Cum să îți gestionezi timpul mai eficient?

Ai spune că 24 de ore ajung să îți îndeplinești toate task-urile și că poți să te uiți și la următorul episod din serialul acela cool, însă timpul este cel care ne pune bețe în roate de cele mai multe ori! Cu toții ne confruntăm fie cu time managementul, fie cu deadlineurile care se apropie.

 „Am uitat de prezentarea de mâine!” sau „E deja miercuri și eu încă mai am de lucru la proiect!” sunt replici pe care le-ai auzit sau pe care chiar le-ai folosit cel puțin o dată în studenție. Știm cu toții cât de greu poate fi să îți organizezi timpul, fie că vorbim de facultate, fie că vorbim de viață în general, așadar, noi venim în ajutorul tău cu câteva sfaturi care te pot ajuta să devii mai productiv printr-un time management mai bun.

 

 

1

Tu vs. Social Media

Cu toții știm că odată ce punem mâna pe telefon, cu greu îl mai lăsăm deoparte. Și specialiștii în Social Media sunt de acord. Platformele de socializare, pe care deja le știm și le utilizăm cu toții, ne distrag foarte ușor de la a ne îndeplini sarcinile în mod rapid și calitativ. Odată ce ai intrat pe Instagram timpul parcă se dilată, clipurile cu pisicuțe drăgălașe parcă se înmulțesc, ai uitat în ce zi a săptămânii ești și cât e ceasul ( „Oare când s-a făcut 18.00?”). Așadar, încearcă să nu ții telefonul lângă tine când lucrezi. Poți, chiar, să îl lași în altă cameră pentru a te asigura că vei rămâne focusat pe ceea ce vrei să faci. 

Și Tik-tok-urile sunt fun, dar hai să le lăsăm pe altădată! 

 

 

2

Lucrează Invers

Ce se întâmplă când ai prea multe task-uri și nu ești încântat de acest lucru? Here`s a tip! Începe cu ce e mai greu, astfel spre final vei rămâne cu ceea ce e mai ușor. În acest fel nu ți se va părea complicat de rezolvat pentru că, cu cât înaintezi, lucrurile vor deveni mai ușoare, și nu mai grele. Este un fel de trick pentru creierul tău. Folosind această metodă îi vei da impresia că sarcinile care trebuie rezolvate devin mai ușoare. În acest mod vei termina mai repede și nu te vei simți obosit. 

 

 

Halfway there!
0%

 

 

3

Din timp, nu la timp

Când aduni proiectul de la economie cu exercițiile la contabilitate și le înmulțești cu prezentarea la marketing, rezultă că nu ai timp să le rezolvi. O idee care te poate ajuta, este să încerci să le organizezi și să începi să le rezolvi din timp, nu la timp. Este mult mai avantajos să încerci să îți rezolvi sarcinile în ziua în care le și primești. Plus că, în acest mod te vei putea bucura de mai mult timp liber pentru că nu se vor aduna mai multe teme și proiecte. 

 

 

4

Creează-ți un spațiu de lucru plăcut

Uneori ai nevoie de un mediu de lucru plăcut ca să poți să fii productiv. „Unde am pus creionul?” sau „Ce am făcut cu foile acelea?” se poate transforma în timp pierdut căutându-le. Unele persoane lucrează bine chiar dacă cursurile nu sunt perfect orizontal așezate pe birou, dar când știi că ai de ceva de făcut parcă nu mai ești acel gen de persoană. Așadar, poți încerca să faci puțină curățenie pe masa de lucru înainte să începi pentru a te asigura că nu vei pierde timp prețios pentru că nu îți aduce aminte unde ai pus pixul.

 

În caz că nu te-am convis, mai jos găsești mai multe tips & tricks despre cum ai putea să îți organizezi timpul într-un mod simplu și eficient.

 

 

 

Well done!
0%

Reclame românești memorabile

Reclamă pe Youtube? Skip. Publicitate la TV? Schimbă programul. Reclamă pe Facebook? Adblock.

 

Adevărul este că majoritatea dintre noi am dat cel puțin o dată skip la o reclamă pe Youtube, am schimbat programul când a început publicitatea la TV și ne-am pus Adblock-ul pentru a opri preventiv orice brand din a ne vinde ceva, acest lucru fiind atestat și conform celor de la The Brand Gym.

Companiile/agențiile știu foarte bine asta! În Digital Marketing se cunoaște că în jur de 5% (dacă ai noroc) din totalul de oameni care ți-au văzut reclamele vor și cumpăra. Procentul diferă în funcție de cât de bine îți segmentezi targetul și de produsul vândut. (a.k.a categoria de produse) susțin cei de la Smart Insight

 

De ce nu ai da skip?

 

Reclamele cu impact mare sunt cele care reușesc să transmită un mesaj relevant, de actualitate și pliat pe nevoile publicului țintă. Brand-urile pot face apel la emoții puternice pentru a-și diferenția promovările față de competiție. Printre emoții amintim iubire, frică, ură, făcându-se totodată apel și la tensiuni sociale. 

10% - Keep it up

1

WWF – Dispar culorile

#culoripecalededisparitie – Manifest

World Wide Fund For Nature a lansat Campania “Culori pe cale de dispariție” pentru a aduce oamenilor la cunoștință problema ritmului alarmant în care dispar speciile și ecosistemele planetei. Campania aceasta a constat în crearea unei platforme de strângere de fonduri. Prin adunarea cât mai multor artiști, comunități și brand-uri se vrea creșterea conștientizării problemei și, implicit, salvarea culorilor care ne reprezintă.

 

Read more

Start-up Your Knowledge with Inov’Up

Antreprenoriat, intraprenoriat, inovație – trei coordonate complexe care nu au fost explorate pe deplin. Inov’Up este evenimentul ideal pentru a descoperi necunoscutul din mediul de business și a afla insighturi dintr-o lume a afacerilor care este în continuă dezvoltare. Așa că, hai să vezi cum va decurge primul eveniment al acestui an din seria produselor marca ASER! 

 

EXPLORE DAY #1

Prima zi a evenimentului este dedicată intraprenoriatului. Aceasta va începe cu o deschidere oficială și va continua cu o activitate interactivă. Mai exact, pentru a descoperi informații cheie din spectrul intraprenoriatului, participanții se vor împărți pe grupe în funcție de culoarea brățărilor primite la intrare. Astfel, ei își vor începe explorarea în cadrul bibliotecii vii alături de un ASERist care îi va coordona pe parcursul activității. După aproximativ o oră și jumătate în care studenții au ocazia să afle lucruri noi despre intraprenoriat, ei își vor înscrie CV-urile într-un concurs unde pot avea șansa să intre în echipa partenerilor noștrii, EY și Veeam. Înscrierile vor fi urmate de aflarea câștigătorilor la tombola CV-urilor, iar apoi va avea loc debateul dintre Sergiu Neguț și Monica Cadogan. Cei doi speakeri vor dezbate ideea de intraprenoriat în mediul de business din propria experiență pentru a ajuta tinerii să descopere o altă latură a lumii afacerilor.

 

EXPLORE DAY #2

Cea de-a doua zi va avea ca subiect antreprenoriatul. Deschiderea evenimentului va fi oficiată de către Mike Costache. Explorarea va continua cu ajutorul lui Felix Pătrășcanu care ne va povesti despre parcursul său ca antreprenor. După ce vor afla mai multe insighturi din perspectiva unui businessman, tinerii vor participa la un concurs unde pot câștiga vouchere din partea Answear. După o pauză bine meritată, vor discuta cu Laurențiu Bănescu, Mircea Matei, Eugen Dubălaru și Alexandru Diaconu pentru a vedea cum funcționează mediul de business românesc. Evenimentul se va închide printr-un interviu cu Raluca Radu și o sesiune de Q&A, decernarea premiilor fiind ultima activitate la care studenții vor participa.

Ce așteptări au membrii echipei ASER Events de la Inov’Up?

Brîndușa Voica, Logistics & Finance și Organisational Culture executive: Eu cred că evenimentul va fi o oportunitate pentru studenți să afle mai multe lucruri despre mediul de business românesc, pentru parteneri să interacționeze cu viitorul work force al României și pentru noi, organizatori, să evoluăm și să ne pregătim pentru un viitor.

Maria Olaru, Logistics & Finance si PR executive: Am așteptări foarte mari de la evenimentul nostru, Inov’Up, pentru că știu câtă muncă și pasiune se află în “rețeta” lui. Sper ca studenții să primească informațiile de care au nevoie, iar scopul nostru să fie atins, dar cel mai important lucru, sper să se distreze și să guste din vibe-ul nostru ASERist. 

Alexandra Bălan, Organisational Culture și Social Media executive: Sper ca studenții să se bucure pe deplin de Inov’Up pentru că am depus eforturi foarte mari și am lucrat mult. Ne-am implicat 100% pentru a avea un rezultat pe masura așteptărilor noastre. Îmi doresc ca participanții să interacționeze cu noi și cu invitații noștri, iar la finalul evenimentului toată lumea să fie cu zâmbetul pe buze și să știe că au învățat ceva nou.

Alexandru Jiglaru, Sales si Logistics & Finance executive: Abia aștept să văd rezultatele muncii noastre și sunt foarte entuziasmat să văd cum tot procesul de organizare al acestui eveniment o să fie un succes. Vreau sa mă bucur de Inov’Up alături de cea mai cool echipă.

 

Inov’Up este ocazia perfectă pentru tine să observi cum inovația în mediul de business este un factor important când vine vorba de intraprenoriat și antreprenoriat. Cele două domenii complexe așteaptă să fie explorate, iar evenimentul nostru este momentul potrivit ca tu să faci acest pas și să le descoperi secretele. #innovateyourself

Înscrie-te până pe data de 2 martie, ora 23:59, ca să rămâi la curent cu noutățile din mediul de business românesc. Formularul îl găsești AICI.

Regulament Concurs P&G

ASER și P&G au găsit o metodă prin care să le facă studenților sesiunea mai plăcută, recompensând orele de studiu din timpul acesteia. La ce ne-am gândit? Studenții trebuie să intre pe pagina de Facebook ASER România în perioada 4-7 februarie 2020, să dea like paginii ASER România și P&G Careers România și să lase un comentariu la postarea care dă start concursului, împreună cu un tag pentru 2 persoane cu care și-ar dori să împărtășească această experiență de relaxare.

Premiile ce vor putea fi câștigate sunt vouchere de o zi pentru 3 persoane la Therme oferite de partenerii noștri.

Câștigătorul va fi ales prin tragere la sorți dintre participanții înscriși la concurs.

Care sunt condițiile de participare?

  1. Să fii student la una dintre universitățile din București;
  2. Să ai vârsta cuprinsă între 18 și 25 de ani;
  3. Să deții un cont valid de Facebook;
  4. Să dai  like la pagina de Facebook ASER România și P&G Careers România, apoi tag la 2 persoane dornice să împărtășească această experiență cu tine printr-un comment la postarea care dă start concursului de pe pagina de Facebook ASER România;

Când se va alege câștigătorul?

Foarte repede! Imediat după încheierea perioadei de înscriere, va avea loc extragerea, mai precis pe data de 8 februarie, ora 19:30 pe pagina de Facebook ASER România.

Cum îți revendici premiul?

După ce o să anunțăm câștigătorul premiului,acesta va fi contactat pe Facebook și va fi îndrumat să intre în posesia lui.

Dacă câștigătorul nu poate fi contactat, nu acceptă premiul sau nu trimite datele necesare furnizării acestuia în maximum 2 zile de la contactare de către un reprezentat al concursului, premiul va fi acordat următorului menționat, respectându-se aceeași procedură de validare.

Limitări

P&G Careers România și ASER România își rezervă dreptul de a modifica regulile de concurs sau de a anula desfășurarea concursului în orice moment și are dreptul de a investiga orice suspiciuni de înșelăciune sau fraudă în legătură cu înscrierea și participarea la concurs înainte de a desemna un câștigător.

Nerespectarea prezentului regulament, utilizarea unui limbaj neadecvat în comunicarea despre acest concurs sau orice încercare de fraudare, duce la eliminarea imediată din concurs a aplicantei/aplicantului.

Arta unei sesiuni de nota 10

De zece ani cu pasiune, ASERiștii îți oferă experiențe de neuitat în sesiune. Ediția aceasta este una cu totul specială, întrucât sărbătorim împreună un deceniu de tradiție, de-a lungul căruia am reușit să îți oferim un boost de motivație pentru a trece mai ușor peste examene.

 

 

Anul acesta ne vom lăsa purtați prin muzeul ASERist unde operele de artă sunt aduse la viață cu ajutorul stickerelor cu rime amuzante. Totodată, avem oportunitatea de a realiza o retrospectivă asupra edițiilor anterioare și al impactului pe care îl avem în rândul studenților în timpul sesiunii.

Artistul din tine și-a spus cuvântul: Foile de la seminare încep să arate a piese de muzeu, iar cursurile sunt mai colorate decât operele lui Picasso. Deși mai ai câteva detalii de retușat, știi că în curând te vei putea lăuda că ai pictat o sesiune de nota 10. Așa începe căutarea blend-ului perfect de nuanțe și tonuri ce te vor ajuta să îți conturezi tabloul mult râvnit. 

Ca întotdeauna, ne-am dorit să te inspirăm pe durata acestei călătorii și să îți transmitem din vibe-ul nostru, așa că am venit în vizită în căminele Belvedere, Moxa și SNSPA cu stickere, zâmbete și cu sfaturi pentru o sesiune de 10. 

De asemenea, felicitări câștigătoarei concursului oferit de către EY Romania. Așteptăm cu drag să ne spui cum arată sesiunea de la înălțime. Și pentru că surprizele nu se termină aici, mai avem pregătite pentru tine concursuri cu premii oferite de Virgin Radio Romania în colaborare cu TNT Brothers și P&G. Pentru regulamente, accesează paginile noastre de Facebook și Instagram sau intră pe website-ul nostru.

 

 

Galeria de artă ASER a strâns numeroase exponate de-a lungul istoriei. De aceea, vom realiza o mică incursie în trecut unde vom redescoperi stickerele edițiilor anterioare, iar membrii campaniei ne vor împărtăși ce înseamnă pentru ei campania “10 pentru Sesiune”.

 

 

„10 pentru Sesiune” este mai mult decât o campanie. De 10 ani, este modul în care noi „sărbătorim” sesiunea, în stil ASERist. Ne detașăm de tot ce înseamnă stres și răspândim din vibe-ul nostru celorlalți studenți aflați în toiul examenelor. Pe lângă faptul că oferim experiențe în această perioadă, prin stickere colorate în rime și concursuri cu premii ce fac parte din bucket list-ul oricărui student, venim cu mult entuziasm atât pe paginile noastre de Facebook și Instagram, cât și prin căminele studențești pentru a motiva lumea să ia acel 10 mult dorit. Dacă și tu ai pe ușă sau pe laptop cel puțin o rimă ASERistă, cu siguranță ai un boost de încredere în sesiune și nu numai.”

-Sebastian Ilii, PR Leader

 

 

“ASER at its best. Intern, se arată tot efortul depus de toți ASERiștii implicați în asociație de când a fost înființat. Mi se pare că aducem un super mare impact pozitiv în rândul studenților. Am observat că foarte mulți, în cămine, chiar s-au bucurat când am venit să îi destresăm de la examene și nu am mai putut de fericire când am văzut câțiva că ne urmăreau postările și chiar de abia așteptau să venim. Personal, îmi place să ajut oamenii care depun multă pasiune în ceea ce fac și am încercat pe cât posibil să îmi dedic oricare minut, oră și moment al zilei să îi ajut pe toți cei implicați. Sincer, pot spune că asociația și oamenii care fac parte din ea reprezintă foarte mult pentru mine și sper să pot oferi cel puțin la fel de mult cât mi s-a oferit mie până acum.”

-Roland Christian Schepp – Coordonator “10 pentru Sesiune”

 

 

„Pentru mine, campania “10 pentru Sesiune” înseamnă o detașare față de aceste momente “stresante”. Cea mai minunată parte este atunci când împreună cu echipa ASER mergem la studenți prin cămin să le dăm din vibe-ul nostru. Zâmbetele lor de la final sunt de neuitat!”

-Samir Rostamizadeh – PR & Social Media Executive

 

Scopul acestei campanii este de a te ajuta să îți schimbi perspectiva asupra sesiunii într-un mod fun și cool, de a te ajuta să te relaxezi și de a te motiva să ai cele mai bune rezultate

Tu cum îți colorezi sesiunea?

Concurs Virgin Radio România

Regulament Concurs Virgin Radio

Cu ocazia sesiunii de iarnă, ASER împreună cu Virgin Radio România doresc să aducă un boost de motivație tuturor studenților. La ce ne-am gândit? În perioada 29.01.2020 și 01.02.2020 se va desfășura un concurs al cărui premiu extraordinar nu este nimic altceva decât un memorabil salt cu parașuta pentru două persoane oferit de către partenerii noștri de la Virgin Radio.

Câștigătorul va fi ales prin tragere la sorți.

Care sunt condițiile de participare la concurs?

  • Să fii student la una dintre universitățile din București;
  • Să deții un cont de Instagram valid;
  • Să dai follow pe Instagram paginii oficiale ASER România;
  • Să dai follow pe Instagram paginii VirginRadioRomania iar în postarea care dă start concursului, da tag unei persoane dornice să împărtășească această experiență cu tine;
  • Să dai share postării pentru concurs într-un Instastory cu tag-urile @aserbucuresti și @virginradioromania

Când se va afla câștigătorul?

Extrem de repede! Imediat după încheierea perioadei de înscriere o să se desfășoare tragerea la sorți, mai precis pe data de 02.02.2020, ora 18:00, iar câștigătorul va fi anunțat printr-un story pe Instagram pe pagina ASER România.

Cum intri în posesia premiului?

După alegerea câștigătorului, acesta o sa fie contactat pe Instagram pentru a fi pus la curent cu detaliile ridicării premiului.

Saltul cu parașuta va fi facilitat de către Virgin Radio România în perioada mai-iunie.

Dacă în decurs de 24 de ore de la postarea story-ului care anunță câștigătorul, acesta nu poate fi contactat, refuză premiul sau nu furnizează datele necesare ridicării acestuia către un reprezentant al concursului, premiul va fi acordat următorului menționat, urmând aceeași procedură de validare.

Limitări

Nerespectarea prezentului regulament, utilizarea unui limbaj neadecvat in comunicarea despre acest concurs sau orice altă încercare de fraudare, duce la eliminarea imediată a participantului din concurs și imposibilitatea înscrierii acestuia în viitoarele concursuri organizate de ASER și partenerii săi.

Virgin Radio România și ASER România își rezervă dreptul de a modifica regulile de concurs sau de a anula desfășurarea concursului în orice moment și au dreptul de a investiga orice suspiciuni de înșelăciune sau fraudă în legătură cu înscrierea și participarea la concurs, înainte de a desemna un câștigător.

Regulament Concurs EY

Anul acesta, ASER și EY doresc să le aducă studenților o imagine de ansamblu, de la înălțime, a sesiunii pentru a le spori motivația și entuziasmul. Cum facem acest lucru? Printr-un concurs al cărui premiu este o plimbare de neuitat cu balonul. Studenții trebuie să dea like paginilor de Facebook EY Careers și ASER România, apoi să acceseze pagina de Facebook ASER România în perioada 24 – 27 Ianuarie 2020, să dea like postării care anunță concursul și tag la 2 persoane dornice să-i însoțească în această aventură, printr-un comment.

Câștigătorul va fi ales prin tragere la sorți dintre participanții înscriși în concurs.

 

Care sunt condițiile de participare?

  1. Să fii student la una dintre universitățile din București;
  2. Să ai vârsta cuprinsă între 18 și 25 de ani;
  3. Să deții un cont de Facebook valid;
  4. Să dai like paginilor de Facebook EY Careers și ASER România;
  5. Să dai like postării de pe ASER România care dă startul concursului și tag la 2 persoane care ar vrea să împărtășească această experiență cu tine, printr-un comment la postare;

Când se va alege câștigătorul?

După înscriere, studenții se vor concentra în continuare asupra sesiunii iar pe data de 28 Ianuarie 2020, ora 20:00, în cadrul unui video pe pagina de Facebook ASER România se va afla câștigătorul acestei experiențe memorabile.

 

Cum intri în posesia premiului?

După ce vom anunța câștigătorul, acesta va fi contactat pe Facebook de un reprezentant al concursului pentru a stabili detaliile referitoare la ridicarea premiului.

Dacă în decurs de maxim 24 de ore de la anunțarea câștigătorului, acesta nu poate să fie contactat, nu acceptă premiul sau refuză furnizarea informațiilor necesare ridicării acestuia, premiul revine următorului menționat, urmând aceeași procedură de validare.

 

Limitări

Nerespectarea prezentului regulament, utilizarea unui limbaj neadecvat în comunicarea despre acest concurs sau orice altă încercare de fraudare, duce la eliminarea imediată a participantului din concurs și imposibilitatea înscrierii acestuia în viitoarele concursuri organizate de ASER și partenerii săi.

EY Careers și ASER România își rezervă dreptul de a modifica regulile de concurs sau de a anula desfășurarea concursului în orice moment și au dreptul de a investiga orice suspiciuni de înșelăciune sau fraudă în legătură cu înscrierea și participarea la concurs, înainte de a desemna un câștigător.

 

Reach Your Christmas Destination!

Îmbarcarea… îmbarcarea…

 

Anul acesta, plecăm într-o călătorie plină de momente speciale cu trenul ASERexpress. Alătură-te nouă și hai să descoperim împreună destinațiile prin care ASERexpress își va croi drumul, în această perioadă a sărbătorilor de iarnă.

 

 ❄ Ce te așteaptă în călătoria noastră ?

Trecând prin fiecare oraș, vei explora cu adevărat semnificația magiei Crăciunului, începând de la mirosul de cozonac și ciocolată caldă până la decorațiunile colorate și întreaga atmosferă de poveste. Bucurie, dragoste, familie, dorul de copilărie, de tradiții: toate aceste lucruri și multe altele pot fi regăsite în vagoane, iar frumusețea pe care o descoperi în fiecare loc vizitat nu poate decât să te surprindă.

Ești pregătit pentru îmbarcare? Așezat la locul alocat, bagajele în cală și cu biletul în mână, vei putea simți magia sărbătorilor de iarnă ce ia amploare dincolo de geamul ferestrei.
Trenul ASERexpress îți oferă ocazia de a avea o călătorie plăcută și plină de tradiții, care te va aduce cât mai repede alături de cei dragi. Mai mult, această călătorie va îndeplini dorințele tuturor, așadar fii pregătit pentru experiența iernii!

 

 ❄ Care sunt destinațiile iernii ? ❄

 

ORAȘUL LUMINILOR

Orașul acesta te va inspira și te va purta spre locuri necunoscute. Te va duce cu gândul la copilărie, atunci când îl așteptai cu nerăbdare pe Moș Crăciun. Fără să realizezi, vei trăi una dintre cele mai frumoase clipe din viața ta.
Aceasta va fi prima noastră oprire și, totodată, cea care va da startul unei călătorii pline de momente unice. Vei observa luminile sclipitoare ale orașului cu mult înainte de a ajunge.
Toată lumea din oraș așteaptă cu nerăbdare sosirea trenului ASERexpress. Venind doar o dată pe an în stație, el emană atat de multă energie, încât te va inspira să îți pui cea mai specială dorință pentru anul care va urma.

 

ORAȘUL HOHOHO

Locul unde părinții, copiii și prietenii se bucură de prezența celorlalți și schițează mereu un zâmbet. După un an de așteptare, în această perioadă magică a anului, te vei putea deconecta de viața monotonă și, totodată, te vei bucura cu adevărat de timpul pe care îl vei petrece împreună cu cei dragi ție.
Crăciunul nu este despre cadourile de sub bradul împodobit sau despre mâncărurile tradiționale de pe masă. Crăciunul este despre tine, despre familie și despre cei din jurul tău, iar ce cadou mai frumos poate exista decât să zâmbim alături de ei?
Odată cu lumina sărbătorilor apare și bucuria, iar după oprirea în acest oraș, cu siguranță vei fi cuprins de vibe-ul sărbătorilor de iarnă.

 

ORAȘUL ZĂPEZII

După o călătorie plină de surprize în care dorințele tuturor s-au împlinit, este timpul să facem Bucket List-ul pentru anul care vine. De aceea, orașul Zăpezii va fi ultima oprire pe anul acesta, pe care o vom face cu ASERexpress, și aici încheiem povestea noastră de iarnă. Este locul ideal pentru a reflecta asupra lucrurilor care ni s-au întâmplat de-a lungul acestui an și să planificăm noile experiențe pe care vrem să le parcurgem împreună în 2020.
Totuși, să profităm la maxim de acest oraș deoarece el este acoperit de zăpadă în orice perioadă din an. Acum, la finalul sărbătorilor, este destinația ideală pentru a te bucura, cu adevărat, de iarnă. Poți profita de această oprire pentru a începe un start fresh în anul care vine.

ASERexpress este doar start-ul unor noi experiențe, care încep cu vibe-ul sărbătorilor de iarnă, și mai are puțin până când va intra în Noul An. Trăiește la maxim tot ceea ce îți oferă această călătorie! În curând, îți pregătim o mulțime de surprize, așadar, urmărește-ne pe paginile noastre de Facebook și Instagram ASER  pentru a descoperi experiențele studenției tale pe care, cu siguranță, nu vrei să le ratezi!

 

Tu ce dorință îți pui în această călătorie ?

Îți cauti un job sau program de internship toamna aceasta? Află în ce domenii sunt rolurile disponibile!

Experiența de lucru anterioară este un element important pe care trebuie să îl ai în CV așa că nu este niciodată prea devreme să te implici. Descoperă în rândurile ce urmează ce așteptări au angajatorii și ce poți face pentru a obține jobul dorit.

 

Care sunt domeniile cu cele mai multe joburi în București și în Timișoara

Jumătate dintre companiile care au participat la studiul Raportul Hipo.ro au planuri de a recruta Juniori (absolvenți, studenți, candidați cu experiență sub 3 ani). În plus, 63% dintre angajatori vor să recruteze interni pentru joburile din București fără experiență.

Pentru prima oară în trei ani, IT Software a urcat pe prima poziție, depășind Vânzările. Următoarele domenii în care sunt cele mai multe joburi în București sunt Customer Support, Contabilitate și Inginerie.

Domeniile în care se vor face cele mai puține angajări în București sunt Juridic, Achiziții, IT Hardware și Marketing – PR.

 

Situația joburilor în Timișoara

Cei care își doresc joburi în Timișoara vor descoperi cele mai multe poziții disponibile, pe lângă IT și Vânzări, în Customer Support, Marketing și Inginerie.

 

Ce abilități caută angajatorii?

Pentru prima oară, creativitatea nu se mai află pe prima poziție în topul preferințelor angajatorilor în ceea ce privește abilitățile pe care un candidat trebuie să le aibă.

Anul acesta, flexibilitatea și adaptabilitatea sunt principalele 2 aptitudini “soft skills” care conving un recruiter să îți ofere jobul dorit, potrivit Raportului Hipo.ro

Capacitatea de a învăța continuu și de fi mereu dispus să te dezvolți s-a aflat pentru prima oară în topul competențelor urmărite de companii, cu un procent de 9.38%. Lucru determinat și de nevoia de a adapta joburile și fișa postului pentru introducerea din ce în ce mai accentuată a tehnologiei în fluxul de lucru.

 

Cât durează procesul de recrutare pentru locurile de muncă din București?

Pentru locurile de muncă din București, recrutarea durează, în medie, 1 lună. Această perioadă nu trebuie să te sperie, deoarece se ia în calcul primul interviu și se finalizează la trimiterea unei oferte către candidatul ales.

Întrebați ce etape includ în procesul de recrutare, angajatorii au menționat în proporție de 24% interviul cu managerul, urmat de interviul cu recruiterul, testul practic, interviul telefonic și interviul pe Skype.

Start your Journey with ASER

Ești gata de călătoria studenției tale, dar nu știi încotro sa te indrepti? Cum ar fi ca anii tăi de facultate să fie mai mult decât monotonia cursurilor și a seminarelor?

 

Pentru a avea parte de o experiență inedită în studenție, ai nevoie la tine doar de dorința de a crește și de pasiunea de implicare. În rest, totul este pregatit, iar aventurile te așteaptă!

ASER este pregătit să îți ofere cele mai autentice momente din studenția ta, destinația fiind chiar dezvoltarea ta. Printre numeroase arii, proiecte și evenimente, poți să dai start spre cea mai bună versiune a ta. Până să trăiești la maxim această perioadă din viața ta, ți-am pregătit o serie de pași prin care o să treci alături de ASER.

 

1. What to learn?

În ASER, vei putea sa iți descoperi cele mai mari pasiuni, iar diverse domenii te așteaptă sa le experimentezi, cum ar fi Marketing, Public Relations, Human Resources, Sales, Logistics & Finance. Totuși, traseul skill-urilor tale nu se oprește aici. Poți să vezi ce înseamnă dezvoltare strategică, leadership, project management și event planning. 

 

2. Where to go?

Bineînțeles, toate aceste roluri vor fi cele care te vor ajuta să construiești cele mai cool proiecte și evenimente marca ASER. Din vaste domenii şi tematici, ASER îți pregătește și anul acesta oportunități de dezvoltare, pliate pe dorințele tale. Uite care sunt acestea:

Akademics este un proiect de tradiție aflat la a XV-a ediție și abordează tematica „Skills of the Future”. Direcția principală este de a oferi studenților un contact cu mediul de business actual, prin intermediul unor Bootcamps, Open Days și a unei Biblioteci vii. Akademics se va desfășura în luna martie 2020.

Ingenius este un proiect aflat la a VII-a ediție care abordează tematici de marketing și advertising. Direcția principală a proiectului este de a oferi studenților know-how din domeniul de marketing și o experiență inedită, asemănătoare unei agenții de advertising, prin intermediul unor Learning Days, Open Days și a unei Biblioteci vii. Ingenius se va desfășura în  luna aprilie 2020.

ASER Events, aflat la a II-a ediție, îți pregătește două evenimente, și anume: Inov’up, ce are ca tematică inovația și intraprenoriatul, și TrendIn, ce te introduce în lumea vlogging-ului și a tendințelor din Influencer Marketing

 

3. Let’s have some fun!

Dezvoltarea ta este principalul obiectiv al nostru, însă comunitatea ASER este alături de tine sa te îndrume spre cel mai potrivit traseu în studenția ta. Călătoriile sunt motive pentru a-ți face prieteni pe viață și fii sigur că în ASER vei cunoaşte tineri entuziaști ca tine. Împreună vom creşte și ne vom distra la maxim, iar momentele de la petreceri și din teambuilding-uri vor fi de neuitat. 

 

4. Who’s behind us?

Pe lângă distracții și networking intern, vei interacționa cu numeroși oameni din mediul de business, angajați ai companiilor partenere și personalități cu renume care îți vor împărtăși experiențele lor și îți vor dezvălui insight-uri din domeniile în care lucrează. Cine știe, poate că aceasta esta scânteia de care ai nevoie pentru a-ți alege ce profesie vrei să urmezi pe viitor. 

 

 

How to Start your Journey?

 

Pasul 1: Înscrie-te până pe 13 octombrie 👉🏻  https://rb.gy/6eda09👈🏻.

Pasul 2: Stay tuned pe pagina de Facebook ( https://www.facebook.com/ASERomania/ ) și pe cea de Instagram (https://instagram.com/aserbucuresti?igshid=1wl6o6zxh2cnr ) pentru a-ți pregăti starterpack-ul experiențelor ASER.

Pasul 3:  Fii gata de experiența studenției tale, alături de ASER!