Sfaturi pentru promovarea în Social Media

Social Media a revoluționat modul în care lumea funcționează, chiar dacă vrem să acceptăm sau nu. Fie că simți nevoia să împărtășești o opinie pe un anumit subiect, să vezi ce videoclipuri au mai devenit virale, să cauți surse de inspirație la influencerii tăi preferați sau pur și simplu să intri în vorbă cu diferite persoane, social media-ul îți oferă posibilități nenumărate.

 

De câte ori nu te-ai aflat într-o vacanță și ai simțit nevoia să surprinzi momentul? Sau de câte ori ai mers la un local super cool și ai vrut să împărtășești cu urmaritorii tăi cât de mult ţi-a plăcut?

 

Fără să îţi dai seama ajungi să îi influenţezi pe cei care te urmăresc prin lucrurile pe care alegi să le postezi și prin modul în care le transmiți. Cu toate că poți să folosești social media–ul doar ca să-ţi expui ideile creative, există multe alte lucruri pentru care ai putea să folosești platformele de socializare.

 

Social Media Marketing-ul este metoda perfectă prin care poți să îți creşti business-ul, fie că ești la început de drum sau ai deja un brand pe care vrei să îl promovezi mai mult. Înainte de a începe, trebuie să ții cont de câțiva  pași esențiali care sigur îți vor asigura succesul.

10% done
0%

 

1

Connect with your audience

 

Este esențial să construiești o relație strânsă și bazată pe încredere cu comunitatea ta. Așa oamenii vor simți că îți pasă cu adevarat de nevoile și dorințele lor. Deci, încearcă să interacționezi cât mai mult cu ei. Răspunde-le cât poți de mult la întrebări şi neclarități, astfel încât să existe mereu o comunicare eficientă. Fii deschis spre feedback și ascultă părerile oamenilor.

 

2

Research, research și iar research

 

,,You can’t hit a target if you don’t know what it is”. Înainte de a-ţi alege platforma trebuie să-ți dai seama care este publicul tău țintă și pe ce rețele sociale își petrece cel mai mult timpul. Trebuie să faci un research amănunțit în ceea ce privește oamenii targetaţi. Încearcă să le înţelegi preferințele și nevoile! Dacă mesajul contentului tău rezonează cu ei, atunci ai reuşit să aduci impact și să-ți creezi o comunitate loială.

 

50% done
0%

 

3

Imagini cu impact

 

Postează imagini mind-blowing care vor atrage atenția oamenilor; genul de poze care îi va face să se întrebe ,,Oare cum a reușit să facă asta?” Nu trebuie să fii un expert pentru a realiza acest lucru. Tot ce îți trebuie este puţină imaginație şi câteva tool-uri eficiente! Canva, Adobe Spark Post sau Unfold sunt câteva pe care le poți folosi pentru a realiza cele mai cool imagini.

,,Quality over quantity” e ceva de care trebuie să ții mereu cont. Gândeşte-te că o poză calitativă și originală este mai bună decât 10 poze care nu transmit nimic.

 

4

Keep up with all the trends on the market

 

Lumea se află într-o continuă schimbare! Este important să fii up-to-date cu absolut tot ce se întâmplă în online și cu toate trendurile. Nu uita să-ți păstrezi din originalitate și pliază-te doar pe trendurile ce se potrivesc viziunii și ideilor tale. Instastory-urile sunt un trend prin care poți să transmiți o poveste și să îți folosești creativitatea la maxim: ,,Sky is the limit”. Poll stickers, question stickers, emoji slider sticker, sticker sticker sticker. Toate acestea sunt metode simple prin care poți să atragi atenția urmăritorilor.

 

5

Use the right tools

 

Vezi peste tot în online ,,Învață să folosești eficient tool-urile pentru a-ţi crește pagina’’ , dar nu știi exact cum te ajută sau cât de eficiente sunt. Totuși, tool-urile joacă un rol destul de important în strategia de marketing din social media. Un exemplu de tool este Later. El îţi permite să planifici şi programezi postările de pe Instagram, Facebook, Twitter si Pinterest. Totodată, te ajută să afli când este cel mai bun moment al zilei în care să postezi și care sunt cele mai bune hashtag-uri pe care să le folosești ca să ai un reach mai mare. Alte două tool-uri interesante cu ajutorul cărora poți să îţi programezi postările sunt Buffer și Hootsuite. Vestea bună este că ele vin într-o versiune gratuită.

 

Dacă vrei să descoperi mai multe tool-uri care să se potrivească exact nevoilor tale, mai jos o sa găseşti un videoclip super useful.

 

 

Social Media-ul poate să aducă un impact imens asupra business-ului tău, aşa că profită la maxim de fiecare oportunitate pentru a te face remarcat!

 

100% done
0%
2 replies

Trackbacks & Pingbacks

  1. […] conținutului vizual pentru a comunica mesajele brandului. În articolele trecute am vorbit despre Social Media și Copywriting. Împreună cu Grafic Design-ul, avem cei trei stâlpi ai contentului […]

  2. […] și ceea ce e căutat azi, poate fi uitat mâine. În articolul precedent ți-am pregătit niște tips&tricks pentru promovarea în Social […]

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *