TrendIn – The house of branding

TrendIn pune anul acesta, sub același acoperiș, Branding & Influencer Marketing. Evenimentul îți va deschide ușa către o nouă experiență marca ASER. Aici vei avea ocazia de a pune bazele cunoștințelor tale într-un mediu online. În prima zi a evenimentului vei avea ocazia de a participa la mesele rotunde. Vei fi împărțit cu alți participanți și vei putea discuta cu toți speakerii din ziua 1 cu privire la brand și influencer marketing. Cei care îți vor oferi din cunoștințele lor sunt Alin Grămescu; Speak; Mihaela Mureșan; Florin Grozea; Lorena Buhnici; Oana Tache; Cristian Simonca și Gabriela Atanasov.

 

1

Etaj 1 – Day 1

 

În prima zi a evenimentului vei avea ocazia de a participa la mesele rotunde. Vei fi împărțit cu alți participanți și vei putea discuta cu toți speakerii cu privire la brand și influencer marketing. Cei care îți vor oferi din cunoștințele lor sunt Alin Grămescu; Speak; Mihaela Mureșan; Florin Grozea; Lorena Buhnici; Oana Tache; Cristian Simonca și Gabriela Atanasov.

 

De asemenea vei participa la un interviu cu Smiley. La final vei putea să-l întrebi personal despre experiența și parcursul său în carieră.

 

2

Etaj 2 – Day 2

 

În a doua zi vei avea oportunitatea de a afla mai multe despre Branding și Rebranding de la specialiști. Printre aceștia se numără Cristina Bâtlan founder at Musette, Raluca Kisescu, Brand Marketing Strategist; Razvan Motei, Social Media Manager Virgin Radio.

50% Done
0%
3

Influencer Marketing?

 

Acum că ți-am prezentat cum va arăta TrendIn în acest an, hai să discutăm un pic despre acest fenomen numit Influencer Marketing.

Influencer Marketing este, cum spune și denumirea, promovarea unui brand în colaborare cu un Influencer. Un influencer este o persoană care are puterea de a schimba decizia de cumpărare sau modul de gândire a unei audiențe mulțumită prezenței sale în online.
Câteva din avantajele pe care le oferă această metodă de marketing sunt:

 

– Este mai autentic decât o reclamă obișnuită –

– Este o modalitate ușoară de a construi încredere –

– Oferă acces la o audiență mare –

– Este o modalitate de a crea engagement în timp real –

 

4

Etajul ASERiștilor

 

Organizarea unui eveniment în mediul Online poate veni cu bune și rele. Am luat interviu câtorva membrii din echipa ASER Events ca să aflăm un insight din spatele TrendIn.

 

Ce îi motivează pe ASERiști în organizarea TrendIn?

 

“Motivarea în organizare mi-o iau în principal din oameni, atât din echipa care nu stă locului o clipă, dar și din studenții care urmează să vină la eveniment. Mă gândesc pentru cine facem toate lucrurile astea și ce vrem noi să le oferim tinerilor, iar de aici vine și boostul meu de energie pentru a continua ceea ce fac.”

-Bianca Albăstroiu, PR & Social Media Executive, ASER Events Team Member

 

“Ceea ce mă motivează pe mine este dorința oamenilor de a face mai mult. De asemenea, mă motivează când mă gândesc la satisfacția și fericirea pe care o să o avem odată cu încheierea cu bine a evenimentului.”

-Robert Balaur, Junior Event Manager ASER Events

 

Care consideră ASERiștii că sunt avantajele și dezavantajele desfășurării evenimentului în Online?

 

“Unicul dezavantaj în aceasta desfășurare este că nu mai putem să interacționăm direct cu participanții și speakerii. Nu mai putem face o conexiune pe care am putea s-o facem face to face, dar și atmosfera se va schimba fiind totul în online. Avantajele cred că sunt faptul că putem avea un număr mai mare de studenți din confortul casei lor, dar și ca pot participa tineri din toata tara. Pe partea de organizare, ca și avantaj, este platforma pe care vom ține evenimentul fiind pliată pe nevoile noastre si pe care o putem folosi la maxim. Cu toate dezavantajele și avantajele pe care le avem, sunt sigură ca TrendIn va ieși foarte bine și va avea succes. A fost și este multă muncă, dar vor fi și rezultate pe măsură.”

-Bianca Albăstroiu, PR & Social Media Executive, ASER Events Team Member

 

“Consider că unul din principalele avantaje ale defășurării în online este oportunitatea de a organiza evenimentul la nivel național. Alt posibil avantaj pe care l-am simțit, însă asta depinde de cum îl percepe fiecare, este faptul că nivelul de muncă este mai redus. Un dezavantaj consider că este faptul că pierdem interacțiunea interumană. Unul din factorii care reprezintă ASER este vibe-ul nostru specific și consider că acesta nu se simte în mod complet online.”

-Robert Balaur, Junior Event Manager ASER Events

Înscrie-te până pe 26 mai, ora 23:59 pentru o vizită în casa brandingului!

100% Done
0%

Cum să îţi construieşti propriul brand?

Indiferent dacă ești la început de drum sau ai deja un business, brandul reprezintă identitatea afacerii tale. E modul prin care te diferenţiezi de concurență și îți creezi o comunitate loială.

Un brand nu se rezumă doar la logo sau nume, cu toate că mulți sunt tentați să creadă asta. El reflectă personalitatea, pasiunile și valorile tale. Prin intermediul lui le transmiți oamenilor viziunea ta și spui povestea produsului. Este important să înțeleagă că tu nu le oferi doar un produs, ci le livrezi o experienţă completă. Astfel, brandul e cel care conturează percepția clienților asupra serviciilor și produselor pe care le oferi.

,,Your brand is how people perceive you wherever they interact with your business—both the impressions you can control and the ones you can’t.”

Gândește-te la cele mai cunoscute branduri. Este de ajuns să le auzi numele, iar logo-urile și sloganurile îți apar automat în minte. Ele sunt exemplul perfect ce demonstrează că un brand bine definit rezistă de-a lungul anilor şi rămâne adânc întipărit în preferinţele cumpărătorilor.

Un brand puternic în care oamenii să aibă încredere se construiește în timp. Există însă câțiva pași elementari pe care trebuie să îi urmezi pentru a-ţi asigura succesul.

 

25% done
0%

 

1

Define your brand

 

,,Ce mă face unic?’’ Care sunt atuurile mele?”,, Ce mă definește?”. Înainte de a începe, trebuie să îţi cunoști DE CE-ul. Este important să știi motivaţia din spatele brandului, misiunea și scopul său. Stabilește exact ce beneficii le poți aduce oamenilor prin produsele și serviciile tale. Scoate în evidență ceea ce te face diferit de tot ce e comun și banal. Oamenii sunt niște vânători de unicitate, iar brandul tău sigur le va stârni atenția.

 

2

Choose your target audience

 

Când stabilești audienţa, păstrează în minte această idee: Nu încerca să mulțumești pe toată lumea! Mesajul transmis de brand nu va rezona niciodată cu absolut fiecare persoană. Dar nu te îngrijora! Adevărații tăi clienți sunt acolo și îți înțeleg mesajul. Nu te îndepărta de la viziunea ta doar ca să satisfaci nevoile tuturor. Fii autentic! După ce ai stabilit audiența, trebuie să îți adaptezi ton of voice-ul astfel încât să creezi o conexiune între oameni și brandul tău. Încearcă să pătrunzi în mintea consumatorului şi să îi înţelegi nevoile, preferinţele şi comportamentul. Astfel, esenţa brandului tău va fi corect percepută.

 

50% done
0%

 

3

Logo, name and tagline

 

Logo-ul joacă un rol foarte important. Identitatea vizuală e cea care are un impact uriaș asupra modului în care oamenii percep brandul. De aceea, un logo trebuie sa reflecte valorile și esența brandului. Also, keep it simple. Ideea e ca acesta să fie cât mai ușor de ținut minte. Astfel, fii cât mai creativ și unic când creezi un logo. Cu siguranţă că lumea o să și-l amintească. Încearcă să te diferenţiezi de concurență. O aplicație super useful care te poate ajuta să creezi un logo este Wix. Pe baza cerințelor și ideilor tale, aplicația generează un logo potrivit. Totodată, ai posibilitatea de a personaliza designul în ceea ce privește culoarea și dimensiunea.

În ceea ce priveşte numele, gândește-te la unul inventiv și de impact. Dare to stand out from the crowd. Cu siguranță nu vrei să se confunde cu cele ale altor branduri. De asemenea, un slogan catchy are cu siguranţă un mare impact asupra oamenilor.

 

4

Build your online presence

 

Crearea unui website este cea mai eficientă metodă de a-ţi face brandul cunoscut. El ar trebui să includă logoul, sloganul, fotografii calitative și un call to action. Prima impresie este foarte importantă. Oamenii ar trebui să înțeleagă instant cine ești și ce beneficii le poți oferi. Prezenţa în Social Media este şi ea necesară. Promovarea pe Facebook și Instagram îți poate crește brandul și îți poate aduce o mulțime de clienți. În timp, vei reuși să îți creezi o comunitate loială.

 

Dacă ești gata să îți construiești propriul brand, o sa îți las mai jos un videoclip super interesant.

100% done
0%

Ingenius – Oraşul Marketingului

Primul proiect din seria proiectelor ASERiste de anul acesta a fost Akademics, ce a oferit o imagine mai clară asupra mediului de business. Acum dăm startul celui de-al doilea proiect marca ASER. Începând cu data de 18 mai ne întâlnim la cea de-a VII-a ediție Ingenius, un proiect studențesc ce abordează tematici din domeniile de marketing şi advertising.

Te invitam să vii cu noi în Orașul Marketingului, unde iţi vom prezenta insight-uri din sfera marketingului şi advertisingului. Ingenius este proiectul ideal pentru tinerii care îşi doresc să descopere sau să înceapă o carieră în domeniul marketingului. Aici, minţile creative vor putea să dea frâu liber imaginației, să dobândească know-how în domeniu şi să afle diferite tips & tricks de la specialişti prin workshops & trainings.

Ediția de anul acesta va fi în mediul online, aşadar venim cu o veste bună pentru voi! Proiectul nu se adresează doar tinerilor din Bucureşti, ci tuturor studenţilor din România.

 

1

Începem turul Orașului Marketingului!

Pe 18 mai vei intra în contact cu vibe-ul Ingenius la ADS Night. Vei afla de la Iulia Boloca ce se ascunde în spatele celor mai cool reclame din România şi din afară şi vei afla care sunt cele mai noi iniţiative şi tendinţe în comunicarea brandurilor.

 

Almost there!
0%

 

2

Descoperă ce cartiere te așteaptă aici!

Perioada 19-23 mai te ajută să înţelegi mai bine cum merg lucrurile in companii şi agenţii. Aşadar, procesul de învățare continuă cu turul oraşului, care este împărţit în diferite cartiere, precum Marketing General, PR & Media, Creație şi Digital. Pe străzile oraşului te vei întâlni cu experții noştri de la care vei afla diferite insight-uri, precum  Andreas Aron, Andrei Manole, Roxana Ionescu şi Anca Moraru.

 

3

Ultima oprire!

Biblioteca Vie îţi oferă ocazia să cunoşti oameni faini din Social Media şi poveştile din spatele lor. Aici, Eliana Bogdan şi Andrei Lăcătuş (Shurubel) îţi vor împărtăşi din experienţele lor.

Pitch-ul este etapa în care îţi poţi testa cunoştinţele acumulate rezolvând un brief real împreună cu echipa ta. Tot în această etapă Paul Ardeleanu, Dana Pascu şi Andreea Popa vor juriza rezolvarea briefului şi vor decide echipa câștigătoare.

 

Vino cu noi în Oraşul Marketingului să descoperi ce ascunde fiecare cartier! Înscrie-te AICI până pe data de 15 mai, ora 23:59 și nu rata şansa să participi la o experiența de învăţare de neuitat!

Done!
0%

Regulament | Giveaway DodoPizza

ASER și Dodo Pizza au găsit o metodă prin care să facă statul acasă mai puțin plictisitor şi mult mai savuros. La ce ne-am gândit? Studenții trebuie să intre pe pagina de Facebook ASER România în perioada 29 aprilie -1 mai 2020, să dea like paginii ASER România și follow paginii de instagram @dodopizzaromania și să lase un comentariu la postarea care dă start concursului, împreună cu un tag pentru 2 persoane cu care și-ar dori să împărtășească această experiență de relaxare.

Premiile ce vor putea fi câștigate sunt 2 abonamente anuale la Dodo Pizza. Câștigătorul abonamentului va primi lunar, în mod gratuit, o pizza mare de 35 cm de la Dodo Pizza, în baza unui cod promoțional.                                                                                                                          

Abonamentul nu funcționează împreună cu combo-urile și cu alte promoții.   

Câștigătorul va fi ales prin tragere la sorți dintre participanții înscriși la concurs.

 

Care sunt condițiile de participare?

  • Să locuieşti în București sau Braşov;
  • Să ai vârsta cuprinsă între 18 și 25 de ani;
  • Să deții un cont valid de Facebook;

Să dai like la pagina de Facebook ASER România și follow paginii de instagram @dodopizzaromania apoi tag la 2 persoane dornice să împărtășească această experiență cu tine printr-un comment la postarea care dă start concursului de pe pagina de Facebook ASER România;

Când se va alege câștigătorul?

Foarte repede! Imediat după încheierea perioadei de înscriere, va avea loc extragerea, mai precis pe data de 1 mai, ora 16.00 pe pagina de Facebook ASER România.

Cum îți revendici premiul?

După ce o să anunțăm câștigătorul premiului, acesta va fi contactat pe Facebook și va fi îndrumat să intre în posesia lui.

Dacă câștigătorul nu poate fi contactat, nu acceptă premiul sau nu trimite datele necesare furnizării acestuia în maximum 2 zile de la contactare de către un reprezentat al concursului, premiul va fi acordat următorului menționat, respectându-se aceeași procedură de validare.

Limitări

Dodo Pizza România și ASER România își rezervă dreptul de a modifica regulile de concurs sau de a anula desfășurarea concursului în orice moment și are dreptul de a investiga orice suspiciuni de înșelăciune sau fraudă în legătură cu înscrierea și participarea la concurs înainte de a desemna un câștigător.

Nerespectarea prezentului regulament, utilizarea unui limbaj neadecvat în comunicarea despre acest concurs sau orice încercare de fraudare, duce la eliminarea imediată din concurs a aplicantei/aplicantului.

 

 

Akademics – The clear view of business

Negociere, gândire analitică, problem solving și creativitate – patru abilități importante ce vor fi exploatate la maxim în Akademics. Proiectul îți va dezvălui o imagine cât mai clară asupra mediului de afaceri și îți va oferi insight-uri din lumea business-ului.

Anul acesta, Akademics este despre business şi autocunoaştere, despre dezvoltare şi networking. Proiectul te aduce mai aproape de obiectivele tale şi îți oferă contextul perfect pentru a-ţi dezvolta skills of the future. Este genul de experienţă care îți dă motivarea de care ai nevoie pentru a-ți urmări cele mai ambițioase aspiraţii.

Mediul de afaceri este mai clar ca niciodată. Leadershipul, antreprenoriatul, managementul și vânzările sunt unele dintre subiectele ce vor fi abordate de către personalități importante din lumea business-ului.

Drumul cunoașterii este format din cinci etape: autocunoaștere, setare de obiective, învățare accelerată, networking cu companii şi networking cu specialiști. Fiecare te va conduce spre o versiune îmbunătățită de a ta.

 

1

Autocunoaștere prin Self-Assesment Workshop

Autocunoaşterea este un pas important în drumul spre succes. Ghidat de Florin Glinţă, vei învăța să te analizezi și să îți evaluezi corect abilitățile. Pentru a căuta în continuare oportunităţi de creştere, este important să realizezi ce anume vrei să îmbunătățești la tine. Acest workshop îți va oferi toate informațiile de care ai nevoie.

 

2

Setare de obiective prin Smart Objectives Workshop

 

În această etapă vei învăţa cum să îţi definești într-un mod clar obiectivele personale. De asemenea, o să afli cum să concepi cel mai bun plan de acțiune pentru a le atinge.

 

50% done
0%

 

3

Învățare accelerată prin Bootcamp

 

Acum este momentul sa îți dezvolți abilitățile de comunicare și public speaking. Totodată, ai oportunitatea de a lucra alături de alți studenți spre atingerea unor obiective comune. Prin traininguri susţinute de specialiști, îți vei dezvolta abilitatea de negociere, gândire strategică, problem solving și creativitate. Petru Caibulea, Liviu Cadariu, Giorgiana Vlăsceanu și Radu Glonț îți vor fi alături în această experienţă a cunoașterii. Această etapă este ocazia perfectă de a lucra într-un mod practic în echipă și de a-ţi atinge obiectivele.

 

4

Networking cu companii în cadrul Open Day

 

Cu ajutorul partenerilor noștri, vei avea ocazia de a lua parte la sesiuni de Company Talk și training. Ele vor fi susținute de specialiști cu experiență ce îți vor împărtăşi insight-uri prețioase din cadrul companiilor.

 

5

Networking cu specialişti în Biblioteca Vie

 

Biblioteca Vie îţi oferă şansa de a pătrunde în lumea leadershipului, antreprenoriatului, managementului și vânzărilor. Astfel, vei fi ghidat de oameni cu experiență ce îți vor dezvălui toate secretele acestor domenii. Roxana Szekely, Monica Cadogan, Viorel Asaftei şi Cătălin Stancu sunt cei care îți vor oferi o imagine actualizată a mediului de business. Tot în această etapă, va avea loc jurizarea task-ului şi alegerea echipelor câștigătoare.

 

Akademics nu este un simplu proiect, este o experienţă ce îţi dă curajul să te descoperi cu adevărat. Îţi poate aduce schimbare și chiar o direcție spre un viitor plin de succes. Totodată, este contextul ideal prin care poți să pătrunzi în mediul de business și să afli secretele lui.

Înscrie-te până pe data de 28 aprilie, ora 23:59, pentru a obține o imagine clară asupra mediului de business! AICI găseşti formularul!

 

100% done
0%

Descoperă ce înseamnă și care sunt primii pași în Graphic Design

Designul Grafic constă în gândirea și crearea conținutului vizual pentru a comunica mesajele brandului. În articolele trecute am vorbit despre Social Media și Copywriting. Împreună cu Grafic Design-ul, avem cei trei stâlpi ai contentului interdependenți unul de celălalt. 

 

Trebuie să știu să desenez pentru a fi grafic designer?

 

Nu este obligatoriu, dar ajută. În desen ai multe elemente ce te ajută să îți structurezi compoziția. Printre ele se numără umbre, forme, perspectivă, anatomie, elemente 3D și 2D, așezare în pagină etc. Nu este necesară înțelegerea în deplinătate a acestor elemente.  Există mai multe tehnici în desen și pictură pentru captarea atenției privitorului sau pentru fluidizarea întregului desen. Odată înțelese acestei tehnici, este mult mai ușor unui designer grafic să pună accent pe ce este important într-un vizual. Ce înseamnă asta?

10% Done
0%

 

Construcția unui vizual

 

Titlul este mai înfricoșător decât realitatea. Haide să luăm fiecare element din titlu. 

 

1. ”Construcția”

 

Cum “construiești” un vizual? Folosind un program de editare. Adobe Photoshop și Adobe Illustrator sunt cele mai populare. Fiecare vine cu plusuri și minusuri. Fiecare este simplu și complicat în propriul fel. La început poate fi un pic copleșitor când intri într-unul din ele. Ai toate aceste unelte în stânga dreapta și nu știi ce face fiecare. Ți-am lăsat mai jos un videoclip care să te ajute.

Un mic tip: există sute de tutoriale pe Youtube care îți explică fiecare tool posibil din Photoshop. Cel mai ușor mod de a învăța programul este să o iei treptat. Din experiență cel mai ușor mod de a învăța este făcând ceva. Fie că scoți background-ul unei poze sau modifici culoarea unui obiect, așa înveți cel mai ușor. Ți-am lăsat mai jos un tutorial scurt cu care poți începe să înveți programul:

 

 

2. “vizual”

 

Să știi să editezi în photoshop nu este singurul criteriu. Cum Graphic Design-ul este din zona marketingului, este necesar să ai și cunoștințe din domeniu. Nu este rocket science, dar este important să-ți cunoști targetul, să îți cunoști brandul, să știi cum comunică brandul etc.

50% Done
0%

 

Going smart is better than going big

Am vorbit mai devreme despre faptul că desenul te poate ajuta în graphic design. Compoziția este extrem de importantă. Într-o compoziție realizată bine este mult mai important să transmită mesajul principal bine și eficient decât să arate spectaculos.

 

Research

 

Sper că ți-ai pregătit playlistul de muzică. Treaba unui designer grafic nu se termină odată ce termini un vizual. O parte foarte motivantă dar și un pic obositoare este research-ul. Ce fel de Research?

Research pe:

  • trenduri
  • fonturi
  • culori
  • imagini
  • …you get the point

Mereu trebuie să fii atent la ce conținut consumi. Am spus că partea asta e motivantă pentru că nu este ceva contorizat sau academic. Nu poți măsura câtă inspirație ai sau de unde o iei. Cel mai des te vei găsi citind un articol despre design grafic din plăcere. Inspirația poate să vină din orice sursă din online sau offline. Uneori o idee bună poate veni chiar și plimbându-te în parc. 

 

Cum se face acest research?

 

Mai întâi trebuie să setezi pe cei vrei să faci research și apoi să cauți cele mai bune surse. Spre exemplu, când vine vorba de trenduri, Youtube are o gamă variată de videoclipuri care să-ți prezinte trendurile anului. Ți-am lăsat mai jos un videoclip cool pe tema asta:

 

 

Mai jos ai niște conturi nice de Instagram pe care să le urmărești chiar dacă nu ești designer grafic pentru un pic de inspirație și motivație.

 

 

Graphic Design, Copywriting și Social Media

 

La începutul articolul am menționat interdependența celor 3 arii. Pe scurt, Social Media spune copywriterului și designerului grafic ce fel de postare trebuie să facă. Designerul grafic și copywriterul fac împreună acea postare și o dau înapoi la Social Media. Un grafic designer și un copywriter de multe ori lucrează concomitent. De ce?

Fiecare decizie de comunicare trebuie stabilită la nivel creativ și strategic. Copywritingul și Designul Grafic necesită nu doar o gândire creativă ci și analitică. Astfel că pentru a fi creată o campanie de publicitate, în departamentul de creație, mesajul scris și vizual trebuie luat de comun acord. Direcțiile încotro se vor duce materialele finale trebuie dezbătute nu doar de graficieni ci și de copywriteri. În final, materialele sunt un mix al muncii amânduror părților. 

 

 

Ca notă de încheiere, o să facem o mică simulare. Dacă ai fi grafic designer și ai vedea posterul de mai sus, care consideri tu că sunt greșelile făcute aici?

Poți lăsa în comentarii opinia ta și o să-ți răspundem dacă le-ai nimerit pe toate! 

 

100% Done
0%

 

Copywriting – arta de a scrie şi de a convinge oameni

Copywritingul este o artă. Poate suna clișeic, dar este cât se poate de adevărat. Cuvintele, îmbinate cu originalitatea și creativitatea, au capacitatea extraordinară de a influența cititorul. Dacă vrei să transmiți un mesaj într-un mod atractiv, trebuie să știi cum să folosești eficient cuvintele. Până la urmă, fiecare propoziție are un simplu scop: să te facă sa o citești pe următoarea.

 

Ştii reclama aia de la TV care îţi atrage mereu atenția? Script-ul este cel care te face să o urmăreşti până la capăt. Te întrebi de ce? Răspunsul este simplu. Copywriterul creează dintr-o simplă și banală descriere a unui produs o adevărată poveste ce îl captivează pe consumator. Spus mai simplu: Copywritingul este stilul de scris care vinde. Deși pare ușor, este nevoie de multă munca, cunoştinţe și research pentru a se ajunge la un copy calitativ.

 

10% done
0%

 

1

Simplicity- your best friend

 

,,The most complicated skill is to be simple’’. Știu ca nu pare big deal să menţii un stil de scris simplu, ușor de înţeles și urmărit, dar în realitate e mai greu de realizat. Oamenii nu mai sunt dispuși să citească texte complicate, pline de cuvinte fancy și exprimări ambigue. Astfel, trebuie sa le captezi rapid atenția prin idei exprimate clar și într-un mod eficient.

 

 

2

Know your target

 

Nu ar trebui să neglijezi niciodată această regulă. E ca și cum ai pregăti un speech și nu știi în faţa cui o să-l prezinţi. Este foarte important să știi căror persoane te adresezi. Aşa vei putea să adaptezi mesajul și tone of voice-ul în funcție de preferințele și nevoile lor.

 

 

3

How to persuade

 

Persuasiunea este scopul principal al copywritingului. Dacă poți sa creezi o poveste prin care sa convingi subtil oamenii ca au nevoie de acel produs în viața lor, atunci you did a great job. Exista cateva tool-uri esenţiale prin care poți sa fii mai persuasiv în ceea ce scrii. Una dintre ele ar fi sa folosești un ton activ. Astfel, mesajul va fi mult mai puternic. Comparatiile, metaforele și analogiile sunt de asemenea  foarte importante. Ele fac apel la emoțiile oamenilor și îi îndeamnă sa vizualizeze ceea ce transmiți prin mesajul tău. Storytelling-ul este o alta tehnica prin care poți sa prezinti sub o forma originală ceea ce oferă produsul.

 

50% done
0%

 

 

4

The importance of a great Headline

 

Headline-ul este cel care atrage atenția cititorului și îl determină să citească mai departe conținutul. Astfel, el trebuie sa fie super specific, unic și să faca o promisiune clară. Pentru a avea un impact cât mai mare, încearcă să foloseşti numere în titlu sau formulări de genul ,, X motive pentru a” , ,,Cele mai bune x”, ,, Cum să”, etc.

 

5

Know about Search Engine Optimisation (SEO)

 

Este esențial să ai câteva cunoștințe și când vine vorba de SEO. Degeaba te străduiești să creezi un copy căt mai creativ, dacă nimeni nu o să dea peste el. Încearcă să foloseşti cuvinte și fraze cheie potrivite în locurile potrivite. Astfel, content-ul tău o să apară cat mai sus în topul rezultatelor căutării.

 

Vrei să afli și mai multe lucruri din lumea copywritingului? Îți lăsăm mai jos un filmuleţ super useful cu mai multe tips & tricks.

 

 

 

100% done
0%

Marketingul digital – locul unde gândirea strategică și creativitatea sunt formula succesului

 

În era noastră tot ceea ce este comun, plictisitor, repetitiv și neoriginal este respins fără drept de apel. Așa că marketerii au datoria de a gândi strategia folosindu-și creativitatea pentru a răspunde așteptărilor unei piețe tot mai largi.

Astfel, orice activitate impune gândire strategică și un proces creativ care să capteze atenția, să stârnească emoții, să determine decizii și, premiul cel mare, să devină viral. Lumea se află într-o continuă schimbare și ceea ce e căutat azi, poate fi uitat mâine. În articolul precedent ți-am pregătit niște tips&tricks pentru promovarea în Social Media.

 

Și ce faci atunci când online-ul își schimbă haina mai des decât un fashion influencer?

 

Ai două opțiuni – te adaptezi din mers sau dispari încetul cu încetul de pe piață. Excludem a doua variantă, pentru că nu există scuze când ai tot ce îți trebuie chiar în fața ta. Atelierul Digital Google oferă lecții gratuite, concepute pentru a te ajuta în dezvoltarea ta, pentru a începe cu dreptul pe drumul marketingului digital. 

10% Done
0%

 

Relevanța e cuvântul cheie

 

Te uimește când cauți un hotel pe Booking.com într-un anumit oraș, apoi vezi pe Facebook oferte?

Datele sunt folosite pentru creșterea rezultatelor. Marketerii digitali se bucură în sfârșit că acum pot face ce nu se putea înainte – să afle părerea  oamenilor. Prin date nu ne referim la informații personale, ci la comportamentul oamenilor în mediul digital. Asta include de câte ori vizităm un site, în cat timp luăm decizia de a acționa, care sunt subiectele de care suntem interesați ș.a.m.d.

Toate se conectează

 

3 din 5 oameni iau decizii pe baza recenziilor citite online. Până la decizia de a achiziționa un om poate verifica, în medie, peste 12 surse în digital unde se află un brand.

Ai vizitat site-ul unui brand, apoi vezi mesaje personalizate pe Instagram, Facebook, chiar și pe Google. După ce ai ajuns din nou pe site vei primi un newsletter cu informații de interes, parcă gândite doar pentru tine.

50% Done
0%

 

Cum este posibil?

 

Magia se întâmplă datorită marketerilor digitali care folosesc instrumente precum Google ads, Facebook ads, Email marketing, etc.. Acestea analizează comportamentul tău în mediul online și au grijă să primești cât mai multe lucruri legate de domeniul tău de interes. 

 

 

Concluzia?

 

Încercând să potrivești cât mai bine mesaje specifice pentru audiențe, dar fără să ai date despre oamenii pe care îi urmărești e aproape imposibil să afli ce își doresc. E vorba despre oameni, nu despre produse sau platforme.

 

 

Expresia ,,datele sunt mai importante decât aurul” începe să fie tot mai valabilă, nu-i așa?

Ți-am captat atenția? Îți lăsăm aici un video în care poți descoperi mai multe despre Digital Marketing.

 

 

100% Done
0%

 

Sfaturi pentru promovarea în Social Media

Social Media a revoluționat modul în care lumea funcționează, chiar dacă vrem să acceptăm sau nu. Fie că simți nevoia să împărtășești o opinie pe un anumit subiect, să vezi ce videoclipuri au mai devenit virale, să cauți surse de inspirație la influencerii tăi preferați sau pur și simplu să intri în vorbă cu diferite persoane, social media-ul îți oferă posibilități nenumărate.

 

De câte ori nu te-ai aflat într-o vacanță și ai simțit nevoia să surprinzi momentul? Sau de câte ori ai mers la un local super cool și ai vrut să împărtășești cu urmaritorii tăi cât de mult ţi-a plăcut?

 

Fără să îţi dai seama ajungi să îi influenţezi pe cei care te urmăresc prin lucrurile pe care alegi să le postezi și prin modul în care le transmiți. Cu toate că poți să folosești social media–ul doar ca să-ţi expui ideile creative, există multe alte lucruri pentru care ai putea să folosești platformele de socializare.

 

Social Media Marketing-ul este metoda perfectă prin care poți să îți creşti business-ul, fie că ești la început de drum sau ai deja un brand pe care vrei să îl promovezi mai mult. Înainte de a începe, trebuie să ții cont de câțiva  pași esențiali care sigur îți vor asigura succesul.

10% done
0%

 

1

Connect with your audience

 

Este esențial să construiești o relație strânsă și bazată pe încredere cu comunitatea ta. Așa oamenii vor simți că îți pasă cu adevarat de nevoile și dorințele lor. Deci, încearcă să interacționezi cât mai mult cu ei. Răspunde-le cât poți de mult la întrebări şi neclarități, astfel încât să existe mereu o comunicare eficientă. Fii deschis spre feedback și ascultă părerile oamenilor.

 

2

Research, research și iar research

 

,,You can’t hit a target if you don’t know what it is”. Înainte de a-ţi alege platforma trebuie să-ți dai seama care este publicul tău țintă și pe ce rețele sociale își petrece cel mai mult timpul. Trebuie să faci un research amănunțit în ceea ce privește oamenii targetaţi. Încearcă să le înţelegi preferințele și nevoile! Dacă mesajul contentului tău rezonează cu ei, atunci ai reuşit să aduci impact și să-ți creezi o comunitate loială.

 

50% done
0%

 

3

Imagini cu impact

 

Postează imagini mind-blowing care vor atrage atenția oamenilor; genul de poze care îi va face să se întrebe ,,Oare cum a reușit să facă asta?” Nu trebuie să fii un expert pentru a realiza acest lucru. Tot ce îți trebuie este puţină imaginație şi câteva tool-uri eficiente! Canva, Adobe Spark Post sau Unfold sunt câteva pe care le poți folosi pentru a realiza cele mai cool imagini.

,,Quality over quantity” e ceva de care trebuie să ții mereu cont. Gândeşte-te că o poză calitativă și originală este mai bună decât 10 poze care nu transmit nimic.

 

4

Keep up with all the trends on the market

 

Lumea se află într-o continuă schimbare! Este important să fii up-to-date cu absolut tot ce se întâmplă în online și cu toate trendurile. Nu uita să-ți păstrezi din originalitate și pliază-te doar pe trendurile ce se potrivesc viziunii și ideilor tale. Instastory-urile sunt un trend prin care poți să transmiți o poveste și să îți folosești creativitatea la maxim: ,,Sky is the limit”. Poll stickers, question stickers, emoji slider sticker, sticker sticker sticker. Toate acestea sunt metode simple prin care poți să atragi atenția urmăritorilor.

 

5

Use the right tools

 

Vezi peste tot în online ,,Învață să folosești eficient tool-urile pentru a-ţi crește pagina’’ , dar nu știi exact cum te ajută sau cât de eficiente sunt. Totuși, tool-urile joacă un rol destul de important în strategia de marketing din social media. Un exemplu de tool este Later. El îţi permite să planifici şi programezi postările de pe Instagram, Facebook, Twitter si Pinterest. Totodată, te ajută să afli când este cel mai bun moment al zilei în care să postezi și care sunt cele mai bune hashtag-uri pe care să le folosești ca să ai un reach mai mare. Alte două tool-uri interesante cu ajutorul cărora poți să îţi programezi postările sunt Buffer și Hootsuite. Vestea bună este că ele vin într-o versiune gratuită.

 

Dacă vrei să descoperi mai multe tool-uri care să se potrivească exact nevoilor tale, mai jos o sa găseşti un videoclip super useful.

 

 

Social Media-ul poate să aducă un impact imens asupra business-ului tău, aşa că profită la maxim de fiecare oportunitate pentru a te face remarcat!

 

100% done
0%

Cum să faci o prezentare powerpoint de nota 10

“E ora 8 seara. Mâine am o prezentare de făcut și încă nu am niciun Powerpoint făcut.” Ți se pare cunoscută fraza?

 

Prezentările sunt ceva cu care ne confruntăm mereu. Proiectele la facultate par să fie tot mai multe de la un an la altul. Ai emoții. Te bazezi pe faptul că o să citești din prezentare și atât. 

Realitatea este că prezentările și vorbitul în public sunt ceva de care ne lovim mereu. Spre exemplu, într-un articol precedent am discutat despre reclame românești memorabile. Pentru ca acele reclame să fie aprobate, oamenii din agenții și companii trec prin numeroase serii de ședințe, brief-uri, mail-uri nesfârșite și prezentări pentru a-și susține motivul pentru care campaniile de promovare ar trebui să arate într-un fel. De aceea este important să exersezi cât de des posibil prezentările în public.

În secțiunile ce urmează îți vom arăta cum să faci ca prezentarea ta să nu arate doar bine, dar și să fie făcută rapid. 

Nu uita că un suport vizual plăcut face jumătate din prezentare.

 

1

Pasul 1 – Alege un Template

 

–  Cel mai ușor și rapid mod de a crea un o prezentare super este printr-un Template. Un site care pune la dispoziția Template-uri gratis este SlidesCarnival

10% Done

–  Fiecare Template vine cu un preview ca să vezi dacă prezentarea ți se potrivește.  –

–  Site-ul vine cu mai multe categorii pentru a-ți personaliza prezentarea.  –

–  Un alt site de Template-uri gratis este SlidesGo  –

–  Pe Envato sunt puse la dispoziție un număr uriaș de template-uri ușor de folosit și intuitive.  –

 

 

2

Pasul 2 – Alege Informația

 

Într-o prezentare nu trebuie să alegi toată informația dintr-un eseu. Trebuie să alegi doar informația care te ajută să prezinți și care ajută ascultătorul să înțeleagă despre ce vorbești.

Trebuie să ai în vedere câteva aspecte, în special dacă prezentarea este pentru facultate:

  • Justify e un must. Mereu să aliniezi cu Justify

  • Romgleza este interzisă – Dacă ai citate în engleză, tradu-le

  • Citezi și în PPT – Tot ce ai în eseu citat trebuie citat și în prezentare. Fie ca folosești citare APA sau Cambridge, nu uita de numele autorului și anul când a fost scris (+numărul paginilor dacă este dintr-o carte)

  • În cazul în care PowerPoint-ul este academic, nu uita bibliografia de la final

  • Scrie capitolul pe fiecare Slide – este mai ușor pentru ascultător să înțeleagă despre ce vorbești (Exemplificare mai jos)

50% Keep it up!
3

Pasul 3 – Înțelege Informația

 

Am scris mai devreme că un suport vizual plăcut face jumătate din prezentare. Cealaltă jumătate ești tu. Caută să înțelegi ceea ce scrii în eseu ca pe urmă să îți fie mai ușor de prezentat. Keep it simple. Pune în prezentarea ta cuvinte și fraze cheie. (Exemplificare mai jos)

 

Informație în eseu

Informație în Prezentare

 

4

Pasul 4 – Personalizare

 

Fiecare Template vine cu un număr mare de slide-uri personalizate. Folosește-le la maxim pentru a avea o prezentare cât mai plăcută și o notă cât mai mare.

Little End Advice

 

Prezentările pot fi un motiv de reținere pentru majoritatea studenților. Dacă urmezi pașii de mai sus, te va ajuta să fii mai sigur pe tine și pe prezentarea ta. Ai mult mai puține emoții atunci când știi ce trebuie să spui și când ai un suport vizual bine structurat. Nu uita, însă, că acela este doar un suport, nu toată prezentarea. Folosește-l ca să îți structurezi corect discursul și uită-te la el doar când uiți anumite lucruri.

100% Great Job!