Cum să îți gestionezi timpul mai eficient?

Ai spune că 24 de ore ajung să îți îndeplinești toate task-urile și că poți să te uiți și la următorul episod din serialul acela cool, însă timpul este cel care ne pune bețe în roate de cele mai multe ori! Cu toții ne confruntăm fie cu time managementul, fie cu deadlineurile care se apropie.

 „Am uitat de prezentarea de mâine!” sau „E deja miercuri și eu încă mai am de lucru la proiect!” sunt replici pe care le-ai auzit sau pe care chiar le-ai folosit cel puțin o dată în studenție. Știm cu toții cât de greu poate fi să îți organizezi timpul, fie că vorbim de facultate, fie că vorbim de viață în general, așadar, noi venim în ajutorul tău cu câteva sfaturi care te pot ajuta să devii mai productiv printr-un time management mai bun.

 

 

1

Tu vs. Social Media

Cu toții știm că odată ce punem mâna pe telefon, cu greu îl mai lăsăm deoparte. Și specialiștii în Social Media sunt de acord. Platformele de socializare, pe care deja le știm și le utilizăm cu toții, ne distrag foarte ușor de la a ne îndeplini sarcinile în mod rapid și calitativ. Odată ce ai intrat pe Instagram timpul parcă se dilată, clipurile cu pisicuțe drăgălașe parcă se înmulțesc, ai uitat în ce zi a săptămânii ești și cât e ceasul ( „Oare când s-a făcut 18.00?”). Așadar, încearcă să nu ții telefonul lângă tine când lucrezi. Poți, chiar, să îl lași în altă cameră pentru a te asigura că vei rămâne focusat pe ceea ce vrei să faci. 

Și Tik-tok-urile sunt fun, dar hai să le lăsăm pe altădată! 

 

 

2

Lucrează Invers

Ce se întâmplă când ai prea multe task-uri și nu ești încântat de acest lucru? Here`s a tip! Începe cu ce e mai greu, astfel spre final vei rămâne cu ceea ce e mai ușor. În acest fel nu ți se va părea complicat de rezolvat pentru că, cu cât înaintezi, lucrurile vor deveni mai ușoare, și nu mai grele. Este un fel de trick pentru creierul tău. Folosind această metodă îi vei da impresia că sarcinile care trebuie rezolvate devin mai ușoare. În acest mod vei termina mai repede și nu te vei simți obosit. 

 

 

Halfway there!
0%

 

 

3

Din timp, nu la timp

Când aduni proiectul de la economie cu exercițiile la contabilitate și le înmulțești cu prezentarea la marketing, rezultă că nu ai timp să le rezolvi. O idee care te poate ajuta, este să încerci să le organizezi și să începi să le rezolvi din timp, nu la timp. Este mult mai avantajos să încerci să îți rezolvi sarcinile în ziua în care le și primești. Plus că, în acest mod te vei putea bucura de mai mult timp liber pentru că nu se vor aduna mai multe teme și proiecte. 

 

 

4

Creează-ți un spațiu de lucru plăcut

Uneori ai nevoie de un mediu de lucru plăcut ca să poți să fii productiv. „Unde am pus creionul?” sau „Ce am făcut cu foile acelea?” se poate transforma în timp pierdut căutându-le. Unele persoane lucrează bine chiar dacă cursurile nu sunt perfect orizontal așezate pe birou, dar când știi că ai de ceva de făcut parcă nu mai ești acel gen de persoană. Așadar, poți încerca să faci puțină curățenie pe masa de lucru înainte să începi pentru a te asigura că nu vei pierde timp prețios pentru că nu îți aduce aminte unde ai pus pixul.

 

În caz că nu te-am convis, mai jos găsești mai multe tips & tricks despre cum ai putea să îți organizezi timpul într-un mod simplu și eficient.

 

 

 

Well done!
0%
0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *