TrendIn – The house of branding

TrendIn pune anul acesta, sub același acoperiș, Branding & Influencer Marketing. Evenimentul îți va deschide ușa către o nouă experiență marca ASER. Aici vei avea ocazia de a pune bazele cunoștințelor tale într-un mediu online. În prima zi a evenimentului vei avea ocazia de a participa la mesele rotunde. Vei fi împărțit cu alți participanți și vei putea discuta cu toți speakerii din ziua 1 cu privire la brand și influencer marketing. Cei care îți vor oferi din cunoștințele lor sunt Alin Grămescu; Speak; Mihaela Mureșan; Florin Grozea; Lorena Buhnici; Oana Tache; Cristian Simonca și Gabriela Atanasov.

 

1

Etaj 1 – Day 1

 

În prima zi a evenimentului vei avea ocazia de a participa la mesele rotunde. Vei fi împărțit cu alți participanți și vei putea discuta cu toți speakerii cu privire la brand și influencer marketing. Cei care îți vor oferi din cunoștințele lor sunt Alin Grămescu; Speak; Mihaela Mureșan; Florin Grozea; Lorena Buhnici; Oana Tache; Cristian Simonca și Gabriela Atanasov.

 

De asemenea vei participa la un interviu cu Smiley. La final vei putea să-l întrebi personal despre experiența și parcursul său în carieră.

 

2

Etaj 2 – Day 2

 

În a doua zi vei avea oportunitatea de a afla mai multe despre Branding și Rebranding de la specialiști. Printre aceștia se numără Cristina Bâtlan founder at Musette, Raluca Kisescu, Brand Marketing Strategist; Razvan Motei, Social Media Manager Virgin Radio.

50% Done
0%
3

Influencer Marketing?

 

Acum că ți-am prezentat cum va arăta TrendIn în acest an, hai să discutăm un pic despre acest fenomen numit Influencer Marketing.

Influencer Marketing este, cum spune și denumirea, promovarea unui brand în colaborare cu un Influencer. Un influencer este o persoană care are puterea de a schimba decizia de cumpărare sau modul de gândire a unei audiențe mulțumită prezenței sale în online.
Câteva din avantajele pe care le oferă această metodă de marketing sunt:

 

– Este mai autentic decât o reclamă obișnuită –

– Este o modalitate ușoară de a construi încredere –

– Oferă acces la o audiență mare –

– Este o modalitate de a crea engagement în timp real –

 

4

Etajul ASERiștilor

 

Organizarea unui eveniment în mediul Online poate veni cu bune și rele. Am luat interviu câtorva membrii din echipa ASER Events ca să aflăm un insight din spatele TrendIn.

 

Ce îi motivează pe ASERiști în organizarea TrendIn?

 

“Motivarea în organizare mi-o iau în principal din oameni, atât din echipa care nu stă locului o clipă, dar și din studenții care urmează să vină la eveniment. Mă gândesc pentru cine facem toate lucrurile astea și ce vrem noi să le oferim tinerilor, iar de aici vine și boostul meu de energie pentru a continua ceea ce fac.”

-Bianca Albăstroiu, PR & Social Media Executive, ASER Events Team Member

 

“Ceea ce mă motivează pe mine este dorința oamenilor de a face mai mult. De asemenea, mă motivează când mă gândesc la satisfacția și fericirea pe care o să o avem odată cu încheierea cu bine a evenimentului.”

-Robert Balaur, Junior Event Manager ASER Events

 

Care consideră ASERiștii că sunt avantajele și dezavantajele desfășurării evenimentului în Online?

 

“Unicul dezavantaj în aceasta desfășurare este că nu mai putem să interacționăm direct cu participanții și speakerii. Nu mai putem face o conexiune pe care am putea s-o facem face to face, dar și atmosfera se va schimba fiind totul în online. Avantajele cred că sunt faptul că putem avea un număr mai mare de studenți din confortul casei lor, dar și ca pot participa tineri din toata tara. Pe partea de organizare, ca și avantaj, este platforma pe care vom ține evenimentul fiind pliată pe nevoile noastre si pe care o putem folosi la maxim. Cu toate dezavantajele și avantajele pe care le avem, sunt sigură ca TrendIn va ieși foarte bine și va avea succes. A fost și este multă muncă, dar vor fi și rezultate pe măsură.”

-Bianca Albăstroiu, PR & Social Media Executive, ASER Events Team Member

 

“Consider că unul din principalele avantaje ale defășurării în online este oportunitatea de a organiza evenimentul la nivel național. Alt posibil avantaj pe care l-am simțit, însă asta depinde de cum îl percepe fiecare, este faptul că nivelul de muncă este mai redus. Un dezavantaj consider că este faptul că pierdem interacțiunea interumană. Unul din factorii care reprezintă ASER este vibe-ul nostru specific și consider că acesta nu se simte în mod complet online.”

-Robert Balaur, Junior Event Manager ASER Events

Înscrie-te până pe 26 mai, ora 23:59 pentru o vizită în casa brandingului!

100% Done
0%
0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *