Ingenius

Acasă

Cover_FB_1

Ingenius este proiectul oamenilor creativi, curioşi şi pasionați de publicitate, proiectul celor care au nevoie de cantităţi egale de idei şi cafea pentru a supravieţui. Ingenius îşi propune să ofere experienţe practice de învăţare celor care îşi doresc o carieră în industria publicității.

Scopul celei de-a 4-a ediții este să îți ofere un cadru practic prin care să îți conturezi un background în advertising, facilitându-ți astfel integrarea în domeniu.

Structura:

 1. Conferinţa –  vei afla despre noile tehnici folosite în domeniul de advertising explicate de cei mai experimentaţi reprezentanți ai acestei industrii şi vei asista la prezentările oamenilor creativi din departamentele de marketing a celor mai cunoscute campanii.

 2. Etapa a 2-a– descoperi importanța advertisingului în macromediu prin intermediul trainingurilor de Marketing, PR şi Trade Marketing dar şi să lucrezi în toate departamentele unei agenţii de publicitate pe baza unui brief real oferit de o companie. Astfel am pregătit pentru tine cele mai interesante activităţi practice pe Client Service, Strategie, Design, Copy şi Digital.
                                                                         

 3.Pitchul final – prezinți împreună cu echipa ta, în fața unui juriu de specilitate, campania realizată pe baza briefului din etapa a 2-a.

Ce zici, accepţi provocarea noastră?

Ediții anterioare

Aflat la cea de-a IV-a ediţie, Ingenius a debutat ca un proiect de marketing în 2014 pentru a facilita accesul studenţilor la resurse şi specialişti în domeniu.

A continuat în 2015 și 2016 ca un proiect de advertising având scopul de a facilita accesul studenţilor la resurse din publicitate.


Ediția a III-a:

Ediţia din 2016 a crescut impactul proiectului prin oportunităţile oferite studenţilor şi stakeholderilor.  Conferinţa “Advertalking” a avut loc la hotel Sheraton, unde au participat 250 de studenţi.  Aceştia au avut ocazia să urmărească prezentările celor mai cunoscuţi publicitari ai momentului: Mihai Gongu, Matei Psatta, Mihnea Gheorghiu şi mulţi alţii.


În cea de-a 2 etapă “Behind the Ads”, studenţii au participat la numeroase traininguri în diferite agenţii de publicitate şi au avut ocazia să lucreze pe un brief real oferit de Pepsico.

  • Prezentarea unei agenţii cu Mihnea Gheorghiu (Group Creative Director, Publicis) şi Laur Raboj (Copywriter, Publicis)
  • Training “Strategie” cu Dana Pascu (Senior Strategic Planner, GMP Advertising)
  • Training “Client Service” cu Cristiana Belodan (Client Service Director, GMP Advertising)
  • Training “Digital” cu Mugur Pătraşcu (Founder Screen Native)
  • Training “Creaţie” cu Simona Suman (Senior Copywriter, McCann)
  • Prezentarea Brief-ului cu Cătălina Dănila (Brand Manager, Lay’s)
  • Training “Creative Thinking” cu Sergiu Bîcă (Public Relations and Communications Professional)
  • Training “Social Media & KPIs” cu Dragoş Smeu (Performance Manager, Kubis Interactive)
  • Training “How to pitch” cu Andrei Dragu (Client Service Director, Infinit Solutions
  • Pitch-ul

ingenius-01

ingenius-03

Parteneri oficiali:

591px-pepsico_logo-svg                  veeam-01

Echipa de proiect:

Echipa Ingenius

Înscrie-te

Din păcate, înscrierile în proiect s-au terminat însă fii cu ochii pe pagina noastră de facebook pentru cele mai cool update-uri din lumea advertisingului.

Keep your creativity high and your mind open, keep ADing.

Contact

Pentru mai multe informații în legătură cu proiectul Ingenius ASER, poți apela oricând la:

Andrei Vasile

Andrei Vasile, Project Manager

Telefon: 0722 680 456

E-mail: andrei.vasile@aser.ro 

Echipa Ingenius 2017