Regulament concurs Lidl

 

ASER și Lidl vin în ajutorul studenților, pentru a le face sesiunea mai ușoară! Cum vor face asta? Studenții trebuie să intre pe pagina de Facebook ASER România în perioada 11-14 iunie 2019, să dea like paginii oficiale de facebook ASER România, să eticheteze în comentarii un prieten și să ne spună care cred ei că va fi următorul invitat la show-ul ”Like în Bucătărie”.

 

Premiul ce va putea fi câștigat este reprezentat de 5 vouchere în valoare de 50 lei fiecare, pentru 2 persoane, pentru câștigător și un prieten de-al său.

 

Câștigătorul va fi ales prin tragere la sorți dintre participanții înscriși în concurs.

 

Care sunt condițiile de participare?

 

  1.       Să fie student la una dintre universitățile din București;
  2.       Să aibă vârsta cuprinsă între 18 și 25 ani;
  3.       Să dețină un cont de Facebook valid;
  4.       Să spună într-un comentariu cine cred va fi următorul invitat la ”Like în bucătărie”

 

Care sunt regulile?

 

Nimic mai simplu! Participanții trebuie să dea like paginii oficiale ASER România,să eticheteze un prieten la postarea de pe pagina de Facebook ASER România care anunță concursul și să lase un comentariu în care să menționeze cine cred ei că va fi următorul invitat la show-ul ”Like în bucătărie”.

 

Când va fi ales câstigătorul?

 

După înscrierea în concurs, studenții se pregătesc în continuare pentru examene și pe data de 15 iunie 2019, la ora 12:30, pe pagina ASER România, va fi anunțat câștigătorul campaniei.

 

Cum îți revendici premiul?

 

După ce o să anunțăm câștigătorul premiului,acesta va fi contactat pe Facebook și va fi îndrumat să intre în posesia lui.

Dacă câștigătorul nu poate fi contactat, nu acceptă premiul sau nu trimite datele necesare furnizării acestuia în maximum 2 zile de la contactare de către un reprezentat al concursului, premiul va fi acordat următorului menționat, respectându-se aceeași procedura de validare.

 

Limitări

 

Lidl România și ASER România își rezervă dreptul de a modifica regulile de concurs sau de a anula desfășurarea concursului în orice moment și are dreptul de a investiga orice suspiciuni de înșelăciune sau fraudă în legătură cu înscrierea și participarea la concurs înainte de a desemna un câștigător.

Nerespectarea prezentului regulament, utilizarea unui limbaj neadecvat în comunicarea despre acest concurs sau orice încercare de fraudare, duce la eliminarea imediată din concurs a aplicantei/aplicantului.

 

Snapshot by the Sea

Campania „10 pentru sesiune” s-a întors și în vară, la multiplu de 10 grade și cu un vibe de vacanță, pe care sigur îl simți și tu.

Sesiune foto, Sesiune de comunicări, sau sesiune de examene, toate pot fi de 10. Peste 10 cursuri citite în 10 ore și zeci de momente de glorie în care realizezi că: „hmm, materia asta nu este atât de grea”.

Dar după sesiune, când spui cuvântul vară, cu siguranță îți imaginezi marea. Cu toții avem amintiri la care ne gândim cu drag, din vacanțele petrecute alături de familie sau prieteni.

5 ASERiști povestesc despre momentul lor memorabil petrecut în briza mării, ce poate fi funny, sentimental sau Wow. Marea, la fel ca vara, este diferită pentru fiecare.

 

Ana Pogonariu (Pogo):

„Eram prin luna august în Vama Veche cu niște prieteni, așteptasem mult timp “vacanța” aia. Țin minte că era un concert pe plajă și începuse furtuna afară. Pentru noi a fost și mai fun că începusem să dansam prin ploaie. A plouat cam 15 minute torențial, cu vânt și fulgere.

Later that day, cu câteva ore după răsărit, eram la Expirat…încă dansam. Am avut un moment de “strălucire” și am zis să merg până la cort să îmi iau bateria externă.

Când am intrat în camping realizasem că fusese furtuna. Am ajuns la cort și well, n-am ajuns la cort…..”cortul” era la fel de plat ca pământul pe care era așezat.

Așadar, m-am întors înapoi la Expirat.”

 

Sebastian Cîrstian (Sebi):

„Am fost anul trecut la mare, și am plecat direct de la munca. Asta înseamnă că nu aveam la mine nicio haina de schimb și nici bani. Și trebuia sa stau un weekend. A trebuit să mă usuc cu uscătorul de par după duș, pentru că nu aveam prosop. Și aveam doar 20 de lei bani de cheltuit. 10 i-am dat pe un inel :))))). A fost foarte interesant să stai un weekend la mare mâncând doar câteva Sandwich-uri și niște chipsuri.”

 

Raluca Peicea (Rallu):

„Trebuia să o luăm pe sora unei prietene din tabăra de la mare și ne-am zis să transformăm asta într-o zi de relaxare&fun. Am plecat dimineața și ne-am întors seara, cu toate că a doua zi mergeam la muncă, dar mi-am zis că puțină distracție nu strică niciodată. Am ajuns de dimineață, am stat la o cafenea la malul mării și ne-am dus direct pe plajă. Am râs, am înotat, am povestit. Pentru că mai aveam destul timp până la trenul de întoarcere, am văzut pe plajă acele skijet-uri care te trag pe mare cu salteaua. Ne-am dus toate și ne-am dat în 2 ture, pentru mine era prima oară când încercam asta. Am râs toate foarte mult, mai ales că cel care era pe skijet a încercat să ne dea cât mai tare pentru că știa că nu ne mai dădusem. Ne-am mai plimbat prin stațiune și apoi am mers în gară, unde aproape rămâneam fără bilete ( se stricase programul, nimic ciudat). Am ajuns seara înapoi în București, obosite, cu pielea roșie de la soare, dar a fost ziua aceea de care aveam nevoie pentru a uita pe moment de toate responsabilitățile. Pentru noi atunci, a fost o zi funny, iar acum a rămas ca o amintire memorabilă.”

 

Andreea Popa (Andreea):

„Cred că cea mai memorabilă poveste a fost de „1 mai în Vamă”, cu ASERiștii. Deși era super frig și aveam 5-6 straturi de haine pe noi, în momentul în care am ajuns la Expirat, am uitat de frig și de oboseală. Efectiv eram toți acolo și eram împreună, parcă ne știam de o viață. Cred că eram cel mai numeros grup de acolo și dansam pe melodii fie că ne plăceau sau nu.

Aveai oameni faini lângă tine și parcă dintr-o dată nu-ți mai păsa. Să nu mai zic că ne-am întâlnit și cu alți ASERisti, care nu au venit cu grupul nostru. Am rămas acolo până a răsărit soarele, și ne-am întins cu toții pe plajă. La un moment dat, s-a lăsat o liniște profundă care cumva simt că ne-a dat energia să mai râdem și să glumim, încă vreo 2 ore după. E greu să exprimi printr-o poveste ce a fost acolo, dar pentru mine a fost memorabilă seara aceea de la mare.”

 

Amalia Tofan (Amalia):

“Am trăit cea mai tare senzație din viața vara trecută, când am făcut pentru prima oară baie în mare la răsărit. Să fii în apă când pe cer încă sunt stele și să ieși când soarele e sus, e un sentiment de nedescris. Totuși pentru cine vrea să încerce, recomand să-și aducă multe paturi și haine groase pentru ieșirea din apă, eu m-am ales cu amigdalită.”

 

Fie că vara ta va fi fun sau relaxantă, asigură-te că vei avea parte de momentul tău memorabil de care să îți amintești cu drag, sau râzând cu prietenii.

Fă-ți timp și pentru un snapshot cu marea, pentru că vibe-ul de vară, nu ar exista fără ea.

Concursurile din campanie sunt însoțite de premii ce îți pot face vara specială, participă și poți adauga experiența în propriul tău album de vacanță.

Vara ta ce povești are? Nu uita să imortalizezi cel mai WOW moment din vara aceasta și să-l adaugi în colecția amintirilor tale memorabile.

 

Regulament concurs Veeam

ASER și Veeam vin în ajutorul studenților, pentru a le face sesiunea mai ușoară! Cum vor face asta? Studenții trebuie să intre pe pagina de Facebook ASER România în perioada 6-9 iunie 2019, să exploreze pagina Career at Veeam Software ( https://careers.veeam.com/ ), să dea like paginii oficiale de facebook Veeam și paginii ASER România și primei postări a concursului și să eticheteze în comentarii un prieten cu care și-ar dori să meargă la film.

 

Premiul ce va putea fi câștigat este un voucher VIP la film, pentru 2 persoane, pentru câștigător și un prieten de-al său.

 

Câștigătorul va fi ales prin tragere la sorți dintre participanții înscriși în concurs.

 

Care sunt condițiile de participare?

 

  1.       Să fie student la una dintre universitățile din București;
  2.       Să aibă vârsta cuprinsă între 18 și 25 ani;
  3.       Să dețină un cont de Facebook valid;
  4.       Să intre pe pagina https://careers.veeam.com/

 

Care sunt regulile?

 

Nimic mai simplu! Participanții trebuie să dea like paginii oficiale Veeam și paginii ASER România, like la prima postare a concursului, să viziteze pagina https://careers.veeam.com/ și să eticheteze un prieten la postarea de pe pagina de Facebook ASER România care anunță concursul.

 

Când va fi ales câstigătorul?

 

După înscrierea în concurs, studenții se pregătesc în continuare pentru examene și pe data de 10 iunie 2019, la ora 12:30, pe pagina ASER România, va fi anunțat câștigătorul campaniei.

 

Cum îți revendici premiul?

 

După ce o să anunțăm câștigătorul premiului,acesta va fi contactat pe Facebook și va fi îndrumat să intre în posesia lui.

Dacă câștigătorul nu poate fi contactat, nu acceptă premiul sau nu trimite datele necesare furnizării acestuia în maximum 2 zile de la contactare de către un reprezentat al concursului, premiul va fi acordat următorului menționat, respectându-se aceeași procedura de validare.

 

Limitări

 

Veeam România și ASER România își rezervă dreptul de a modifica regulile de concurs sau de a anula desfășurarea concursului în orice moment și are dreptul de a investiga orice suspiciuni de înșelăciune sau fraudă în legătură cu înscrierea și participarea la concurs înainte de a desemna un câștigător.

Nerespectarea prezentului regulament, utilizarea unui limbaj neadecvat în comunicarea despre acest concurs sau orice încercare de fraudare, duce la eliminarea imediată din concurs a aplicantei/aplicantului.

 

Puterea feedback-ului

          Ne dorim să evoluăm, să ne perfecționăm, să devenim versiuni îmbunătățite ale noastre. Adesea ne lovim de diferite momente când validarea alegerilor, a acțiunilor făcute sau pur și simplu a ideilor pe care le avem nu este suficientă a veni numai din partea propriei persoane.

 

        De mici am cerut păreri, i-am întrebat pe ai nostri părinți daca e bine sau nu ceea ce urma să facem sau am făcut. De mici ne doream să aflăm cum văd mamele noastre desenul făcut și să ne zică ceea ce simt când îl privesc. Când învățam să scriem, ne doream ca doamna învățătoare să ne zică daca mai trebuie lucrat la bastonașul abia scrijelit. Am crescut și am devenit ceea ce suntem astăzi, îmbrățișând păreri, opinii, impresii pe care le-am fructificat în modul nostru unic și personal.

 

        Cheia a tot ceea ce presupune evoluția este comunicarea bilaterală. Mai simplu, trebuie să existe un tu și eu, un noi și voi, o el și o ea, să fie doi sau  mai mulți oameni implicați care să se asculte reciproc și să învețe unul de la celalalt. Feedback-ul este cea mai puternică armă pe care o avem atunci când ne dorim să învățăm pentru a deveni mai buni, mai bine pregătiți. Însa… ce este feedback-ul până la urmă?

 

        Feedback-ul este acel răspuns oferit efectului unei acțiuni. Prin acesta se comunică felul în care ne-a făcut să ne simțim, ce am fi schimbat, ce ne-a deranjat sau la ce ne așteptam. Poate te-am pierdut puțin printre termeni ceva mai formali, hai să facem un joc de rol. Tu ai scris o poezie, iar tot tu îți dorești să vezi daca persoana care o citește simte emoția pe care ai vrut să o transmiți. Eu îți spun că mă face să mă simt nostalgică, deși anumite cuvinte sunt prea greu de înțeles, drept urmare îți sugerez să alegi cuvinte mai uzuale. Acesta este feedback-ul.

 

        De multe ori, ne exprimăm sfaturile, ori criticile, fie laudele și le numim feedback. În acest moment, puterea armei dispare deoarece așa numitul feedback lezează persoana, fondul psihologic și nu efectul.

 

        Dar oare de ce feedback-ul este atât de puternic? Pentru că validează sau invalidează acțiunile noastre?  Bifat. Însă, raspunsul este completat în totalitate și de un substantiv care ne hrănește zilnic performanțele: motivarea. Ken Blanchard (autor) spunea: “ Feedback-ul este micul dejun al campionilor”. Fiecare din noi trebuie să fie propriul campion, zilnic, hrănindu-se cu opinii și impresii calitative și constructive.

 

        ASERiștii au reușit să clădească 21 de trepte a 21 de generații pe baza acestui exercițiu care este mai valoros decât ne-am imagina. Poate acesta este unul dintre secretele noastre, ascultăm activ și împărtășim impresii constructive. Un exercițiu simplu în esență, dar plin de urmări pozitive, atât asupra muncii depusă de fiecare membru în parte, cât și asupra dezvoltării sociale a acestora.

 

Metoda pe care ASERiștii o folosesc se numește metoda A.I.R.: acțiune, impact, rezolvare. Îi descrii celui căruia îi oferi feedback ce a făcut, ce efecte au avut faptele lui și apoi îi sugerezi cum poate rezolva situația/cum ar fi putut să o rezolve sau cum putea fi îmbunătățită.

       

Tips & Tricks pentru a oferi un feedback de calitate:

  • Oferă-l la timp!
  • Fii obiectiv și realist despre situația, acțiunea, ideea, lucrul în cauză!
  • Evită comparațiile!
  • Hrănește motivația celui caruia îi oferi feedback!
  • Evită sintagma „Am mai făcut asta!” / “ Trebuie să fie ceva wow, altceva!”.

 

Întoarce-te în timp pentru o secundă și gândește-te cât de mult te-a ajutat o părere împărtășită, fie o părere constructivă oferită!

Fii curajos și folosește această armă a comunicării care poate sparge bariere ce vor lăsa la iveală un TU mai PUTERNIC!

TrendIn – What’s vloggin’ on?

Vă amintiți, acum câțiva ani buni, când citeam bloguri întregi despre viețile oamenilor – sfaturi, poveșți, experiențe? Pe lângă acestea, a luat amploare ceea ce se numește vlog (sau videoblog). Primul vlog a apărut în America în anul 2000, că o alternativă a blogului, înlocuind textul cu imaginea. În doar câțiva ani, acest fenomen s-a transformat într-o industrie: 300 de ore de conținut sunt încărcate în fiecare oră pe YouTube, cele mai multe fiind vloguri.

În trecut, vlogging-ul presupunea câteva provocări, mai mult Q&A’s, o calitate mai puțîn bună a content-ului. Acest fenomen a avut un boom de creativitate, și astăzi avem un conținut mult mai diversificat – de la daily vloggs, în care oamenii își prezintă întreagă zi, la vloguri de călătorie, la parodii muzicale, emisiuni pline de umor și clipuri educative, fiind un fenomen urmărit de milioane de oameni. Vlogging-ul a evoluat extraordinar de mult în ultimii ani, iar în viitor va avea o creștere și mai mare.

Te-ai gandit vreodată cum ar fi să întâlnești câțiva vloggeri, să interacționezi cu ei, să le asculți poveștile? Ești curios cum se realizează un astfel de conținut și ce se întâmplă în spatele ecranelor?

 

          TrendIn este evenimentul care încheie seria ASER Events de anul acesta prin abordarea acestui domeniu fresh – Vlogging-ul! Conexiunea dintre vloggeri și utilizatori este una dependență, așa că acest eveniment este ocazia perfectă de a te apropia de ei. Vino să aflii insight-uri din cel mai cool domeniu, să-ți cunoști vloggeri preferați și să ai parte de cea mai interactivă experiență alături de ei.

 

Cine vine?

 

  • Noaptea Târziu – Cu siguranță ai ras și ai dansat pe una din mulțimea de parodii muzicale ale băieților de la Noaptea târziu, cu peste 450.000.000 de milioane de vizualizări pe YouTube – cel mai vizionat canal de YouTube din zona de vlog

 

  • Zaiafet – „Cărți bune și glume proaste” – așa s-ar descrie Horia, realizatorul acestui canal unde găsești mereu liste, topuri, informații din cărți despre orice subiect. Zaiafet a început recent o serie, numită ZaiaBAC, unde prezintă într-o perspectiva fresh eseurile pentru Bacalaureat la Limba și Literatură Română.

 

  • Sebastian Coțofană – El realizează bine-cunoscută emisiune de satiră muzicală, „Poliția Muzicii”, unde „ia la puricat” clipuri muzicale din România și din străînătate. Tot pe el îl auzi dimineață în mașînă la radio, la propriul sau matinal la ProFm.

 

Acum le poți adresa în realitate întrebările ce obișnuiai să le pui în secțiunea de comentarii de pe Youtube. Te asteptam la TrendIn pe 22 mai, ora 16:30, la Commons Unirii (Strada Halelor, nr.5)!

 

Cum se desfășoară?

 

The first round: Vloggers doing their job

17:00 – Zaiafet va deschide evenimentul cu tips&tricks din experiența lui personală.

Vlogging and chill: 20 de minute de relaxare

The second round: To ask or not to ask?

19:00 – Le poți lua interviu chiar tu celor din echipa Noaptea Târziu, dar și lui Sebastian Coțofană.

 

Intrarea este liberă. Completează formularul până pe 21 mai ora 23:59, aici și fii unul dintre cei 100 de participanți ce vor află tot ce nu știau până acum despre vlogging!

 

Cu pasiune sau deloc!

Fie că ai un examen care te stresează, un job de care te-ai săturat sau, pur și șimplu, o săptămână încărcată, mereu te întorci la ce îți place: la pasiunea ta. Toți avem o pasiune sau un hobby, un lucru pe care îl facem fără să ne uităm la ceas și de care nu ne mai săturăm.

Pasiunea și creativitatea sunt doi termeni care definesc foarte bine ASERiștii. Fiecare dintre noi are câte o pasiune, la care ne întoarcem întotdeauna. Unii și-au construit treptat o carieră din această pasiune. Alții încă își dezvoltă activitățile făcând ceea ce le place, dar cert este că asta ne unește pe noi: pasiunea.

 

Adrian dă sunet vieții sale prin clapele de pian, făcând mereu ceea ce îl pasionează – muzica.

„Nu îmi găsesc cuvinte să pot descrie relația mea cu muzica. Am ajuns să iubesc pianul din întâmplare și mă bucur că mi-am găsit dragostea. De la pianul din dormitor, am ajuns să reprezint muncă mea în fața României, cât și România pe scenele internationale. Asta am făcut-o din dragoste pentru muzică. În momentul de față am dus iubirea pentru muzică într-un grup restrâns de prieteni care împărtășim aceeași pasiune – Trupa The Targets. 6 prieteni din liceu care s-au găsit în București. De la  trupa de cover-uri prin anii de liceu, am evoluat și anul asta scoatem un album. Am sacrificat totul pentru muzică și voi continuă să fac asta pentru pasiunea mea! ” (Adrian Popescu, Sales Executive și muzician)

 

Ramona vede altfel viața prin obiectivul Canon-ului său, pe care îl pornește cu aceeași pasiune încă de când l-a cumpărat.

„ Fotografia? Hmm, fotografia este o modalitate prin care vezi lumea altfel. Îți alegi ce vrei să priveșți, ai puterea de a modifică în diferite perspective ceea ce vezi și poți opri timpul în loc oricând. Fotografia pentru mine înseamnă contemplare, emoție și naturalețe. Fără ea nu ar mai există amintiri. ” (Ramona Tătaru, Photo-Video Specialist, @art_r_photography)

         

 

Robert își exercită la maxim creativitatea și pasiunea sa pentru Marketing atunci când realizează o campanie, sau pur și simplu când deschide laptop-ul.

   

Mereu am mers pe principiul că nu poți să îți găsești o pasiune, ci pasiunea te găsește pe tine. Ei bine așa a fost și în cazul meu. Pasiunea m-a găsit în ASER, m-a găsit în momentul în care nu știam ce să fac cu viața mea. De ce sunt pasionat de Marketing? Ei bine, mereu m-au atras domeniile complexe, în care niciodată nu poți spune că ai descoperit totul, domeniile în care niciodată nu poți spune că “ai mai făcut asta exact la fel.
De multe ori mă văd ca o pasăre, o pasăre ce niciodată nu vrea să aterizeze pentru că nu vrea să rămână în loc. Iar dacă eu sunt acea pasăre, Marketingul pentru mine este precum cerul, este nelimitat, este atât de lung și de lat pe cât pot eu să îl explorez zburând. ” (Robert Pîrnuță, Marketing Leader)

 

 

Diana dă culoare vieții sale prin entuziasmul făță de pictură și desen, lucruri la care nu va renunța niciodată.

„Pasiunea de a desena… cum am descoperit-o și când? Am stat puțin să mă gândesc la asta. Adevărul este că mereu am știut că pot și că îmi place să desenez, de-abia când am trecut de vârsta copilăriei am realizat că eu chiar am o pasiune pentru așa ceva și am început să investesc mai mult timp în asta. Este ceva care îmi vine în mod natural și simt că mă definește într-un fel sau altul. Nu am tehnica perfectă, nu am eu cele mai frumoase picturi/desene, însă asta înseamnă de fapt o pasiune: să o faci din pură și sinceră plăcere.” (Diana Filip, HR & Graphic Design Executive)

 

Cu pasiune sau deloc! Dacă consideri că încă nu ți-ai găsit o chemare, nu fii dezamăgit! Ai tot timpul din lume să explorezi, să cauți, să trăieșți lucruri noi și să ieși din zona de confort. Mai devreme sau mai târziu, sigur îți vei da seama de acel lucru care îți place cel mai mult să îl faci. Cel mai important este să nu renunți și să îți trăiești visul în continuare!

Fă ce faci cu pasiune, sau fă-ți o pasiune din ce faci! Perseverența, răbdarea și încrederea sunt elemente cheie care îți vor asigura un viitor din hobby-ul tău. Este normal ca de la un anumit punct îți dorești să-ți câștigi traiul din pasiunea ta – eu cel puțin așa aș defini succesul. Profită de fiecare lucru și ia ce e mai bun din orice faci!

Îți voi lăsa aici câteva resurse inspiraționale:

Pe tine ce pasiune te face să simți că trăiești?

 

Internship vs. Trainee vs. Stagiu de practică

După petreceri fără sfârșit, nopți pierdute, distracție fără limite și decizii spontane, vine momentul în care tu ca student vrei să devii independent. Viața de student este cea mai palpitantă! Este perioada în care experimentezi, trăiești și simți mai mult decât niciodată. Dar,  mai devreme sau mai târziu, toți ne vom face intrarea în această lume.

Sunt convins că ai auzit de programe de Internship/Trainee, sau că pentru facultate vei fi nevoit să faci un stagiu de practică. În continuare, află diferența dintre cele trei și ce presupun mai exact.

Internship

Internship-ul reprezintă cea mai populară formă de program din ultimii ani – un program de obicei plătit (există și câteva programe neplătite), desfășurat pe o perioada de 2-6 luni (3 luni în medie), în regim full-time flexibil sau part-time.

 

Este un program dedicat studenților, în care nu se cere experiență în domeniu, dar implicarea în alte activități precum voluntariatul poate cântări mult în procesul de selecție.

Deseori, după programele de internship se poate primi o ofertă de angajare full-time. Chiar dacă acest lucru nu se realizează, dar trebuie menționat că aceste activități îți vor oferi abilitățile practice pe care le caută angajatorii și pe care este bine să le menționezi în CV.

Trainee

Programul de trainee (traineeship) se aseamănă cu cel de Internship, doar că este mult mai complex. Acest program îți oferă o experiență de tipul cross-functional (poți experimenta din mai multe departamente), iar la final poți avea o viziune completă asupra companiei și asupra mai multor departamente.  

Traineeship-ul este dedicat studenților, dar și celor absolvenți (maxim 2 ani de la absolvire). Este un program flexibil, în cele mai multe cazuri este plătit, îți oferă o experiență completă și complexă, dar procesul de recrutare și selecție este puțin mai riguros (pe lângă CV, scrisori de recomandare și intenție, poate include etape precum: interviu de grup, assessment center, interviu cu echipa de management)

Durata lui variază între un an și doi ani, în regim full-time. Se cere un minim de experiență uneori, dar beneficiile salariale sunt aceleași ca ale unui angajat (bonusuri, asigurare medicală, concediu plătit).

Stagiu de practică

 

Stagiul de practică reprezintă tot o experiență de muncă pe o perioadă limitată, dedicată studenților, recunoscută academic pentru obținerea de credite.

Cu excepția anumitor programe de practică finanțate de fonduri UE, stagiile de practică nu sunt plătite. În context academic, acest stagiu de practică poate echivala cu activitatea de voluntar într-un ONG.

Este programul ideal pentru un început de drum pentru cariera ta! Se lucrează doar part-time, pe o perioada de maxim 30 de zile, iar experiența nu este necesară. În comparație cu celelalte programe, procesul de recrutare este mult mai simplu, în unele cazuri realizându-se printr-o convenție cu universitatea.

Responsabilitatea într-un stagiu de practică este limitată, deci este un context potrivit pentru a-ți da seama ce departament sau ce domeniu ți se potrivește.

 

Orice program ai urma, acestea își vor aduce aportul pentru viitorul și cariera ta. Din orice program câștigi experiență în domeniu și în lumea joburilor, îți poți da seama unde te potrivești cel mai bine, întâlnești oameni cu experiență care te pot ajuta mai departe.

Niciodată nu este prea devreme sau prea târziu! Viață de student trebuie trăită la maxim, cu petreceri și nopți nedormite, dar și cu momente dedicate dezvoltării tale, fiindcă în studenție este momentul tău! Work hard, play hard!

        Dar asta nu este tot: partenerii noștrii de la Hipo.ro au o mulțime de programe deschise din diverse companii care te așteaptă! Găsești mai multe aici!

 

Tu ce decizie iei pentru dezvoltarea ta?

 

Festivalul Bucharest Tech Week aduce inovațiile tehnologice în atenția românilor pentru al patrulea an consecutiv 

București devine, timp de o săptămână, capitala tehnologiilor inovatoare și a soluțiilor high-end ce vor fi prezentate în cadrul festivalului Bucharest Tech Week. Cea de-a patra ediție a festivalului are loc în perioada 20 – 26 mai 2019, în două locații principale ultracentrale, Radisson Blu Hotel și Piața Universității, și conectează profesioniști și pasionați cu cele mai recente inovații tehnologice. În fiecare an, zeci de organizații preocupate de digitalizarea mediului de business se alătură festivalului creând astfel cea mai mare rețea de evenimente partenere desfășurate simultan în tot Bucureștiul.

Bucharest Tech Week este cel mai mare festival de tehnologie din România care aduce împreună dezvoltatori, profesioniști și pasionați de soluții și gadgeturi inovatoare într-o comunitate din ce în ce mai conectată, unde vor avea ocazia să testeze, să afle cele mai importante trenduri și informații de la specialiști internaționali și chiar să își achiziționeze pe loc produsele care le fac viața mai ușoară și îi conectează la viitor. Cu zeci de expozanți și speakeri internaționali și mii de vizitatori în fiecare an, evenimentul este și o importantă sursă de networking atât între branduri și consumatorii acestora, cât și pentru facilitarea colaborărilor de business la cel mai înalt nivel.

Bucharest Tech Week 2019 aduce pe scena de business din România experți internaționali de top, cu o puternică amprentă în tehnologizarea celor mai importante domenii de activitate, precum:

  • Frank M. Salzgeber – Head of Innovation în cadrul Agenției Spațiale Europene (ESA – European Space Agency);
  • Amina Zamani, expert internațional de referință specializat în recrutarea candidaților de top pentru companii mari, care în 2018 a lansat cea mai mare campanie media de diversitate și incluziune din istoria platformei LinkedIn, fiind apreciată cu titlul de Top Relationship Manager al Anului;
  • Anna Maj, lider în soluții FinTech și promotor al inovației în ecosistemele de plată europene, cu o experiență de peste 19 ani în banking, ce a gestionat implementarea primului ”portofel digital” și al primei platforme de plăți mobile din regiunea CEEMEA.
  • Dr Heinz M. Kabutz, autorul ”The Java Specialists’ Newsletter” (https://www.javaspecialists.eu), o publicație ce se bucură de un success răsunător în rândul a zeci de mii de experți Java din peste 145 de țări și autor al cărții ”Dynamic Proxies” (în limba germană), devenit bestseller pe Amazon.de;
  • Dmitry Soshnikov – Senior Technical Evangelist la Microsoft și profesor universitar în cadrul Institutului de Fizică și Tehnologie din Moscova, promovează în rândul tinerilor pasionați tehnologii precum Inteligența Artificială (AI) și Internet of Things (IoT) ;

Ca în fiecare an, Festivalul Bucharest Technology Week 2019 mixează trei componente esențiale care s-au bucurat, de-a lungul timpului, de aprecierea pasionaților de tehnologie:

  1. Cinci Summituri Premium de Business, locul de întâlnire pentru numeroși profesioniști ce doresc să se conecteze cu cele mai noi trenduri și inovații din mediul de afaceri local și internațional.

Acestea vor avea loc la Radisson Blu Hotel, în perioada 21-24 mai. Conferințele din cadrul Bucharest Tech Week 2019 sunt structurate astfel:

  • Innovation Summit, unde speakeri cu expertiză internațională vor împărtăși din experiența lor în utilizarea instrumentelor inovatoare si strategii pentru a accelera procesul de inovare în business și a crea o cultură a schimbării spre un viitor mai conectat și mai orientat spre nevoile clienților;
  • HR Masters Summit se bazează pe nevoile și provocările profesioniștilor din resurse umane și dezvoltare organizațională, abordând subiecte precum: diversitate și incluziune, stilul de lucru Agile în recrutare și motivare, dezvoltarea platformelor de e-learning și mai ales crearea unei culturi organizaționale adaptate inovației tech;
  • Fintech Summit reunește specialiști internaționali ce vor aborda cele mai ”hot” subiecte financiare ale momentului, precum: Open Banking (APIs), piețele de crypto-monede, RegTech, plățile mobile, sau tehnologiile Blockchain;
  • Java Summit, va îmbina sesiuni practice de live-coding si demo-uri, pe tematici precum: Lightweight Enterprise Java with MicroProfile sau Spring Data JPA;
  • .NET Summit, locul de întâlnire al pasionaților de dezvoltare de aplicații software, unde se vor aborda, într-o manieră practică, subiecte precum: utilizarea tehnologiei Blazor pentru dezvoltarea de aplicații web, AI și Machine Learning pe platformele .NET sau crearea de aplicații folosind algoritmii Angular;
  1. Expoziția de tehnologie (Tech Expo), programată în weekendul festivalului, 24-26 mai, este deschisă publicului doritor să testeze tehnologii high-end, fiind cea mai complexă expoziție tech din România. În cadrul Tech Expo vor fi prezentate peste 300 de produse și soluții tech, de la companii de renume pe piața locală și internațională. Accesul la expoziția din Piața Universității este gratuit pe baza înscrierii online, pe site-ul evenimentului. Înregistrarea la eveniment este valabilă și necesară doar pentru persoanele peste 18 ani, iar micii pasionați de gadgeturi vor avea acces însoțiți de un adult.
  2. Evenimentele partenere. Pe parcursul întregii săptămâni (20-26 mai), peste 65 de evenimente ce au ca subiect comun tehnologia vor fi organizate în diferite locații din București de către parteneri ai festivalului, pentru toate categoriile de public.

Accesul la oricare dintre cele 3 secțiuni ale Bucharest Tech Week se face prin înregistrarea online pe www.techweek.ro. Accesul la Tech Expo este gratuit, doar în baza înregistrării online. Până în 27 martie, profesioniștii interesați în a-și rezerva un loc la Business Summits pot beneficia de prețuri speciale în regim Early Bird. De asemenea, echipele de 3-5 membri  pot beneficia de discounturi speciale de 5% iar pentru echipele de peste 6 persoane discounturile pot urca și până la 10%. Cei care doresc să se bucure de o experiență completă a festivalului își pot achiziționa un VIP PASS.

Ajuns la cea de-a patra ediție, Bucharest Tech Week a devenit un eveniment de referință pe plan național în domeniul inovațiilor tehnologice. Cu fiecare an, ne dorim să aducem tehnologia tot mai aproape de oameni și să prezentăm informații noi și relevante, de la speakeri consacrați în domeniile lor. Avem în vedere, ca în fiecare an, toate categoriile de public, atât din mediul de business, cât și consumatori și tineri pasionați de tehnologie, toți vor putea găsi tehnologii care să îi ajute să fie mai productivi, mai eficienți, mai activi. Bucharest Tech Week prezintă nu doar tehnologia inovatoare creată pe plan național, ci oferă o platformă globală de dezbatere a trendurilor și subiectelor de interes cu care se confruntă mediul de business în transformarea digitală, precum și consumatorii și pasionații în adoptarea noilor tehnologii.”, a declarat Cătălina Dobre, project manager Bucharest Tech Week.

Pentru informații suplimentare, urmăriți platformele oficiale de comunicare:

www.techweek.ro
Facebook.com/Btechweek
Facebook EventBucharest Technology Week 2018

 

Partenerii summiturilor de business din cadrul Bucharest Tech Week 2019 sunt:

IQOS – INNOVATION SUMMIT PARTNER

METRO SYSTEMS – JAVA SUMMIT PARTNER

UiPath – .NET SUMMIT PARTNER

 

Sponsorii Bucharest Tech Week 2019 sunt:

AirMotion, Michelin, Electromagnetica, Luxoft, pAIdAnalytix, Wolf Theiss.

 

Bright Agency – Digital Partner

 

Despre Universum Events

De peste 10 ani în industria evenimentelor, UNIVERSUM Events are ca fundament arhitectura de evenimente corporate.

Sub umbrela UNIVERSUM au luat formă conceptele proprii și o divizie de evenimente personalizate: MICE (Meetings, Incentives, Conferences & Exhibitions), axată pe evenimente de amploare pentru clienți.

 

Concepte proprii:

Festivalul Bucharest Tech Week, ajuns la a patra ediție, care mobilizează comunitatea tech din Capitală;

Internet & Mobile World – cea mai prestigioasă marcă a companiei, fiind în același timp și cea mai amplă expo-conferință B2B dedicată soluțiilor IT și digitale din regiune;

MyConnector, o platformă online dedicată evenimentelor, care operează accesul la evenimente, de la înregistrarea online până la accesul în eveniment.

Compania este reprezentatul unic în România al celei mai mari licențe de team building din lume, Catalyst Teambuilding Global, deținând un portofoliu de peste 150 de concepte ce pot fi personalizate pe specificațiile clienților.

Viața de corporatist: Stereotipuri VS Realitate

După ani de muncă ai reușit, în sfârșit, obții job-ul mult visat! Bun venit în lumea corporatiștilor! Cum sunt oamenii? Ce se spune despre coroporații în general și care este adevărul, de fapt?

Este viața de corporatist palpitantă sau ești mai degrabă un corpora(trist)?

În continuare, află care sunt patru dintre cele mai cunoscutestereotipuri ,dar și realitățile care se află în spatele unui om care își desfășoară activitatea într-o companie.

1. Mediul corporatist nu încurajează creativitatea

Deși, la prima vedere, afirmația poate fi considerată adevărată, întrucât mulți văd mediul de lucru dintr-o corporație fiind pavat cu reguli stricte, există corporații unde creativitatea nu este doar încurajată, ci totodată stimulată! Lucrul care contează cel mai mult este alegi compania care are o cultură organizațională potrivită personalității tale. Există suficiente exemple de organizații care au dovedit că pot stimula creativitatea în afaceri, fără să renunțe la regulile destul de stricte specifice acestui mediu. Creativitatea angajaților a dus la gestionarea crizelor din mari companii de succes, pentru ca mai apoi, acestea să tindă spre succes.

2. Satisfacția financiara fi maximă, încă de la început

Acesta este unul dintre cele mai des întâlnite stereotipuri, în principal în rândul tinerilor entuziaști care caută își înceapă o carieră în mediul corporatist. Deși, este adevărat marile companii oferă salarii atractive, acestea nu sunt atât de mari pentru un student ieșit de pe băncile facultății. Ca în orice job, experiență își spune cuvântul în ceea ce privește aspectul financiar.

3. Program este unul standard de tipul 9.00 – 18.00

Spre surprinderea ta, programul tău nu va fi niciodată unul fix atunci când lucrezi într-o corporație. Odată ce ai pășit pe acest drum, ar trebui te aștepți la câteva (sau mai multe) nopți nedormite atunci când se apropie data predării unui proiect și ai parte de nenumărate ore de stat peste program. Deși ai o stabilitate mai mare într-o corporație, comparativ cu o companie mica, volumul de lucru este și el, de asemenea, mai mare. De aceea, nu puțini corporatiști se plâng de orele petrecute în plus la serviciu și de lipsa timpului liber, într-o măsură mai mică sau mai mare, în funcție și de poziția pe care o dețin în cadrul companiei.

4. Facultatea pe care o urmezi te pregătește pentru jobul dorit într-o corporație

În ciuda faptului marile companii pun preț pe educația formală, respectiv nivelul u de pregătire și facultatea pe care ai terminat-o, aceasta nu te va ajuta în totalitate la locul de muncă. Asta se datorează faptului că, majoritatea lucrurilor le vei învață direct acolo, prin practică. Așadar, dacă termini o facultate în domeniul contabilității, dar tu iți dorești mai departe lucrezi direct cu oamenii și te angajezi în domeniul Human Resources, nu este nicio problemă. Angajatorii vor evalua, prima dată, abilitățile tale de comunicare și iți vor analiza personalitatea , oferind o atenție sporită soft skill-urilor tale.

Putem spune există numeroase avantaje, dar și dezavantaje când vine vorba de a lucra în mediul corporatist, la fel cum există extrem de multe mituri și stereotipuri legate de acest stil de viață. Pentru unii plictisitoare, pentru alții palpitantă, dar pentru tine?

Tu ai alege viața de corporatist?

Turn your creativity into reality with Ingenius!

Imaginație, creație, dinamism, comunicare, strategii și trenduri. Rezumatul tuturor acestor substantive este produsul ASERist, aflat la a-VI-a editie, Ingenius.

 

Povestea Ingenius a început în 2014, moment în care ASER a luat decizia de a încuraja o nouă direcție profesională, marketingul, care în prezent este în continuă expansiune. 2015 a venit cu o schimbare, un nou concept a fost introdus proiectului. De atunci și până astăzi, Ingenius cuprinde o parte esențială a acestui domeniu, advertisingul.

Anul acesta, Ingenius te aduce cu un pas mai aproape de realitatea marketingului. Proiectul își propune să îți activeze toate simțurile. Ne place să îl numim un accelerator de învățare informală în sfera creativă, cuprinzând o parte esențială a universului marketingului modern – comunicarea: advertising, branding, online marketing și PR.        

În 2019, Ingenius este despre a-ți transforma ideile în realitate. Explozia de informații pe care o avem pregătită este modelată sub forma a trei etape: Creative Networking, Creative Discovery, Creative Marathon.

 

Tip 1: “Marketingul se hrănește cu idei!” – Raluca Grigoriu

 

Pe data de 18 aprilie, te vei împrieteni cu vibe-ul Ingenius prin evenimentul Ads Night. Vom afla împreună ce se află în spatele campaniilor de advertising, care sunt tendințele și, bineînțeles, aflăm despre prețioasele insight-uri ale campaniilor.

Tip  2: Marketingul este comunicare printr-un dialog, nu printr-un monolog.

 

Atfel spus, tutorii ce vor apăsa butoanele de start ale etapei „Creative discovery” și vor fi parte a dialogului sunt:

  • Creație: Simona Suman @MRM/McCann
  • Creative Thinking: Noaptea Târziu
  • Client Service & Strategie: Mia Munteanu @Marks
  • Digital: Dragoș Smeu @Mavericks
  • PR: Roxana Diba & Marina Constanda @Golin România
  • Advertising: Arpad Rezi @Main Stage the Agency

Îți vom alimenta curiozitatea printr-un open day în departamentul de marketing Lidl.

La finalul acestei etape, atât tutorii (trainerii), cât și echipa nebună din organizare, își dorește să te conecteze cu tot ce este nou în acest domeniu.

 

Tip 3: „Marketing is telling the world you’re a rockstar.” – Robert Rose

 

În etapa maratonului, tu vei fi rockstar-ul care își va cânta ideile prin note proprii, rezolvând în echipe un brief real. Acest maraton creativ urmărește să asigure contextul perfect pentru a te pregăti mediului dinamic. Aici este surprinsă cel mai bine esența domeniului și cerințele care vin odată cu el.

“Good content isn’t about good storytelling. It’s about telling a true story well.” – Ann Handley

 

Ingenius este o poveste îmbrățișată de oameni care doresc să ofere, să primească, să împărtășească și să valorifice la maxim tot ce are de oferit marketingul prin acest proiect.

În categoria acestor oameni intră și echipa de organizare de anul acesta. Ne place să ne numim IngeniUS, familia extra-cringe-crazy-bold IngeniUS. Împreună spunem povestea Ingenius, o transmitem mai departe, o schițăm cu personalitatea fiecărui membru și creăm locul propice unde ideile tale pot sări cât de sus și cât de tare pot.

 

Curioși din fire, am stat de vorbă cu câțiva oameni din echipă care au încercat să găsească o definiție a creativității proprii și să ne împărtășească sursele din care aceștia se inspiră.

 

Creativitatea pentru mine înseamnă găsirea unor soluții simple care nu sunt tocmai la îndemână și care se transformă în rezolvări ale unor probleme complexe” – Octavian Moraru, HR & Sales Executive, Team Ingenius 2019

Mă inspir foarte mult din poze, reclame, muzică, pagini de Instagram, tot felul de aplicații și site-uri relevante pentru viziunile mele.” – Andreea Sîrbu, Social Media & HR Executive, Team Ingenius 2019.

Uitându-mă la lumea din jur, consider că inspirația poate veni de unde nu te aștepți. All you gotta do is be present.” – Antonio Dinca, Project Manager Ingenius 2019.

Tu cum ți-ai descrie creativitatea?

 

SMART. FUN. CRAZY. DEZVOLTARE. Acestea sunt doar câteva dintre cuvintele cu care, atât foști participanți, cât și echipa de organizare, au descris proiectul. Te lăsăm pe tine să completezi descrierea de anul acesta.

Ingenius este acea etapă care va aduce un plus de valoare minților pline de idei. Ingenius este locul unde vei descoperi oameni faini prin intermediul cărora vei crea realitate din creativitate.

 

Ce-mi doresc în momentul ăsta este ca fiecare membru din echipă și fiecare participant să se simtă atât de wow pe cât este și la final să trăim cu toții the reality we made from our creativity.” – Antonio Dincă, Project  Manager Ingenius 2019.

Hai să colorăm împreună experiența Ingenius! Înscrie-te până pe data de 21 aprilie, completând formularul de înscriere: http://bit.ly/2G4x8mm!