient cu cei din jur, să comunici corespunzător, iar aceste competențe sunt din ce în ce mai căutate pe piața muncii în prezent. Companiile preferă angajați cu mai puțină experiență în domeniu, dar care au soft skill-uri dezvoltate, mai ales în domeniile în care se interacționează foarte mult cu clientul în mod direct, cum ar fi vânzările, PR-ul sau marketingul. 

În al doilea rând, acordă o foarte mare atenție limbajului: folosește cuvinte care să exprime siguranță de sine și profesionalism (de exemplu: productivitate, evoluție, eficiență etc.), fii convingător și arată că ești determinat să obții acest job și să aduci un plus de valoare companiei respective. Ca reper pentru redactarea CV-ului, poți încerca să răspunzi la întrebarea: “Ce atuuri/beneficii pot aduce companiei, ce abilități mă recomandă pentru obținerea acestui job?”.

În plus, poți include, dacă dorești, și câteva aspecte pe care vrei să le îmbunătățești pe viitor, dar încearcă să nu pui foarte mult accent pe acestea. Deși angajatorii pot aprecia faptul că ești într-o continuă dezvoltare și că dorești să evoluezi în permanență, este bine să pui accentul pe punctele tale forte, pe aspectele pe care le stăpânești cel mai bine.

 

Halfway there!

 

Adaptează-ți CV-ul în funcție de job!

 

O altă idee care te poate ajuta să redactezi un CV cât mai calitativ este personalizarea acestuia în funcție de jobul pentru care dorești să aplici. Deși poate fi tentant să îți faci un CV pe care apoi să-l utilizezi neschimbat pentru fiecare loc de muncă pentru care aplici, este de preferat să încerci să adaptezi CV-ul în funcție de domeniul în care dorești să te angajezi, de companie și de fișa postului. Deși această idee presupune un efort suplimentar și mai mult timp dedicat redactării, un CV particularizat are mai multe șanse să impresioneze în mod pozitiv persoana care îl citește și, totodată, arată un grad ridicat de implicare și seriozitate din partea candidatului. 

În acest sens, poți analiza succint compania, domeniul de lucru, cerințele angajatorului, și poți identifica o serie de abilități și competențe specifice pe care le deții și care sunt relevante pentru jobul pentru care dorești să aplici. Spre exemplu, dacă dorești să obții un job în domeniul vânzărilor, poți accentua în CV-ul tău abilitățile de comunicare, de negociere, răbdarea, persuasiunea, spiritul analitic și orice alte atribute care ar putea prezenta interes. Nu uita, însă, să fii realist și să nu menționezi în CV trăsături pe care nu le ai, pentru că acest lucru se va vedea atât la interviul de angajare, cât și la locul de muncă sau în perioada de probă (dacă este cazul).

 

Adaugă o notă de autenticitate CV-ului tău!

 

Printre zecile sau chiar sutele de CV-uri standard, cu același format, pe care un angajator sau recruiter este nevoit să le parcurgă, cele care sunt personalizate, originale, diferite, sunt remarcate și apreciate. Deși componența unui CV este liniară, destul de bine definită, ai totuși posibilitatea de a-ți pune amprenta asupra acestuia, fie prin intermediul unui limbaj mai expresiv, unei structuri ușor adaptate sau unui conținut original. Pe lângă faptul că astfel CV-ul tău va atrage atenția, cei care îl vor citi vor aprecia creativitatea, gândirea “out of the box” și curajul de a-ți pune în valoare personalitatea chiar și atunci când tendința generală este aceea de a rămâne în tipare. Această modalitate de abordare este eficientă mai ales pentru joburile din domenii unde creativitatea și gândirea liberă sunt apreciate și chiar căutate, cum ar fi artele, comunicarea, marketingul etc. 

Un lucru important de reținut este că trebuie să menții o abordare și un limbaj profesional, adaptat contextului, pentru că un CV este un document oficial, destul de formal. Evită să folosești figuri de stil, regionalisme, abrevieri sau limbaj colocvial și încearcă să nu adaugi detalii inutile sau formulări vagi, neclare. 

 

Concluzie

 

CV-ul este un document foarte important atunci când îți dorești să aplici pentru un job, de aceea este de preferat să fie redactat cu mare atenție, respectând structura clasică a acestuia, dar în același timp oferindu-i o tentă de autenticitate. Deși CV-ul “perfect” necesită un efort considerabil, acesta poate face diferența între un job obținut și un refuz. Prin urmare, energia și timpul investite în redactarea acestuia se vor dovedi, în cele din urmă, utile. 

Well done!

 

Cum să îți descoperi pasiunile

Studenția este o etapă care joacă un rol important în procesele de autocunoaștere și dezvoltare personală ale fiecăruia. Este acea perioadă în care te descoperi mai bine și faci primii pași către cariera mult visată. 

În drumul tău spre acest obiectiv, ești într-o continuă descoperire, unde noi pasiuni încep să prindă contur și să se transforme în ceva mult mai concret. Însă aici apare primul semn de întrebare: Ai găsit direcția corectă către ce anume te pasionează cu adevărat?  

Cu fiecare pas făcut, descoperi ceva nou, înveți mai multe despre tine și drumul pare să aibă o direcție mai clară. Iar în final, totul constă în dorința de a experimenta, care îți oferă o perspectivă mai amplă asupra a ceea ce-ți dorești. Până acolo, hai să plecăm împreună de la zero și să ne gândim:

Ce înseamnă de fapt pasiunea?

Prin pasiune poți înțelege entuziasmul cu care depui efort pentru a îndeplini un anumit țel, impulsul de a face ceva cu plăcere fără a avea un resentiment, acel lucru care te face să prinzi viață, să vrei să te autodepășești. 

Altfel spus, pasiunea poate însemna orice, de la dăruire și implicare, la un talent, un interes, o materie, o activitate care îți face plăcere, pe scurt orice moment în care timpul trece pe lângă tine și nu sesizezi, pentru că dedicarea primează. 

Definițiile sunt multe și complexe, la fel cum este și conceptul de pasiune, însă acum că avem un punct de plecare, hai să continuăm și să ne analizăm puțin ca persoane. În acest sens ai putea să-ți răspunzi la întrebarea:

Cine sunt și ce îmi place să fac? 

Dacă simți că ești atras de partea mai logică a lucrurilor, preferi concretul în detrimentul abstractului și îți plac calculele și tot ce ține de domeniul realului, probabil te poți descrie ca fiind o persoană analitică, axată pe raționament. 

În acest caz, probabil ți-ar plăcea să realizezi diverse strategii și bugete într-o companie, să jonglezi cu numere și să analizezi fiecare mic detaliu. Câteva exemple de domenii în care îți poți căuta un internship şi însumează atribuțiile de mai sus sunt Finanțele, Vânzările şi în principiu, tot ceea ce ține de mediul economic. 

Însă, poate te identifici mai mult cu partea umană, îți place să fii înconjurat de oameni, să lucrezi cu ei și să acorzi o atenție sporită comportamentului, nevoilor și dorințelor lor. În acest caz, probabil te-ar interesa resursele umane, managementul și tot ce este în concordanță cu psihologia. 

Halfway through

 

Te consideri genul de persoană care își găsește refugiul în artă, găsești inspirație în tot ceea ce te înconjoară, ai o imaginație bogată și idei impresionante, ieșite din comun?

Atunci creativitatea probabil este punctul tău forte. Dacă simți că îți place să dai formă și culoare ideilor tale pe hârtie, putem merge spre zona mai clasică, spre desen, pictură, caligrafie și arhitectură. Ne putem îndrepta și spre zona digitală, unde copywritingul, graphic & web design-ul se bazează pe minți ingenioase și inventive. 

Pentru a avea o descriere mai clară a domeniilor menționate anterior, a înțelege în ce constau şi care e farmecul fiecăruia, poți aruncaun ochi peste articolele noastre ce abordează aceste aspecte. Tot aici vei descoperi recomandări şi resurse care te pot ajuta să dai curs creativității tale. 

  1. Articol Copywriting
  2. Articol Graphic Design
  3. Articol Social Media 

Pasiunea pentru artă poate fi materializată și în alte direcții, spre exemplu, poate ești o persoană expresivă, căreia îi place să transmită emoții și să fie în lumina reflectoarelor, la fel ca un actor sau un muzician. Probabil serile de karaoke sunt o opțiune bună pentru tine, iar o altă recomandare ar fi aici, unde poți găsi reduceri și cursuri de teatru pentru studenți. 

Simți că nu gravitezi doar în jurul logicii sau al lucrurilor abstracte, iar balanța înclină spre mijloc când vine vorba de raționament și creativitate? 

În acest caz, este o posibilitate mare să îți regăsești pasiunea în domenii precum antreprenoriat, marketing sau business, unde concretul se îmbină perfect cu abstractul. 

Poți încerca practic să lucrezi în aceste domenii fie prin voluntariat, internship-uri sau prin participarea la diferite proiecte, cursuri şi evenimente pentru studenți, care te pot ghida spre cariera dorită. 

O altă oportunitate de învățare pentru tine ar putea fi proiectul nostru, Ingenius, bazat pe creativitate și imaginație. Este un context potrivit pentru a-ți pune în aplicare ideile, a-ți dezvolta creativitatea și a intra în contact cu specialiști din domeniul marketingului, care te vor ajuta să-ți răspunzi mai ușor la întrebări. 

În plus, poți să-ți descoperi noi pasiuni, să-ți conturezi abilitățile și să acumulezi multe cunoștințe importante din domeniul digital marketingului pentru a activa mai departe în acest domeniu. Mai multe detalii despre proiectul nostru Ingenius găsești aici .

Concluzie

Drumul tău poate merge în mai multe direcții, fără a exista o definiție anume pentru “corect” sau “greșit”. Indiferent de categoria în care te încadrezi, numai explorând şi acceptând diverse provocări vei afla încotro este mai bine să te îndrepți și care este de fapt pasiunea ta. 

În ASER, punem mereu pasiunea pe primul loc și ne dorim să transmitem din entuziasmul nostru mai departe studenților și să-i ajutăm să se dezvolte, oferindu-le oportunități de învățare și de cunoaștere în domeniul economic. 

Urmărește-ne pe paginile de Instagram şi Facebook pentru a afla mai multe despre inițiativele noastre viitoare, în cadrul cărora poți participa şi-ți poți descoperi pasiunea pentru mediul de business în diverse forme!

Well done

Giveaway BAT

ASER și BAT îți oferă oportunitatea de a experimenta o nouă și unică modalitate de învățare. Marketeers din BAT sunt pasionați de învățare și dezvoltare persoanala, de cum se aplică neuroștiința în marketing, așa că oferă un abonament premium, de 3 luni, la Mindarchitect, unui student norocos. 

 

Studenții trebuie să intre pe pagina de Facebook ASER în perioada 29 martie – 1 aprilie, să dea like paginilor ASER + BAT, like la postare și tag la 2 prieteni pentru a se înscrie la giveaway.

Câștigătorii vor fi aleşi prin tragere la sorți dintre participanții înscriși în concurs.

Care sunt condițiile de participare?

  • Să fii student la una dintre universitățile din București;
  • Să ai vârsta cuprinsă între 18 și 25 de ani;
  • Să deții un cont valid de Facebook;
  • Să dai like la paginile de Facebook ASER și BAT;
  • Să dai like la postare;
  • Să dai tag la 2 prieteni.

Când se vor alege câștigătorii?

Extragerea câștigătorilor va avea loc după încheierea perioadei de concurs, mai precis pe data de 2 aprilie, ora 12:00, pe pagina de Facebook ASER.

Cum îți revendici premiul?

După ce anunțăm câștigătorii premiilor, aceștia vor fi contactați pe Facebook și vor fi îndrumați să intre în posesia lor.

Dacă un câștigător nu poate fi contactat, nu acceptă premiul sau nu trimite datele necesare furnizării acestuia în maximum 2 zile de la contactare de către un reprezentat al concursului, premiul va fi acordat următorului menționat, respectându-se aceeași procedură de validare.

Limitări:

BAT și ASER România își rezervă dreptul de a modifica regulile de concurs sau de a anula desfășurarea concursului în orice moment și are dreptul de a investiga orice suspiciuni de înșelăciune sau fraudă în legătură cu înscrierea și participarea la concurs înainte de a desemna un câștigător.

 

Nerespectarea prezentului regulament, utilizarea unui limbaj neadecvat în comunicarea despre acest concurs sau orice încercare de fraudare, duce la eliminarea imediată din concurs a aplicantei/aplicantului.

INGENIUS – Connect to the Digital Marketing Universe!

Încărcare în curs… Timp rămas până la transferul în MetaVerse: 18 zile…

Creează-ți propriul avatar și transpune-te în MetaVerse! Ia-ți cu tine multă creativitate și interes pentru că urmează cea de-a IX-a ediție a unui proiect care promite să-ți pună bazele în domeniul de Digital Marketing!

Așadar, ești pregătit să trăiești cea mai tare experiență a viitorului în MetaVerse-ul ASER? Fără alte introduceri, îți prezentăm Ingenius 2022!

Virtual reality

Alătură-te în perioada 4-21 aprilie într-o realitate virtuală și lasă-te ghidat de oamenii viitorului în această călătorie fără precedent.

Ingenius este proiectul ideal pentru tinerii care îşi doresc să descopere sau să înceapă o carieră în domeniul Marketingului Digital. Aici, minţile creative vor putea da frâu liber imaginației, își vor putea dezvolta abilități precum comunicarea sau lucrul în echipă și vor deține cunoștințele necesare pentru a activa în domeniu.

Halfway there

Notification: Marketing Insights

Timp de 18 zile, te invităm să iei parte la o serie de workshop-uri creative ce îți vor oferi know-how-ul de care ai nevoie pentru a învăța cum se realizează o campanie de promovare într-un mod fun și practic.

Ne propunem să-ți punem bazele Digital Marketing printr-o serie de workshop-uri precum Photoshop, Copywriting, Gândire Strategică și Creativă în Marketing. De asemenea, vrem să-ți dezvăluim secretele celei mai întâlnite și actuale forme de Marketing și anume Marketingul Influencerilor, unde ți-am pregătit workshop-uri despre Social Media, Influencer Marketing, Insta Stories & Filters. Câțiva dintre specialiștii care îți vor livra doza de know-how anul acesta sunt: Adrian Ene, Paul Tănase, Dragoș Smeu.

The MetaVerse is bigger than you thought!

Cu ajutorul partenerilor noștri, ți-am pregătit și o serie de Open Days virtuale, ce îți dau șansa să pătrunzi în interiorul unor companii precum L’Oreal, BAT și Unilever, partenerii noștri de anul acesta, pentru a descoperi procesul de lucru al acestora direct de la specialiști din domeniu.

Practice time: We got to test if you’re the chosen one!

MetaVerse-ul reprezintă într-adevăr o realitate.. virtuală! De aceea, ți-am pregătit și o parte practică în acest proiect! Așa-numitul pitch, unde vei pune în aplicare informațiile acumulate în cadrul proiectului și vei realiza un brief alături de echipa ta. The MetaJury te va aștepta la final pentru a-ți oferi sfaturi și pentru a decide echipa câștigătoare!

Challenge accepted

Așadar, ce mai aștepți? Vino și descoperă lumea Marketingului Digital alături de noi! Acceptă provocarea și înscrie-te AICI până pe data de 4 aprilie și ia parte la cea mai creativă experiență marca ASER! See you there!

Dacă vrei să afli mai multe detalii despre Ingenius, intră pe paginile de Facebook și Instagram ASER!

Well done

Giveaway Unilever

ASER și Unilever sunt aici pentru a îți oferi cel mai fresh vibe în cadrul proiectului Ingenius. Având în vedere că ne propunem să  transmitem informații fresh și inovative, ne dorim să îți oferim și un premiu bazat pe aceleași valori. Cum? Prin intermediul a doua vouchere în valoare de 100 de lei la Frufru.

 

Studenții trebuie să intre pe pagina de Facebook ASER în perioada 23-26 martie, să dea follow paginilor ASER + Unilever, like la postare și tag la 2 prieteni pentru a se înscrie la giveaway.

Câștigătorii vor fi aleşi prin tragere la sorți dintre participanții înscriși în concurs.

Care sunt condițiile de participare?

  • Să fii student la una dintre universitățile din București;
  • Să ai vârsta cuprinsă între 18 și 25 de ani;
  • Să deții un cont valid de Facebook;
  • Să dai like la paginile de Facebook ASER și Unilever;
  • Să dai like la postare;
  • Să dai tag la 2 prieteni.

Când se vor alege câștigătorii?

Extragerea câștigătorilor va avea loc după încheierea perioadei de concurs, mai precis pe data de 27 martie, ora 10:00, pe pagina de Facebook ASER.

Cum îți revendici premiul?

După ce anunțăm câștigătorii premiilor, aceștia vor fi contactați pe Facebook și vor fi îndrumați să intre în posesia lor.

Dacă un câștigător nu poate fi contactat, nu acceptă premiul sau nu trimite datele necesare furnizării acestuia în maximum 2 zile de la contactare de către un reprezentat al concursului, premiul va fi acordat următorului menționat, respectându-se aceeași procedură de validare.

Limitări:

Unilever și ASER România își rezervă dreptul de a modifica regulile de concurs sau de a anula desfășurarea concursului în orice moment și are dreptul de a investiga orice suspiciuni de înșelăciune sau fraudă în legătură cu înscrierea și participarea la concurs înainte de a desemna un câștigător.

 

Nerespectarea prezentului regulament, utilizarea unui limbaj neadecvat în comunicarea despre acest concurs sau orice încercare de fraudare, duce la eliminarea imediată din concurs a aplicantei/aplicantului.