Regulament Concurs LIDL

ASER și LIDL au găsit o metodă de a le face studenților sesiunea mai plăcută. La ce s-au gândit? Studenții trebuie să intre pe pagina de Facebook ASER România în perioada 8-11 februarie 2019, să dea like paginii de Facebook LIDL România și la postarea care dă startul concursului, să răspundă printr-un  comentariu la întrebarea „Ce melodie te face să te simți royal?” urmat de tag-ul unui prieten.

Odată înscris va avea șansa să câștige o invitație dublă cu acces general în festival+camping la una din cele mai tari experiențe din această vară, si anume: Electric Castle.

Câștigătorul va fi ales prin tragere la sorți dintre participanții înscriși în concurs.

Care sunt condițiile de participare?

  1.  ​Să fie student la una dintre universitățile din București;
  2.  ​Să aibă vârsta cuprinsă între 18 și 25 ani;
  3.  ​Să dețină un cont de Facebook valid;
  4.  ​Să dea like paginii de Facebook LIDL România și la postarea concursului tag unui prieten urmat de răspunsul la întrebarea menționată în paragraful anterior.

Care sunt regulile?

Este simplu! Participanții trebuie să dea like paginii oficiale LIDL România, și să eticheteze un prieten urmat de răspunsul la întrebarea „Ce melodie te face să te simți royal” la postarea care anunță concursul.

Fiecare participant va avea dreptul la un singur comentariu, în care va da tag unui singur prieten.

Când se extrage câștigătorul?

Dupa înscrierea în concurs, studenții se pregătesc in continuare pentru examene și pe 12 februarie la ora 10:00 pe pagina de Facebook ASER se va  afla câștigătorul invitatiei.

Cum îți revendici premiul?

După ce o să anunțăm câștigătorul premiului,acesta va fi contactat pe Facebook.

Premiul va ajunge  în mâna câștigătorului in luna martie când se va elibera de către agenția parteneră Lidl.

Dacă câștigătorul nu poate fi contactat, nu acceptă premiul sau nu trimite datele necesare furnizării acestuia în maximum 2 zile de la contactare de către un reprezentat al concursului, premiul va fi acordat următorului menționat, respectându-se aceeași procedura de validare.

LIDL România România și ASER România își rezervă dreptul de a modifica regulile de concurs sau de a anula desfășurarea concursului în orice moment și are dreptul de a investiga orice suspiciuni de înșelăciune sau fraudă în legătură cu înscrierea și participarea la concurs înainte de a desemna un câștigător.

 

Nerespectarea prezentului regulament, utilizarea unui limbaj neadecvat în comunicarea despre acest concurs sau orice încercare de fraudare, duce la eliminarea imediată din concurs a aplicantei/aplicantului.

Regulament concurs – La Therme cu P&G

ASER și P&G au găsit o metodă de a le face studenților o sesiune mai plăcută. La ce s-au gândit? Studenții trebuie să intre pe pagina de Facebook ASER România în perioada 2-5 februarie 2019, să dea like paginii de Facebook P&G Careers România și la postarea care dă startul concursului, să eticheteze un prieten căruia ar vrea să ii ofere o zi de neuitat.

Premiile ce vor putea fi câștigate sunt vouchere pentru o zi la Therme oferite de partenerii noștri.

Câștigătorul va fi ales prin tragere la sorți dintre participanții înscriși în concurs.

Care sunt condițiile de participare?

  1.   Să fie student la una dintre universitățile din București;
  2.   Să aibă vârsta cuprinsă între 18 și 25 ani;
  3.   Să dețină un cont de Facebook valid;
  4.   Să dea like paginii de Facebook P&G Careers și la postarea concursului tag prietenului care ar vrea să-i fie alături.

Care sunt regulile?

Este simplu! Participanții trebuie să dea like paginii oficiale P&G Careers, și să eticheteze un prieten la postarea de pe pagina de Facebook ASER România care anunță concursul.

Când se extrage câștigătorul?

După înscrierea în concurs, studenții se pregătesc în continuare pentru examene și pe 6 februarie la ora 10:00 pe pagina de Facebook ASER se va  afla câștigătorii voucher-ilor.

Cum se revendică premiul?

După ce o să anunțăm câștigătorul premiului,acesta va fi contactat pe Facebook și va fi îndrumat să intre în posesia lui.

 

Dacă câștigătorul nu poate fi contactat, nu acceptă premiul sau nu trimite datele necesare furnizării acestuia în maximum 2 zile de la contactare de către un reprezentat al concursului, premiul va fi acordat următorului menționat, respectându-se aceeași procedura de validare.

 

Limitări

P&G Careers România și ASER România își rezervă dreptul de a modifica regulile de concurs sau de a anula desfășurarea concursului în orice moment și are dreptul de a investiga orice suspiciuni de înșelăciune sau fraudă în legătură cu înscrierea și participarea la concurs înainte de a desemna un câștigător.

Nerespectarea prezentului regulament, utilizarea unui limbaj neadecvat în comunicarea despre acest concurs sau orice încercare de fraudare, duce la eliminarea imediată din concurs a aplicantei/aplicantului.

Regulament concurs – Swipe la plictiseală cu Unicredit

REGULAMENT CONCURS UniCredit

 

ASER și UniCredit au găsit o metodă de a le face studenților sesiunea mai plăcută. La ce s-au gândit? Studenții trebuie să intre pe pagina de Facebook ASER România în perioada 28-31 ianuarie 2019, să dea like paginii de FacebookASER Româniași la postarea care dă startul concursului, să răspundă printr-un  comentariu la întrebarea „Ce contează pentru tine?” urmat de tag-ul unui prieten.

Odată înscris va avea șansa să câștige unul din cele două abonamente Premium Netflix, valabile un an de zile.

 

Câștigătorul va fi ales prin tragere la sorți dintre participanții înscriși în concurs.

 

Care sunt condițiile de participare?

  1.   Să fie student la una dintre universitățile din București;
  2.   Să aibă vârsta cuprinsă între 18 și 25 ani;
  3.   Să dețină un cont de Facebook valid;
  4.   Să dea like paginii de Facebook ASER Româniași la postarea concursului tag unui prieten urmat de răspunsul la întrebarea menționată în paragraful anterior.

 

Care sunt regulile?

Este simplu! Participanții trebuie să dea like paginii oficiale ASER România, și să eticheteze un prieten urmat de răspunsul la întrebarea „Ce contează pentru tine” la postarea care anunță concursul.

Fiecare participant va avea dreptul la un singur comentariu, în care va da tag unui singur prieten.

 

Când se extrage câștigătorul?

Dupa înscrierea în concurs, studenții se pregătesc in continuare pentru examene și pe 1 februarie la ora 10:00 pe pagina de Facebook ASER se va  afla câștigătorii abonamentelor Netflix.

 

Cum îți revendici premiul?

După ce o să anunțăm câștigătorul premiului,acesta va fi contactat pe Facebook. În săptămâna 4-8 februarie vor fi invitați la sediul UniCredit să își revendice premiul, urmată de o poză pentru a imortaliza momentul.

 

Dacă câștigătorul nu poate fi contactat, nu acceptă premiul sau nu trimite datele necesare furnizării acestuia în maximum 2 zile de la contactare de către un reprezentat al concursului, premiul va fi acordat următorului menționat, respectându-se aceeași procedura de validare.

 

Limitări

UniCredit România și ASER România își rezervă dreptul de a modifica regulile de concurs sau de a anula desfășurarea concursului în orice moment și are dreptul de a investiga orice suspiciuni de înșelăciune sau fraudă în legătură cu înscrierea și participarea la concurs înainte de a desemna un câștigător.

 

Nerespectarea prezentului regulament, utilizarea unui limbaj neadecvat în comunicarea despre acest concurs sau orice încercare de fraudare, duce la eliminarea imediată din concurs a aplicantei/aplicantului.

 

Regulament concurs EY – „Up in the sky with EY”

ASER și EY au găsit o metodă de a le face studenților o sesiune mai plăcută. La ce s-au gândit? Studenții trebuie să intre pe pagina de Facebook ASER România în perioada 22-25 ianuarie 2019, să dea like paginii de Facebook EY Careers România și la postarea care dă startul concursului, să eticheteze un prieten căruia ar vrea să ii ofere o experiență la înălțime.

Premiul câștigat va fi o plimbare cu balonul oferită de partenerii noștri.

Câștigătorul va fi ales prin tragere la sorți dintre participanții înscriși în concurs.

Care sunt condițiile de participare?

  1. Să fie student la una dintre universitățile din București;
  2. Să aibă vârsta cuprinsă între 18 și 25 ani;
  3. Să dețină un cont de Facebook valid;
  4. Să dea like paginii de Facebook EY Careers și la postarea concursului tag prietenului care ar vrea să-i fie alături în această experiență.

Care sunt regulile?

Este simplu! Participanții trebuie să dea like paginii oficiale EY Careers, și să eticheteze un prieten la postarea de pe pagina de Facebook ASER România care anunță concursul.

Când se extrage câștigătorul?

Dupa înscrierea în concurs, studenții se pregătesc in continuare pentru examene și pe 26 ianuarie la ora 12:00 pe pagina de Facebook ASER se va  afla câștigătorul plimbării cu balonul.

Cum îți revendici premiul?

După ce o să anunțăm câștigătorul premiului,acesta va fi contactat pe Facebook și va fi îndrumat să intre în posesia lui.

Dacă câștigătorul nu poate fi contactat, nu acceptă premiul sau nu trimite datele necesare furnizării acestuia în maximum 2 zile de la contactare de către un reprezentat al concursului, premiul va fi acordat următorului menționat, respectându-se aceeași procedura de validare.

Limitări

EY Careers România și ASER România își rezervă dreptul de a modifica regulile de concurs sau de a anula desfășurarea concursului în orice moment și are dreptul de a investiga orice suspiciuni de înșelăciune sau fraudă în legătură cu înscrierea și participarea la concurs înainte de a desemna un câștigător.

Nerespectarea prezentului regulament, utilizarea unui limbaj neadecvat în comunicarea despre acest concurs sau orice încercare de fraudare, duce la eliminarea imediată din concurs a aplicantei/aplicantului.

Fă din iarnă un festival la ASER Winter Fair!

Iarna reprezintă acea perioadă a anului în care iți dorești să stai la fereastră și să te uiți la jocul fulgilor de nea care acaparează tot orașul cu emoția sărbătorilor. Este vacanță, îți dorești un mic răgaz înainte de stresiune și te deconectezi de la task-urile cotidiene, gustând din delicioasele bucate de sărbători, alături de prieteni și familie. Cu siguranță te gândești și la căldura verii, îți este dor de mare, de festivaluri și ești nostalgic pentru că mai este mult până la vacanța așteptată de toată lumea… .

 

💡Dar cum ar fi să trăiești experiența de festival și în perioada sărbătorilor de iarnă?💡

 

Festivalul ASER te invită pe scena grandioasă a târgului digital de sărbători de iarnă, ❄️ASER Winter Fair❄️. Poarta s-a deschis, line-up-ul este stabilit, iar tu poți să explorezi căsuțele care te vor înconjura cu magia sărbătorilor în această perioadă feerică a anului. Ca să nu ratezi vreo etapă a experienței tale sau să te pierzi prin mulțime la ASER Winter Fair, îți oferim o hartă care te va purta spre cele mai inedite locuri pe care ai putea să le vizitezi în vacanța de iarnă:

Christmas Flavours 🍭 ☕

Vei simți mirosul specific bucatelor de sărbători încă de la intrarea în târg. Misterul cu care este învăluită această căsuță îți va aduce aminte de spiritul crăciunului autentic, ca pe vremea bunicilor, și te va introduce în lumea magică a Crăciunului prin aburii dansatori ai vinului fiert și prin gusturile irezistibile ale scorțișoarei și portocalei. Turta dulce poți să o iei la pachet și să o savurezi înainte de examenele din sesiune, ca să te încarci cu multă energie și să ai încredere în forțele proprii.

Casa de fericire 😃 🤗

Fericirea este cheia succesului și a unui stil de viață armonios. Mai ales în perioada sărbătorilor de iarnă, fericirea este un sentiment aparte, care te ghidează pe toată durata iernii. De la momentul desfacerii cadourilor în dimineața de Crăciun, până la momentul ciocnirii paharelor de șampanie la miezul nopții de Anul Nou, fericirea este cea care te apropie de spiritul sărbătorilor de iarnă și te apropie de oamenii dragi. Trecând pe la această căsuță, vei putea să iei și doza optimă de fericire pentru anul care vine, dar, totodată, să o oferi și persoanelor dragi ție. Ce poate fi mai frumos decât să dăruiești fericire în luna cadourilor… .

Fabrica de „Mulțumesc” 🙏

Această oprire îți va aduce aminte de cea mai puternică unealtă pe care o deține omul… . Fie că este „Thank you!”, „Muchas gracias!” sau, pur și simplu, „Mulțumesc!”, acest cuvânt unește oamenii și ne oferă oportunitatea să fim recunoscători față de persoanele dragi din viața noastră. Mai ales la sfârșit de an, este important să ne arătăm gratitudinea față de cei care ne-au fost alături și ne-au ghidat în povestea frumoasă, dar și cu obstacole, a anului ce a trecut. Fabrica de „Mulțumesc” îți va oferi metoda perfectă prin care să aduci un zâmbet pe buze spiridușilor din viața ta, și anume să rostești formula magică: Mulțumesc!

Caruselul cu emoții 🎠

Ultima oprire din acest târg, înainte să ieși pe poarta ce te călăuzește spre anul care vine, este și cea care se ivește în zare încă de când ai pășit în lumea magică a ASER Winter Fair. Vei fi copleșit de sclipirea pe care acest carusel o are, însă, misterul constă în faptul că te va încălzi prin emoțiile pe care le degajă. Vei fi purtat spre euforia Crăciunului, ca mai apoi să fii cuprins de bucuria și fericirea cu care vei rămâne mult timp de acum înainte. Îți va aduce aminte de inocența copilăriei, când nu aveai griji și Crăciunul era cel mai așteptat moment al anului, datorită magiei cu care împodobeai bradul și a nopții de ajun când îl așteptai pe Moș Crăciun. Spre finalul călătoriei în acest carusel, vei fi cuprins de nostalgie, aducându-ți aminte de bucuria sărbătorilor de iarnă petrecute când erai un copil. Înainte să te îndrepți spre poarta de la ieșirea din târg, vei fi cuprins de speranță și încredere pentru anul care vine.

 

Așadar, căsuțele te așteaptă să le descoperi, iar tu ai ocazia de a trăi una dintre cele mai emoționante și așteptate experiențe ale iernii. Intrarea este liberă: tot ce trebuie să faci este să intri pe pagina de Facebook ASER și Instagram și să ni te alături în caruselul târgului nostru digital, ❄️ASER Winter Fair❄️.

 

În ce vibe te îmbraci pentru o iarnă de neuitat?

 

Milenialii – o iniţiativă dedicată unei generaţii întregi

„Milenialii” a pornit de la o serie de vloguri realizate de gram din dorința de a descoperi cum se raportează generaţia de acum la viitor, dincolo de ochii online-ului. Vlogul acestuia adună laolaltă perspectivele mai multor tineri cu privire la generația din care ei înșiși fac parte. În urma primului vlog a reieșit că tinerii resimt lipsa unor modele relevante, că ei nu se mai regăsesc pe scena societății și se retrag tot mai mult în umbra telefonului mobil, unde construiesc un întreg univers. Ce se întâmplă, însă, în offline, acolo unde se așteaptă dinamism, activitate și implicare? Ei bine, din acest punct a luat naștere „Milenialii”, care își propune să aducă în lumina reflectoarelor potențialul pe care îl au tinerii pentru a crea lucruri.

 

Necesitatea unei schimbări se resimte peste tot în România și nu de puține ori se aud voci care aclamă energic trezirea la viață a tinerei generații, atât de conectată azi la Social Media și digital. Pe cât de conectată, pe atât de dornică să inițieze inovații utile pentru societate, pentru viitor, cu alte cuvinte dornică să construiască de azi proiecte care să crească și să se dezvolte. Pentru că iniţiativa se poate antrena, “Milenialii” îşi propune să creeze o echipă de iniţiatori, care să propună idei, să formeze echipe şi să lucreze la lucrurile care schimbă puţin câte puţin. O echipă cu tineri care cred în puterea vocii lor și nu le este teamă să îndrăznească. O iniţiativă formată dintr-un vlog, o reţea de iniţiatori şi o platformă online ce reunește poveștile tinerilor români care au adus impact în diferite domenii și care reprezintă, prin inițiativele lor, modele demne de urmat pentru comunitate și pentru alte grupuri de tineri, ambasadori ai generaţiei din care fac parte.

 

“Pentru ca schimbarea să aibă loc, inițiativa trebuie să existe. Și cum tinerii nu se regăsesc în modelele promovate în online și presă, e bine ca, din când în când, să arătăm că în România există persoane cu inițiativă și care lucrează la dezvoltarea unei societăți care să merite această generație. Pentru că, da, inițiativă este cuvântul cheie pentru progres. Inițiativa face diferența în societate și pune lucrurile în mișcare” este mesajul pe care îl transmite gram, ca sumar al ideii de la care a pornit totul și ca îndemn pentru toți tinerii interesați să investească în ei și în viitorul lor.

 

Alături de echipa pe care a format-o, acesta își dorește ca proiectul „Milenialii” să fie doar începutul unui lung parcurs despre inovație și implicare civică, ce va fi dezvoltat în continuare prin noi idei.

Articolele ce conțin îndemnuri ale tinerilor se regăsesc pe site-ul proiectului www.milenialii.ro, iar informații despre acțiunile viitoare sunt oferite pe pagina de Facebook gram sau pe profilul de Instagram gram.

 

E timpul să crezi în generaţia ta!

Să-i fii tu vocea.

 

Echipa Milenialii:

Editori: Isabela Neague, Valentina Lupu, Raluca Gheorghe, Anamaria Holotă, Georgiana Nuţu, Roxana Pop, Laura Ionaşcu, Larisa Bălan şi Diana Bărbuţă Gava.

Filmmaker: Ionuţ Gighileanu.

Iniţiator: gram.

 

Hai la !MPRO – FESTIVALUL NAȚIONAL DE IMPROVIZAȚIE

 

!MPRO – Festivalul Naţional de Improvizaţie a ajuns la cea de-a șasea ediție, ce aduce în fața publicului cele mai bune spectacole de teatru de improvizaţie ale momentului. Programul include nouăsprezece spectacole, treisprezece ateliere și o discuție despre improvizația în 2.018. Festivalul se va desfășura în perioada 7-11 noiembrie, la Teatrul Național București, sala Media.

Spectacolele din festival sunt împărțite în 5 secțiuni, detaliate mai jos.

Spectacolele din secțiunea Open Stage, cu intrare liberă, vor deschide serile din festival și vor demonstra că oricine poate improviza cu succes, dacă este dispus să urce pe scenă. Sub îndrumarea unui moderator experimentat, alături de improvizatori, cursanți în improvizație și alți curajoși, se vor improviza povești, scene libere și diverse alte jocuri de improvizațiie.

În secțiunea Debut, vor performa 5 trupe care se vor aventura pentru prima dată pe scena !MPRO, printre care o trupă de tineri liceeni și o trupă rezultată în urma proiectului Beyond Bars – improvizație în penitenciare.

Secțiunea Tematică prezintă șase spectacole ce abordează tema ediției: Familia 2.018. Fiecare dintre aceste spectacole este realizat într-o stilistică diferită, cu un format și o structură aparte, având ca element principal varietatea contextelor în care se regăsește familia astăzi.

Secțiunea Internațională cuprinde două spectacole în limba engleză, jucate de echipe mixte de improvizatori internaționali și români – Our Lives: Places and Milestones, spectacol ce face parte din proiectul Our Lives, co-finanțat prin programul Europa Creativă și The Amazing Improv Games, un show dinamic, îndrăzneț și nebun de amuzant.

Secțiunea Experimentală cuprinde două spectacole, Trigger Happy și Diaspora, create special pentru această ediție de către trainerii americani Mick Napier  respectiv Kevin Mullaney, în urma unor ateliere intensive de 5 zile cu improvizatorii români.

Festivalul continuă și anul acesta inițiativa cu intrare liberă – !MPRO TALKS – o sesiune interactivă de discuții despre cum s-a schimbat improvizația în ultimele două decenii, cu invitați din Chicago.

Ediția a şasea aduce patru traineri de top de peste ocean: Mick Napier (SUA), autor al cărții „Improvizat. Scena văzută dinăuntru” și co-fondator al The Annoyance Chicago, Jennifer Estlin (SUA), actriță și manager al The Annoyance Chicago, Kevin Mullaney (SUA), coordonator al programului de training de la Upright Citizens Brigade New York, și Lee White (Canada), membru al celebrului duo Crumbs.
Alături de ei vor oferi cursuri Monica Anastase (Academia de Improvizație), Mihaela Sîrbu (Școala de Improvizație), Adriana Bordeanu (Recul), George Dumitru (Jinx) și Liviu Lucaci (TNB). În plus, pentru o privire mai aplicată asupra improvizației, Mădălina Vîntu și Radu Ciobănașu vor susține un atelier de ImprovBusiness.

 

 

Despre festival poți afla mai multe și de pe pagina de Facebook: https://www.facebook.com/improfest.ro/

Biletele pentru fiecare dintre cele 20 de evenimente, abonamente de o zi, dar și abonamente pentru întreg festivalul pot fi achiziționate online din reţeaua Eventbook: http://improfest.ro/program/

!MPRO este organizat de Asociația Tam-Tam și finanțat de Hochland, Drumul Taberelor şi UPC

Parteneri: Improvisneyland, UNATC, Improteca, Artist Cafe, Lente, Ursus, Kfea, Aqua Carpatica, Mojo Club

Parteneri media: Tanănana, IQAds, Smark, Ager Pres, iQool, City Grill

 

IQool te provoacă la o studenție altfel! Accepți provocarea?

Studenți suntem cu toții, dar știm că toți suntem diferiți. Cum te diferențiezi de ceilalți studenți? Do more than a college, be more than a student! Studenți din București, Cluj, Timișoara, IQool recrutează și vă provoacă la o studenție altfel!

Cine este IQool?        

IQool a apărut la inițiativa Asociației Tinerilor Bucureșteni, fiind cel mai amplu proiect al acesteia. Deși primul număr al revistei a fost în format printat, s-a simțit nevoia trecerii de la mediul offline la cel online, așa că în scurt timp IQool a devenit o revistă online sau, cum obișnuiesc ei să o numească, o platformă media pentru tineri. Timp de șase ani, iqool.ro a oferit studenților șansa de a învăța principalele tehnici din domeniul comunicării, în momentul de față, departamentele care compun această platformă online fiind:

  • PR și Social Media
  • Redacție
  • IT
  • Grafică

Anul acesta, IQool reintroduce în structura sa departamentul de Photo/Video, așa că dacă ești posesorul unui aparat foto, iar cadrele tale preferate sunt cele de la evenimente, de la workshop-uri la festivaluri muzicale, acceptă provocarea și înscrie-te într-o studenție altfel!

Ce scop are IQool?

Promovare! Dacă vorbim de scopul pe care îl are IQool, ne gândim la promovare sub toate aspectele: promovarea evenimentelor din sferele de interes pentru studenți (cinematografie, cultură, fashion, carieră), promovarea locurilor, activităților, hobby-urilor tinerilor și nu în ultimul rând promovarea tinerilor care au potențial și merită să fie auziți. Cu alte cuvinte, IQool este cu și despre tineri!

De ce să te înscrii în IQool?

Departamentul de PR și Social Media

  • participi la zeci de conferințe de presă
  • organizezi workshop-uri, conferințe și multe alte evenimente
  • participi la diverse evenimente în fiecare lună (concerte, festivaluri, lansări de teatru, spectacole de teatru, etc.)
  • înveți să inițiezi un parteneriat media și să negociezi termenii unei astfel de colaborări
  • înveți tehnici de redactare a unui comunicat
  • înveți cum să utlizezi wordpress-ul
  • administrezi conturile de Facebook și Instagram
  • descoperi insight-uri din social media

Departamentul de Redacție

  • ai puterea să te joci cu frazele și să dai viață unui articol;
  • libera exprimare îți va purta numele, făcându-i și pe alții să te aprecieze pentru asta;
  • vei afla cum e viața de redactor, învățând în cel mai frumos mod tehnici de redactare;
  • poți realiza recenzii despre evenimente, spectacole și orice merită văzut;
  • iar cel mai frumos sentiment e când poți să-i iei un interviu persoanei pe care o urmărești cel mai mult;

Departamentul de IT

  • lucrezi cu tehnologii pe front-end sau pe back-end
  • te familiarizezi cu WordPress, una dintre cele mai populate platforme software
  • te ocupi de partea de promovare online (SEO, Google AdWords)
  • găsești soluții pentru problemele tehnice ale site-ului

Departamentul de Grafică

  • mânuiești PhotoShop și Illustrator precum mânuia D’Artagnan sabia
  • realizezi afișe pentru evenimentele marca IQool și îți mărești portofoliul de lucru
  • te ocupi de vizualuri pentru planurile editoriale pe pagina de Facebook
  • poți să dai frâu liber creativității

Accepți provocarea?

Dacă răspunsul tău este DA, IQool îți așteaptă CV-ul împreună cu un task la adresa de e-mail hr@iqool.ro, până pe data de 31 octombrie!

Task-ul depinde de ce departament alegi, după cum urmează:

  • PR și Social Media: CV + redactarea unei propuneri de parteneriat media (ce consideri că poate oferi o revistă online în termeni de promovare si ce ar putea dori o revistă online pentru tineri de la un posibil partener media)
  • Redacție: CV + un articol redactat de tine (tema articolului rămâne la alegerea fiecăruia)
  • IT: CV + menționează limbajele de programare pe care le cunoști și detaliază-le pe scurt (dacă vrei, poți scrie și despre câteva proiecte)
  • Grafică: CV + portofoliu de lucrări (minimum 3)

Nu știi încă ce departament ți se potrivește? Înscrie-te într-unul dintre cele 5 departamente, iar după perioada de probă te poți transfera în alt department pentru a încerca mai multe domenii!

Ai fost provocat, so do more than a college, be more than a student!

Tu ce scenă alegi anul ăsta?

Te-ai întrebat vreodată cine sunt oamenii din backstage-ul festivalului nostru de anul acesta? Ei bine, pe lângă toți ASERiștii pasionați și entuziasmați de orice le apare în cale, există o echipă de lideri.

În ASERfest, fiecare lider are scena sa, muzica sa, culorile și luminile lui și, bineînțeles o echipă alături de care dă contur ariei pe care o reprezintă.

7 arii, 7 scene, 7 brățări de festival care îi îndeamnă pe juniorii de anul acesta să se provoace, cunoască, dezvolte și distreze.

Acum că i-ai cunoscut puțin pe artiștii festivalului nostru, te așteptăm în ASER să descoperi care arie ți se potrivește mai bine și la ce scenă să îți iei bilet anul acesta.

Regulament Concurs ASER & EY – „Festivalul studenției tale”

La început de an universitar, ASER și EY te trimit la cel mai cunoscut festival de muzică din lume. Concursul „Festivalul studenției tale” te pregătește deja de perioada festivalurilor, pentru că știm că deja duci dorul verii. Concursul se desfășoară în perioada 08.10.2018 – 14.10.2018, ora 23:59 și constă în oferirea unei invitații duble la UNTOLD 2019. Câștigătorul va fi ales prin tragere la sorți, dintre participanții înscriși în concurs.

Care sunt condițiile de participare la concurs?

  1. Să fii student la una din facultățile din București;
  2. Să deții un cont de Facebook cu date reale pentru a fi la curent cu condițiile concursului postate pe pagina de Facebook ASER;
  3. Să dai LIKE paginii ASER
  4. Să dai FOLLOW contului de Instagram ASER
  5. Să lași un comentariu la postarea dedicată concursului, numind un prieten cu care ai vrea să mergi la UNTOLD.

Ce câștigi?

EY oferă o invitație dublă la UNTOLD 2019 celui care va fi ales aleatoriu dintre cei înscriși în concurs, prin tragere la sorți, cu ajutorul platformei random.org, cu condiția respectării regulamentului concursului.

Când afli dacă ai câștigat?

Câștigătorul va fi anunțat pe data de 16.10.2018 pe pagina oficială de Facebook ASER. De asemenea, acesta va primi, într-un mesaj privat, informațiile necesare pentru a intra în posesia premiului.

Limitări

Nerespectarea prezentului regulament, utilizarea unui limbaj neadecvat în comunicarea despre acest concurs sau orice încercare de fraudare, duce la eliminarea imediată din concurs a aplicantei/aplicantului.

ASER își rezervă dreptul de a modifica regulile de concurs sau de a anula desfășurarea concursului în orice moment. ASER are dreptul de a investiga orice suspiciuni de înșelăciune sau fraudă în legătură cu înscrierea și participarea la concurs înainte de a desemna un câștigător.