Marketingul digital – locul unde gândirea strategică și creativitatea sunt formula succesului

 

În era noastră tot ceea ce este comun, plictisitor, repetitiv și neoriginal este respins fără drept de apel. Așa că marketerii au datoria de a gândi strategia folosindu-și creativitatea pentru a răspunde așteptărilor unei piețe tot mai largi.

Astfel, orice activitate impune gândire strategică și un proces creativ care să capteze atenția, să stârnească emoții, să determine decizii și, premiul cel mare, să devină viral. Lumea se află într-o continuă schimbare și ceea ce e căutat azi, poate fi uitat mâine. În articolul precedent ți-am pregătit niște tips&tricks pentru promovarea în Social Media.

 

Și ce faci atunci când online-ul își schimbă haina mai des decât un fashion influencer?

 

Ai două opțiuni – te adaptezi din mers sau dispari încetul cu încetul de pe piață. Excludem a doua variantă, pentru că nu există scuze când ai tot ce îți trebuie chiar în fața ta. Atelierul Digital Google oferă lecții gratuite, concepute pentru a te ajuta în dezvoltarea ta, pentru a începe cu dreptul pe drumul marketingului digital. 

10% Done
0%

 

Relevanța e cuvântul cheie

 

Te uimește când cauți un hotel pe Booking.com într-un anumit oraș, apoi vezi pe Facebook oferte?

Datele sunt folosite pentru creșterea rezultatelor. Marketerii digitali se bucură în sfârșit că acum pot face ce nu se putea înainte – să afle părerea  oamenilor. Prin date nu ne referim la informații personale, ci la comportamentul oamenilor în mediul digital. Asta include de câte ori vizităm un site, în cat timp luăm decizia de a acționa, care sunt subiectele de care suntem interesați ș.a.m.d.

Toate se conectează

 

3 din 5 oameni iau decizii pe baza recenziilor citite online. Până la decizia de a achiziționa un om poate verifica, în medie, peste 12 surse în digital unde se află un brand.

Ai vizitat site-ul unui brand, apoi vezi mesaje personalizate pe Instagram, Facebook, chiar și pe Google. După ce ai ajuns din nou pe site vei primi un newsletter cu informații de interes, parcă gândite doar pentru tine.

50% Done
0%

 

Cum este posibil?

 

Magia se întâmplă datorită marketerilor digitali care folosesc instrumente precum Google ads, Facebook ads, Email marketing, etc.. Acestea analizează comportamentul tău în mediul online și au grijă să primești cât mai multe lucruri legate de domeniul tău de interes. 

 

 

Concluzia?

 

Încercând să potrivești cât mai bine mesaje specifice pentru audiențe, dar fără să ai date despre oamenii pe care îi urmărești e aproape imposibil să afli ce își doresc. E vorba despre oameni, nu despre produse sau platforme.

 

 

Expresia ,,datele sunt mai importante decât aurul” începe să fie tot mai valabilă, nu-i așa?

Ți-am captat atenția? Îți lăsăm aici un video în care poți descoperi mai multe despre Digital Marketing.

 

 

100% Done
0%

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *